Screenprotectorstore.nl

Screenprotectorstore.nl

Screenprotectorstore.nl begeeft zich in een drukke markt met veel aanbieders. Toch willen we liever niet met al onze concurrenten geassocieerd worden, omdat wij oprecht een positieve stempel op de branche proberen te drukken. De laatste jaren is het vinden van een goede screenprotector voor jouw telefoon, met bijvoorbeeld een gebogen scherm, steeds lastiger geworden. Door ontwikkelingen binnen de smartphone industrie is een goede glazen screenprotector niet meer vanzelfsprekend. Mensen klagen bijvoorbeeld over te smal uitgesneden screenprotectors, screenprotectors die niet mooi over de rondingen van hun telefoonscherm vallen en screenprotectors die niet mooi geplaatst kunnen worden. Wij willen je slechts één keuze geven; de juiste. Onze screenprotectors dekken daarom, tenzij explicitet vermeld, het volledige scherm van je smartphone en zijn in geen enkel geval hinderlijk in gebruik.
8,8
2.807 klantbeoordelingen
Filter 103 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• Daphne
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Service is geweldig vriendelijk personeel (Joanna G bedankt )denken mee ondernemen meteen actie als er wat is en in mijn geval had ik de fout gemaakt en hebben ze mij hiermee super geholpen. En snelle levering. Erg tevreden raad het iedereen aan.

• Desruelles sonja
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Snelle levering en heel belangrijk de klantenservice die is top !!!

• Hoe beoordeel je Screenprotectorstore.nl?

• Ramin
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Iphone 12 max screen protector size is smaller that screen itself, also case size small that. Dont like 😏

• G.
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Perfecte service en alles goed geregeld!

• Twan

Snelle levering!

• Marleen
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Als vervolg op mijn eerdere review: ik was toen zeer negatief omdat de bestelling niet aangekomen was. Dit bleek aan postnl te liggen. Postnl lost het helaas niet op, van de webwinkel kreeg ik zomaar mijn bestelling nogmaals opgestuurd! Dit vond ik zeer vriendelijk, zeker omdat de fout niet bij hen lag.

• Will-Therese
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Goede service, ik had het verkeerde glaasje ontvangen gebeld en gelijk de volgende dag de goede in huis.

• Allard
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Onze bestelling bleek bij PostNL niet doorgekomen. Na een week gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan. Binnen 2 dagen alsnog de zending binnen, op tijd voor de verjaardag, top service! Bedankt Maarten

• Dirk

Bestelnummer Klantnummer Referentie
    Aantal

O2020-00061965

• Bas
    Review voor Screenprotectorstore.nl

Bieden eerlijke prijzen en een razendsnelle levering!