Schuifwandgigant

Schuifwandgigant

Schuifwand(kast) op maat online te
bestellen. Laagste prijs, snelle
levertijd en 10 jaar garantie.
Filter 311 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 182 met beschrijving

• Raoul
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Prima service en snelle reactie

• Fam Lebouille

Prima deuren.

• Hoe beoordeel je Schuifwandgigant?

• R.W. Liplijn

levering conform afspraak

• Martin berentschot
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Ja correcte afspraken én duidelijke site

• Jan
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Goede prijs-kwaliteit, snelle service.

• Joeri
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Heel overzichtelijk, vragen worden onmiddellijk beantwoord.

• Ronald

Goed. Goedkoop en netjes

• Jason

Goede en vlotte service.

• jacco
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Komt niet de afspraken na. Maten die ik door heb gegeven kwamen niet overeen.
    Instructies kloppen niet. Een van de deuren is de wieltje niet goed gemonteerd in hun fabriek. Was ook naar de verkeerde adres verstuurd. En heel opdringerig met de factuur. Maar voor de rest is het wel een stevige kast en ziet er goed uit.

Antwoord van Schuifwandgigant

Dank voor uw reactie. Uw review heeft ons geschokt. Wij hebben geen enkel contact met u gehad. Welke afspraken zijn wij niet nagekomen? Er is bij ons ook niet gemeld dat er een wieltje los zat. Ook is er geen contact geweest over een verkeerd adres. Er is geen aanmaning verstuurd. Een aanbetalingsnota en een 2e nota. Wat bedoeld u met opdringerig? Als uw punten kloppen dan vinden we dat vervelend. Wel hadden we het graag geweten zodat we er iets aan hadden kunnen doen. Nadien een review met een 1 ster beoordeling sturen is uw goed recht maar wij hadden dit graag direct geweten. Nu is het openbaar en hebben we niet de kans gekregen om service te verlenen. U ziet aan de andere reviews wat voor type bedrijf en mensen we zijn. We zouden het op prijs stellen dat u uw beoordeling aanpast. We vinden het fijn dat u het een mooie en een stevige kast vind.

• Rob gijtenbeek

Goede service