Semmie Sprekend Spel & Training

Semmie Sprekend Spel & Training

Gespecialiseerde spelmaterialen, tools, en boeken rond sociaal-emotionele thema's en
trainingen voor pedagogische professionals
9,0

• Hagar Beerends

Goed aangekomen

• Else

Mooi spel, blij mee!

• Hoe beoordeel je Semmie Sprekend Spel & Training?

• Stichting De Binnenvest
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Ik vond het registreren van naam van het bedrijf en de contactpersoon niet helder. Particulier of bedrijf zou hier duidelijker kunnen worden gevraagd door bijvoorbeeld deze vraag helder te stellen en bij bedrijf, wie de contactpersoon is.

• Chantal

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel voor de fijne recensie Chantal. Mochten er later vragen zijn over je bestelling, dan hoor ik dat heel graag. Vriendelijke groet, Sylvia

• H van den Brink
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Spel zelf is minder dan ik had verwacht. Zit ook geen boekje bij, dat leek in de beschrijving

Beste mijnheer/ mevrouw<
    Hartelijk dank voor uw reactie en feedback. Ik heb u na uw recensie een mail gestuurd met het voorstel voor retour. Ook is het fijn als ik weet waar de suggestie staat dat er een boekje bij zit want dan maken we het graag in orde. Mocht u alsnog willen retourneren dan is dat natuurlijk prima. Want het is vervelend een artikel in huis te hebben wat niet helemaal past bij wat u zoekt of nodig heeft. Als wij dus verder kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Vriendelijke groet, Sylvia

• Inge Vollaard

snelle levering

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel Inge, voor je fijne beoordeling. Ik ben blij te lezen dat de levering zo snel was. Daarvoor dank ook aan het magazijn en de bezorgdienst. Als je later nog vragen hebt, dan kun je ons bereiken op info@semmie.net of mij rechtstreeks op sylvia@semmie.net .Ik wens je een goede werkweek. Vriendelijke groet, Sylvia

• Jeanette Eken
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Snelle levering, netjes en beschermt ingepakt

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Fijn dat je order helemaal netjes is aangekomen. Veel plezier met het gebruik van het materiaal. Als je (later) nog vragen hebt, dan horen we dat graag. Vriendelijke groet, Sylvia (sylvia@semmie.net)

• Patricia Verbelen
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

snelle levering, vlotte betaling. Heel tevreden

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Oei, wat leuk! Overal vijf sterren. Dank je wel Patricia. Ik ben blij dat je zo tevreden bent. Ik wens je een fijne werkweek. Vriendelijke groet, Sylvia

• Martin Van Dijk

Snelle bezorging

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Heel hartelijk dank voor je review, Martin. Fijn dat de bezorging zo snel was. Daar hebben wij natuurlijk ook PostNL voor nodig en ik ben blij dat dat vlot verliep. Fijne dag en tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Sylvia

• Marijke Mendelaar
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Goede keuze in aanbod. Goed verzorgd.

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Hoi Marijke, Dank je wel voor de review. Ik vind het fijn dat je daar even de tijd voor hebt genomen. En dan overal vijf sterren :-) Ik heb een fijne start van de week. Ik wens jou en je collega's een mooie werkweek. Vriendelijke groet, Sylvia

• Hiske Tierie

Heel erg bedankt voor je fijne review Hiske!! Groetjes, Sylvia

• ellen Battjes
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

je ging veel te snel als een trein door alle stof heen

• Margreeth De Jager

Supersnel geleverd!

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel, Margreeth. Fijn dat het zo lekker snel ging. Met dank aan het magazijn en de post :-) Vriendelijke groet, Sylvia

• Dorina Nicoara
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

geweldige service, snelle levering, flexibel betaalmogelijkheden

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Wow, Dank je Dorina voor de mooie review! Fijn dat je hier even de tijd voor hebt genomen. Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Sylvia

• Ellen Slegt
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Snelke levering en alles goed in orde 👍

Dank je wel Ellen :-) Vriendelijke groet, Sylvia

• Karlien Detemmerman

Correcte communicatie en levering

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Ik ben blij te lezen je de communicatie als correct hebt ervaren. En natuurlijk de levering. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Vriendelijke groet, Sylvia

• Mark Koning

Snel!

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel Mark. Met ook dank aan PostNL en iedere schakel die ervoor heeft gezorgd dat je order snel bij je is aangekomen. Vriendelijke groet, Sylvia

• Elisa Van Burken
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

snelle levering en duidelijke communicatie

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Blij te lezen dat je de communicatie ook helder vond. Laat je het weten als er later nog vragen zijn? Vriendelijke groet, Sylvia

• Frank Jongenotter
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Mooie materialen voor een goed prijs.

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Mooi te lezen Frank. Dank je wel voor het plaatsen van de review! Vriendelijke groet, Sylvia

• matili vwillems

prima boek

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel voor je review Matili. Wauw wat een mooie beoordeling :-) Laat je het weten als ik later nog wat kan verduidelijken of toevoegen? Vriendelijke groet, Sylvia