Schuifwandgigant

Schuifwandgigant

Schuifwand(kast) op maat online te
bestellen. Laagste prijs, snelle
levertijd en 10 jaar garantie.
Filter 362 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 210 met beschrijving

• Francois Francis
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Correcte levering goede kwaliteit alles volgens afspraak .

• Marian
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Ziet er top uit, past precies. Loopt op rolletjes.

• Hoe beoordeel je Schuifwandgigant?

• Syb

Prettig en duidelijk

• kees

goed materiaal

• Peter Carlens

• Bart
    Review voor Schuifwandgigant

Correct en snel binnen 3 week. Prima kwaliteit.

• thever
    Review voor Schuifwandgigant

zeer netjes dat zij zelf contact opnemen omtrent de bestelling, telefonisch goed bereikbaar en keurige, goed verpakte levering.

• Henk

Snel en netjes afgeleverd

• Sandra
    Review voor Schuifwandgigant

Super. Binnen 3 weken geleverd en makkelijk te monteren. Nog telefonisch contact gehad en heel snel en goed geholpen.

• Joyce
    Review voor Schuifwandgigant

Snelle levering, goede en duidelijke communicatie.

• Lambert
    Review voor Schuifwandgigant

De deuren zijn keurig opmaat en heel netjes afgeleverd bij een volgende bestelling zal ik het hier zeker weer doen.

• Richard
    Review voor Schuifwandgigant

Kasten worden snel geleverd. Goede kwaliteit. Goed systeem.

• Marcel
    Review voor Schuifwandgigant

Goede kwaliteit, goed af te stellen en voor een realistische prijs. Het resultaat is een prachtige schuifwand.

• Johanna

Prachtig eindresultaat

• Sjaak

Levering zoals verwacht. Keurig verzonden

• Marcus
    Review voor Schuifwandgigant

Snelle levering, goed en mooi product , alleen jammer dat er geen montage schroeven en dubbelzijdig plaktape bij geleverd wordt voor die prijs.
    Mijns-inziens is het geen compleet product.

Antwoord van Schuifwandgigant

Dank voor uw beoordeling en voor uw feedback. Dat er geen schroeven en tape meegeleverd wordt is een bewuste keuze. Dit wordt ook op diverse plaatsen op de site alsook in de opdrachtbevestiging vermeld. Zodoende heeft u het vooraf geweten.
    De reden dat we de bevestigingsmaterialen niet meeleveren is omdat we niet weten of de rail aan een houten, betonnen of gipsplafond bevestigd gaat worden. Voor iedere situatie zijn weer andere schroeven en pluggen nodig. De onderrail kan gekit worden, geschroefd worden of met dubbelzijdig tape bevestigd worden. Als wij materiaal meeleveren wat uiteindelijk na gebruik niet het juiste blijkt zijn wij aansprakelijk voor de gevolgen. Het heeft dus niet met kosten te maken. Om verrassingen te voorkomen wordt dit vooraf duidelijk gecommuniceerd. Voldoende beantwoord? Wij vinden het fijn dat u ons 4 sterren geeft, bedankt hiervoor.

• Peter

Snel, goede kwaliteit.

• Geert
    Review voor Schuifwandgigant

Nette prijzen, goede persoonlijke service; werd direct na de bestelling om enkele details door te nemen en of het allemaal zo bedoeld was.

• Raymond
    Review voor Schuifwandgigant

Goede uitleg, deze winkel heeft korte lijnen met de klant en geeft snel duidelijke info! Ook de bestelde schuifwand is snel geleverd! Tevens de transporteur erg vriendelijk en behulpzaam met het materiaal naar binnen brengen

• Gerard Rothman
    Review voor Schuifwandgigant

Duidelijke afspraken, flexibel, leverd op afgesproken tijd