Scratch no More

Scratch no More

Scratch no More ontwikkelt en produceert hoogwaardige vloerbeschermingsproducten die beschadiging van kostbare vloeren door het krassen van stoel- en tafelpoten en andere meubelen voorkomen. Naar aanleiding van de vraag vanuit de markt naar effectieve beschermingsproducten tegen deze krasschade aan vloeren, heeft Scratch no More complete vloerbeschermingssystemen voor vrijwel alle soorten meubels ontwikkeld.
2.387 klantbeoordelingen
Filter 2263 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1378 met beschrijving

• Erik de Vrijer
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Specifiek bedoeld om krassen op vloeren e.d. te voorkomen. Montage is simpel.
    Lijkt goed te werken hoe de levensduur is moet nog blijken.

• Roelof
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Professionele schroefbare stoelpootviltjes. Heel fijn! Let wel op de je je postcode goed intypt. Ik typte per ongeluk een b ipv een v en ze veranderen het complete adres, alsof ik een heel ander adres had ingevoerd. Ik had mazzel dat de bewoner op dat andere adres het pakje niet accepteerde waardoor mijn pakje werd teruggestuurd. Daarom had ik een dag later toch mijn bestelling. Want dat ging als een speer.

• Hoe beoordeel je Scratch no More?

• René van den Berg
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Doet veel moeite om bezorgmensen te attenderen om te laat geleverde spullen sneller te laten leveren.

• Marlies de Dalie

Goede levering

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Prima artikelen voor een nette prijs. Snel geleverd.

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Snelle levering en goed product. Stoelen glijden soepel over de vloer. Absoluut aan te raden.

• Arjen Huizing
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Duidelijke website, lekker snel geleverd, prijzen zijn goed en de artikelen zijn exact als omschreven...

• A Engelman

Snelle levering! TOP

• Barbara
    Geverifieerde klant van Scratch no More

Snelle levering, goede service en persoonlijke benadering, verstand van zaken

• S. Mulder

Snelle levering, prima product