Schuifwandgigant

Schuifwandgigant

Schuifwand(kast) op maat online te
bestellen. Laagste prijs, snelle
levertijd en 10 jaar garantie.
Filter 305 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 178 met beschrijving

• Jan
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Goede prijs-kwaliteit, snelle service.

• Joeri
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Heel overzichtelijk, vragen worden onmiddellijk beantwoord.

• Hoe beoordeel je Schuifwandgigant?

• Ronald

Goed. Goedkoop en netjes

• Jason

Goede en vlotte service.

• jacco
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Komt niet de afspraken na. Maten die ik door heb gegeven kwamen niet overeen.
    Instructies kloppen niet. Een van de deuren is de wieltje niet goed gemonteerd in hun fabriek. Was ook naar de verkeerde adres verstuurd. En heel opdringerig met de factuur. Maar voor de rest is het wel een stevige kast en ziet er goed uit.

Antwoord van Schuifwandgigant

Dank voor uw reactie. Uw review heeft ons geschokt. Wij hebben geen enkel contact met u gehad. Welke afspraken zijn wij niet nagekomen? Er is bij ons ook niet gemeld dat er een wieltje los zat. Ook is er geen contact geweest over een verkeerd adres. Er is geen aanmaning verstuurd. Een aanbetalingsnota en een 2e nota. Wat bedoeld u met opdringerig? Als uw punten kloppen dan vinden we dat vervelend. Wel hadden we het graag geweten zodat we er iets aan hadden kunnen doen. Nadien een review met een 1 ster beoordeling sturen is uw goed recht maar wij hadden dit graag direct geweten. Nu is het openbaar en hebben we niet de kans gekregen om service te verlenen. U ziet aan de andere reviews wat voor type bedrijf en mensen we zijn. We zouden het op prijs stellen dat u uw beoordeling aanpast. We vinden het fijn dat u het een mooie en een stevige kast vind.

• Rob gijtenbeek

Goede service

• Jan van raamsdonk
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

Prima geholpen en wat ze beloven, doen ze ook!!

• Wilfried

Duidelijk en snel besteld

• jacqueline
    Geverifieerde klant van Schuifwandgigant

mooi en nette prijs, alleen heel vreemd dat je een mail krijgt met de werkwijze. Aanbetalen, dan een bericht van de vervoerder, dan restant betaling.
    Ik kreeg een restant factuur, vervolgens geen bericht van de vervoerder deze stonden ineens op de stoep, gelukkig was ik thuis

Antwoord van Schuifwandgigant

Dank voor uw review. Er is blijkbaar iets misgegaan met het versturen van de email van de vervoerder. Wellicht in de spambox terecht gekomen. Zij hadden echter niet mogen komen zonder dat de email beantwoord is. Gelukkig dat u thuis was! Het 'te vroeg' versturen van de restfactuur houdt verband de mail van de planning. Zoals u aan de andere reviews kan zien gaat het om een incident. Bedankt nogmaals voor de feedback.

• Rob van der zanden

Makkelijk overzichtelijk en snel