ScootSecure
Webwinkel gespecialiseerd in de levering van hardware en abonnementen voor GPS trackers voor gemotoriseerde tweewielers.
8,5
  • Dario
    Review voor ScootSecure

Onvoldoende. Er werd mij verteld dat ik zelf de gps kon volgen van mijn scooter. Deze was zeer on nauwkeurig. Het alarm is meermaals afgegaan zonder dat er ook iemand in de buurt was hierdoor veel klachten gekregen van omwonenden Ook is het automatische incasso dramatisch verlopen bij dit bedrijf.

Antwoord van ScootSecure

Beste Dario,

Hartelijk dank voor je bericht. ScootSecure betreft een gps oplossing in geval van diefstal. Helaas heeft het systeem (momenteel) nog niet de functionaliteit een scooter te volgen op verzoek van de klant, het systeem werkt altijd vanuit alarmeringen (beweging, sabotage en/of jamming). Het is jammer te horen en te lezen dat de informatievoorziening en de installatie van het systeem door 1 van onze ruim 250 dealers niet naar behoren is geweest ten tijde van de verkoop. Wat betreft het automatische incasso en het dramatisch verlopen hiervan horen wij graag van je wat er dan zo dramatisch in is verlopen, er zijn een aantal storneringen geweest tijdens de looptijd van je abonnement echter kunnen wij je opmerking niet plaatsen hoe dit bij ons dramatisch is verlopen?

Wij horen graag van je.