Schilmesje.nl

Schilmesje.nl

De Winkel met de originele, ambachtelijke Molen schilmesjes en dunschillers van oma en de Herder zakmessen van opa.
9,7

• tim breunesse

prima webwinkel
    ben voor de H Herder gegaan de goedkoopste van de 3 maar wat een mooi mes
    Ik heb grote handen ligt heel prettig in de hand vlijmscherm en lemmet is groot zat aanrader keurig verstuurd en verpakt

• P. van Woerkom
    Review voor Schilmesje.nl

Gebruik al jaren deze messen, nog steeds zeer tevreden.
    Snelle levering, hoefde niet thuis te zijn want ging door brievenbus.

• Hoe beoordeel je Schilmesje.nl?

• henny
    Review voor Schilmesje.nl

tevreden snel geleverd het zijn hele fijne mesjes👍

• Laura
    Review voor Schilmesje.nl

Snel geleverd, netjes ingepakt, goed geregeld, dank je wel!

• Annique
    Review voor Schilmesje.nl

Ik heb al vaker besteld en altijd helemaal tevreden. Dit keer een schilmesje + roestgum besteld als cadeautje.
    Makkelijk te bestellen, snel geleverd en mooi in cadeaupapier verpakt.

• j.kloosterman

op de site staat, voor 17,00 uur besteld is de zelfde dag verzonden
    ik heb de mesjes op zaterdag besteld, ik krijg dinsdag bericht dat de mesjes zijn verzonden
    vandaag woensdag zijn de mesjes bij mij thuis afgeleverd
    dit vind ik misleidend, vandaar deze matige keuze.

• Astrid Amons
    Review voor Schilmesje.nl

Ik had eerst verkeerd besteld, maar dat was geen enkel probleem. Na mailcontact kreeg ik het juiste opgestuurt en het verschil meteen overgemaakt. De mesjes zijn perfect. Heel fijn.

• Harm Rigtering
    Review voor Schilmesje.nl

We zijn blij met de schilmesjes. Goed ook, vooraf te weten dat we niet thuis hoefden te zijn omdat het paketje wel door de brievenbus ging. Dus kwamen we vandaag (13-01-“18 18.50uur) thuis van de verjaardag van onze dochter en vonden we het goed verpakte pakketje op de deurmat. Met dank. Vriendelijke groet H.R.

• Ayli JAP
    Review voor Schilmesje.nl

Ik kon mijn adres Franse adres niet invoeren i.v.m. andere postcodes, maar vond wel een normaal telefoonnummer dat vanuit Frankrijk bereikbaar was. Ik ben zeer vertrouwenwekkend en prettig te woord gestaan en ben voorts attent verder geloodst om toch mijn aankoop verder te kunnen voltooien. Verpakking en verzending waren uiterst zorgzaam en snel, ondanks de bescheiden aankoop maar van zeer goede kwaliteit.

• Caroline Kersten
    Review voor Schilmesje.nl

Schilmesje in goede orde ontvangen!
    Netjes en veilig in papier verpakt!!
    Complimenten!!

• Christine
    Review voor Schilmesje.nl

Snelle levering, zelfs apart voor mij in Duitsland besteld. Bedankt voor de moeite!

• C.W.Bos

fam. Bos,
    we hebben het opoe aardappelschilmesje gekocht en het is het mooiste cadeau voor me. Perfect mesje en een perfecte verzorging.

• Carina de Block
    Review voor Schilmesje.nl

Ik heb een actieset herdermesjes besteld, en wilde graag een mesje omruilen voor een ander soort mesje. Dit was geen probleem de set werd voor mij aangepast. En echt, om 16.00 uur besteld de volgende dag geleverd.Super service, bedankt. Voor mij altijd mesjes bij Schilmesjes.nl.

• Albert Meijer
    Review voor Schilmesje.nl

Heb inmiddels een aantal keren bij schilmesje.nl besteld en altijd was alles naar verwachting. Snel verstuurd, goed verpakt en altijd de mooiste messen! Laatste bestelling was een bijzonder mooi zakmes!

• Anoniem
    Review voor Schilmesje.nl

Ik kreeg wat ik verwachte met de juiste informatie erbij.

• Janneke Blaauw
    Review voor Schilmesje.nl

Snelle levering. Zodanig ingepakt dat het pakketje in de brievenbus past en veilig ingepakt. Wel belangrijk voor mesjes. Wat ik erg kan waarderen dat de verpakking uit stevig papier bestaat ipv plastic. En fijn dat deze mesjes nog steeds te krijgen zijn. Dit merk gaat al vanuit mijn ouders naar ons naar onze kinderen. Vergezeld met lovende woorden over scherpte en degelijkheid.

• Kie

Snelle levering.
    4 mesjes waarvan 1bot, dat was jammer want de kwaliteit is verder prima!

• Leander
    Review voor Schilmesje.nl

Op alle punten heel tevreden. Snelle levering en het werkt perfect!

• Kees van der Klooster
    Review voor Schilmesje.nl

Gewoon goed met veel uitroeptekens!!!!!!!!

• Wim
    Review voor Schilmesje.nl

De online bestelling gaat gemakkelijk en de aflevering is snel. De Herder mesjes bevallen goed en snijden geweldig: het rvs lemmet blijft heel mooi glimmen, het ijzeren wordt vlekkerig. Ik vind het jammer dat ik niet allebei rvs heb besteld. De website is overzichtelijk en duidelijk, eenaanrader.