Scratch no More

Scratch no More

Scratch no More ontwikkelt en produceert hoogwaardige vloerbeschermingsproducten die beschadiging van kostbare vloeren door het krassen van stoel- en tafelpoten en andere meubelen voorkomen. Naar aanleiding van de vraag vanuit de markt naar effectieve beschermingsproducten tegen deze krasschade aan vloeren, heeft Scratch no More complete vloerbeschermingssystemen voor vrijwel alle soorten meubels ontwikkeld.
1.495 klantbeoordelingen
Filter 1484 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 831 met beschrijving

• Gemma van Veen
    Review voor Scratch no More

Sinds ruim een jaar beschermdoppen in gebruik van scratch no more onder onze stoelen. Bevalt op zich prima maar wil wel waarschuwen om op tijd de beschermdoppen te vervangen. Als je het niet doorhebt dat de "haren" beginnen te slijten zit je zo op een randje kunstof. Helaas hebben wij nu een paar hele lelijke krassen op onze houten vloer. Dus op tijd vervangen! Of zorg ervoor dat je al vervangbare voetjes in huis hebt om te voorkomen.

• Dirk Johan Veendorp
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Super snel en gemakkelijk bestellen. Goede uitleg op de webshop welke je nodig hebt

Antwoord van Scratch no More

Dat is fijn om te horen, bedankt!

• Hoe beoordeel je Scratch no More?

• Marc De Bruin
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Vooralsnog werkt het zoals verwacht, geen herrie, geen krassen, de weerstand is wel iets groter bij verschuiven van de stoelen, in vergelijking met hard plastic doppen.

• Thomas Balder
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Mooi product, snelle levering. Verzendkosten zijn wel erg hoog voor een brievenbuspakketje.

Antwoord van Scratch no More

Bedankt voor uw recensie, we zullen het meenemen!

• Jose van Lieshout

En beleefd.

Bedankt!

• Pieter de Jong
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Prima product, snelle levering.

Bedankt!

• Rob
    Review voor Scratch no More

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, snelle levering en hele goede service. Bij mij waren per ongeluk de verkeerde producten geleverd (1 cijfer verschil in artikelnr). Kon het kostenloos retour sturen en nieuwe producten werden al kostenloos toegestuurd. Ik had nieuwe spullen eerder binnen dan dat ik verkeerde op kon sturen.

Antwoord van Scratch no More

Dat is goed om te horen, fijn dat u tevreden bent over onze producten en manier van handelen bij foutjes!

• Claudia
    Review voor Scratch no More

We gebruiken de vloer beschermers al jaren. Doen wat ze moeten doen op de houten en op de vinyl vloer en gaan lang mee.

• Henk Brouwers
    Geverifieerde klant van Scratch no More

snelle levering en duidelijk advies

• Tinus Kokx
    Geverifieerde klant van Scratch no More

makkelijk te bestellen, snelle levering