Semmie Sprekend Spel & Training

Semmie Sprekend Spel & Training

Gespecialiseerde spelmaterialen, tools, en boeken rond sociaal-emotionele thema's en
trainingen voor pedagogische professionals
9,0

• Katia Gielis
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Snelle service, goede kwaliteit, prachtig boek.

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel, Katia! Ik ben echt heel blij met je positieve review. Ik wens je een fijne dag verder. Vriendelijke groet, Sylvia

• Kim Bourguillioen
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Duidelijke informatie bij alle materialen

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Goed om te lezen dat je de informatie duidelijk vindt, Kim. Als er later toch nog vragen zijn die je niet kunt terug vinden, mag je altijd contact opnemen. Vriendelijke groet, Sylvia

• Hoe beoordeel je Semmie Sprekend Spel & Training?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Vlotte levering, ondanks de kerstperiode.

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Daar zijn we blij om. Ook dank dus aan de bezorgers en het magazijn. Rond de kerst is het inderdaad altijd een uitdaging :-) Vriendelijke groet, Sylvia

• Ilse Vanhauwaert

overzichtelijk + snelle service

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel Ilse, voor je fijne review. Dat je de moeite neemt om de review te plaatsen helpt ons ook echt weer. Vriendelijke groet, Sylvia

• Linda Senden

Snelle bezorging

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel Linda! Wat een fijne start van de dag om dit te lezen en je mooie beoordeling te zien. :-) Vriendelijke groet, Sylvia

• J Franssen
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

OMJS biedt prachtige materialen, is supersnel en doet wat ze zeggen: samen onderwijs (mooi) maken.

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Waarschijnlijk heb je bij twee webshops besteld. Ik ga ervan uit dat je tevreden was over beide orders :-) Dank je wel voor de mooie sterren. Als je later nog vragen hebt, hoor ik het graag van je. Vriendelijke groet, Sylvia

• Umans Hilde

snelle levering

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Dank je wel Hilde voor je review. Fijn te lezen dat je tevreden bent, en hartelijk dank voor alle sterren. Vriendelijke groet, Sylvia

• Wendyy van Vliet
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Zeer snelle levering en mooi aanbod!

Dank je wel Wendy :-)

• Plantinga

Snelle levering goede producten

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Superbedankt voor je compliment. Heel graag gedaan en als we later nog eens kunnen helpen, horen we het graag. Vriendelijke groet, Sylvia

• Amy de Gans
    Geverifieerde klant van Semmie Sprekend Spel & Training

Levering liep wat stroever wegens onbreken van spullen, moest hier zelf over bellen omdat ik niet begreep waarom ik het nog niet in huis had, om deze reden 4 sterren. Verder waren ze onwijs behulpzaam telefonisch en gingen ze meteen op zoek naar een oplossing.

Antwoord van Semmie Sprekend Spel & Training

Hoi Amy, Het was echt fijn dat je contact opnam omdat er inderdaad technisch iets niet goed gekoppeld was, wat we daarna hebben kunnen herstellen. Liever hadden we natuurlijk gehad dat je gelijk alles in één keer ontving maar ik ben blij dat we het hebben kunnen nasturen en herstellen zodat anderen hier geen last meer van hadden. Vriendelijke groet, Sylvia