Scrittura Elegante

Scrittura Elegante

Webshop in bijzondere merken vulpennen, inkt, en vulpen-vriendelijk papier.
Schrijven met een vulpen is een persoonlijk statement, dat wij graag ook uitdragen in de relatie met onze merken en leveranciers. Daarom richten wij ons op bijzondere, niet alledaagse, merken waarmee we een persoonlijke relatie hebben. Vaak exclusief. Altijd persoonlijk.
Vulpen, inkt, notitieboeken
2.925 klantbeoordelingen
Filter 986 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 868 met beschrijving

Taal

• Nicole Maessen
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Gebeld met Petra en mijn vraag werd goed, deskundig én gezellig beantwoord. Wat een fijne vulpenwinkel-ontdekking!

• H C
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Smooth purchase and delivery to the UK. Very happy with my new pen, and the inclusion of a free fridge magnet prevented a tantrum from a jealous toddler, who didn't understand why mama was getting a gift and not him! Would use again.

• Hoe beoordeel je Scrittura Elegante?

• Tischa Jansen
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Wat denkt u zelf! Heeft u ooit zoveel mooie vulpennen bij elkaar gezien! Wat dacht u van de collectie inkt! Sla uw slag bij de lakzegels om uw kaarten en brieven te verfraaien. Bovendien krijgt u uw goodies binnen een dag op de deurmat. Ik zeg: sla uw slag en geniet van uw aankoop!

• Dennis Hanssens
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Kwaliteitsproducten, goed service en charmante sales afdeling ;-)

• Angelique Bosch van Drakestein
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Veel op voorraad, goede service en snelle verzending. Top!

• Raul Santos Pereira

Great and fast service

• Katja Engelkamp
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Super service, snel verzonden, mooi verpakt, altijd een personal touch, super eigenaresse

• Janine Polman
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Altijd goede service, en net dat extra beetje aandacht bij het inpakken vd pakketjes maakt het erg leuk. Aanrader!

• Volker Bedel
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Sehr zuverlässiger Verkäufer. Reagiert sofort auf Anfragen zum Produkt und zum Versand. Bezahlung klappt mit PayPal problemlos.

• Mayken Ongersma

Goed product, goede service