Scrittura Elegante

Scrittura Elegante

Webshop in bijzondere merken vulpennen, inkt, en vulpen-vriendelijk papier.
Schrijven met een vulpen is een persoonlijk statement, dat wij graag ook uitdragen in de relatie met onze merken en leveranciers. Daarom richten wij ons op bijzondere, niet alledaagse, merken waarmee we een persoonlijke relatie hebben. Vaak exclusief. Altijd persoonlijk.
Vulpen, inkt, notitieboeken
2.563 klantbeoordelingen
Filter 612 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 579 met beschrijving

Taal

• Luc Janssen

Nog niets ontvangen

• Yljas
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Scrittura heeft aan anders-dan-anders assortiment, als het om vulpennen en aanverwante artikelen gaat. Als je op zoek bent naar iets speciaals, dan ben je hier dus aan het goede adres. En weet je niet zeker wat bij je past, dan kan Petra je uitstekend van dienst zijn. Daarnaast is de Service - inderdaad, met een hoofdletter - uitzonderlijk goed. Er was bij mijn bestelling een foutje gemaakt; ik had een verkeerde pen gekregen. Kan gebeuren. Na een mailtje werd het direct opgelost. Ik kreeg de juist pen toegestuurd, inclusief een aantal inktsamples om het goed te maken. Bij het pakket zat een geadresseerde én gefrankeerde envelop, waarin ik de verkeerd bezorgde pen weer terug kon sturen. Top geregeld! De volgende pen én inkt staan alweer in m'n verlanglijstje. Zodra die op voorraad zijn, gaat er weer een bestelling de deur uit.

• Hoe beoordeel je Scrittura Elegante?

• Leen Roozemond
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Senlle bezorging, mooie aanbieding.

• Laura Fey
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Great service, wonderful product!

• Audrey meijs
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Veel aandacht en hulp online. Meedenken en proefmateriaal voorstellen. Super blij mee. Dank je wel👌

• Liesbet Pot

Prima service!

• Saskia Diederik
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Keuze uit een ruim assortiment van kwalitatief hoogwaardige pennen en inkt. Prima service, snel verzonden en mooi verpakt mét iets extra’s.

• Filip Naum
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

The Customer service at this shop is exquisite, personal and friendly. I have called them with an enquiry and Petra really looked after me. I am delighted! Filip

• Steven Bron
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Mooi aanbod aan bijzondere pennen en inkten, accurate voorraad en snelle bezorging.

• Rietje de Jong
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Mooie artikelen en goede service.