Scootfix scooters

Scootfix scooters

Online webshop voor scooters, scooteronderdelen en scooteraccessoires.

• Bart
    Review voor Scootfix scooters

goed advies Snel geholpen en nette prijs

• Danny
    Geverifieerde klant van Scootfix scooters

Snelle levering.goede prijs . Alleen jammer dat als je je pakket aangetekend laat verzenden je hem helemaal niet aangetekend krijgt maar je betaalt er wel voor.als je lullig wilt zijn dan zeg je gewoon dat je nooit het ontvangen hebt.let hier effe op aub zo voorkom je veel gezeik

• Hoe beoordeel je Scootfix scooters?

• Michel Rook
    Geverifieerde klant van Scootfix scooters

Besteld en netjes na een dag een telefoontje over de toestand, afleveren was ook netjes geregeld

• Fam. Boersma
    Review voor Scootfix scooters

Vandaag onze snorscooters opgehaald en bereden. Wat mij het meest opviel is de professionaliteit van de eigenaar, zijn pand, werkplaats enz. Zeer netjes en doordacht opgezet. Dit gaf voor mij de doorslag om hier onze scooters te bestellen.
    Het is niet kwestie van geld innen maar duidelijk weten waar hij mee bezig is. Kennis van zaken, op technisch vlak maar ook bijv. om een keuze te maken bij het kopen van een product.
    Dit bedrijf heeft volledig ons vertrouwen.

• Michael van Riet
    Review voor Scootfix scooters

Bestelling snel aangekomen en alles in goede staat

• Vanessa Groenenberg

Fijne persoonlijke benadering!

• A Mccall
    Geverifieerde klant van Scootfix scooters

Tevreden over de informatie van levering!

• Pedro Gonzalez

Tevreden. Dinsdag besteld donderdag in huis. Toppie

• Michael Wever
    Geverifieerde klant van Scootfix scooters

Bestelling gedaan en email ontvangen dat de bestelling onderweg was. Maar geen track en trace mail gehad, die men je wel beloofd. Tot twee keet toe mail gezonden naar bedrijf maar tot nu toe geen reaktie. Onbekend waar mijn bestelling is en of het nog komt. Tevens kan je alleen contact krijgen met het bedrijf via de mail of via de site. Je kan niet even bellen.

• Ellen
    Review voor Scootfix scooters

Goede en betrouwbare webshop met persoonlijke service. Aanrader!