Schoonmaak Student

Schoonmaak Student

Bekijk alle reviews en keurmerken van Schoonmaak Student en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 08-10-2020 stopgezet

6,8

• Krista
    Review voor Schoonmaak Student

Waarschuwing! Schrijf je niet in bij dit bedrijf. Ik had mij ingeschreven - één schoonmaakster aangeboden gekregen - deze mevrouw is nooit gekomen - vervolgens na ruim een maand nooit meer een andere schoonmaakster aangeboden gekregen - als je een mail stuurt met een klacht, krijg je een standaard mail van ze terug - zeer slechte communicatie - ze verplichten je tot betaling van niet geleverde diensten - ik krijg het gevoel opgelicht te worden -officiële klacht over dit bedrijf ingediend bij Webkeurwinkel.

• Jo
    Review voor Schoonmaak Student

Je hoort niks en krijg meteen dreigende mail met 50 euro

Antwoord van Schoonmaak Student

Wanneer u uzelf bij ons inschrijft, dient u als eerste uw account te activeren. Vervolgens heeft u de mogelijkheid een zoekopdracht in te dienen. Alvorens u deze definitief kunt doorzenden, worden u actief onze kosten en voorwaarden getoond. Hiermee dient u akkoord te gaan. Vervolgens ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail dat uw aanvraag is ingediend en dat zodra wij deze in behandeling nemen voor u opzoek gaan, in deze mail wijzen wij u nogmaals op de kosten. Wanneer de aanvraag in behandeling wordt genomen, ontvangt u ook een bevestiging per e-mail dat we daadwerkelijk de zoekopdracht in gang zetten. Zodra wij vervolgens een hulp hebben ontvangen, ontvangt u van ons de gegevens van de hulp samen met een factuur voor de eenmalige bemiddelingskosten. Wij laten dus meerdere malen van ons horen, alvorens u een factuur ontvangt.