Sennes.nl

Eco vriendelijke producten voor baby en kind

Bij ons bent u aan het juiste adres voor duurzame en eco vriendelijke baby en kinderproducten. Ons assortiment bestaat uit moderne wasbare luiers, oefenbroekjes, zwemluiers, slabbetjes, eco speelgoed, (UV) zwemkleding, hippe kinderkleding & accessoires. Wij bieden kwaliteitsproducten aan tegen zeer vriendelijke prijzen!
9,0
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

• Nathalie Pijnnaken

Geweldige producten

• Miriam Opstal

Super service en advies.

Beste Miriam,

Hartelijk dank voor je zeer positieve beoordeling!

Sennes.nl

• Hoe beoordeel je Sennes.nl?

• Karin Tichelaar
    Geverifieerde klant van Sennes.nl

Mooi initiatief, betaalbare wasbare luiers! Ik heb al redelijk wat ervaring met (verschillende soorten) wasbare luiers dankzij dochter #1, maar omdat haar luiers versleten zijn, op zoek naar nieuwe voor dochter #2. Via een andere webwinkel ook wat merkluiers gekocht en geprobeerd, en die bevallen ook goed. Toen kwam ik op deze website, en ik besloot vanwege de prijs, deze ook eens te proberen. Inmiddels heb ik de luiers ontvangen en gewassen. De eerste in gebruik genomen en ik moet zeggen dat ik enigszins overrompeld ben. De pasvorm is goed, de luier is heerlijk soepel, en je kunt zien dat over elk onderdeel goed is nagedacht. De luiers sluiten mooi aan in de liezen en op de rug, de binnenkant is van fleece en blijft dus zacht en een redelijk droog gevoel. Er zitten flapjes aan de voor en achterkant zodat eventuele boosters niet boven de rand van de luier uit gaan piepen. Er is ruimte voor een eventuele booster. Net de boosters een nachtje in een emmer water gezet (volgens de gebruiksaanwijzing die erbij zat) en het viel me op hoeveel water erin blijft zitten. Mega goed absorberend dus! De luier die ik mijn 3,5 maand oude dochter aandeed (een AIO zónder extra booster zelfs) hield haar goed droog (+/- 2,5 - 3 uurtjes aan). En cadeautje: er zat een dikke opgespaarde borstvoedingspoep in... die de luier netjes binnen de lijntjes hield. Tot zover ben ik dik tevreden en ik ga zeker overwegen de rest van haar collectie hier aan te schaffen!

Beste Karin,

Wat fijn te horen dat onze AIO luiers zo goed bevallen! Bij deze luier is inderdaad aan alles gedacht, wat de gebruikservaring zeker ten goede komt.
    Als je toch nog vragen hebt over het gebruik of anderszins, neem dan gerust contact met ons op.

• Sofie Bosmans

leuke herbruikbare spullen

Beste Sofie,

• Esmee Bastin

Goede beschrijving en prijzen

Beste Esmee,

• Addie
    Geverifieerde klant van Sennes.nl

Het bestelde product was snel geleverd.

Beste Addie,

• Hadewijch Masure
    Geverifieerde klant van Sennes.nl

Ik heb ze nog niet kunnen testen, maar ziet er prima prijs-kwaliteit uit. Made in China en hier en daar misschien een ietsje slordiger naad, maar dat laatste valt heel goed mee en een stuk goedkoper dan de andere merken. Goede, flexibele en vriendelijke klantendienst. Bij koolstof-bamboe had ik het gevoel van bamboe verwacht, maar blijkt polyester, blijkbaar met een koolstof-bamboegranule (ik weet niet zeker wat dat is), maar voelt eerder aan als polyester dan als bamboe. Eerst schrok ik daar wat van, maar het heeft blijkbaar het voordeel dat het snel droogt en ook de grote merken werken voor AIO's voornamelijk met sneldrogende polyester. De gewone bamboe is wel gewoon bamboe.

Beste Hadewijch,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en uitgebreide feedback.
    Ik ben benieuwd hoe de luiers je gaan bevallen.
    Fijn weekend!

• Toetsie Lugtigheid

Goede service

Beste Toetsie,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling.
    Fijne dag!

• Angelique
    Geverifieerde klant van Sennes.nl

Een snelle levering. De producten zien er ok uit. Op t eerste gezicht lijken de producten vrij groot. Maar dat is vaak met wasbare luiers. Ik ben erg benieuwd naar hoe ze gaan functioneren. Nu kan ik daar nog weinig over zeggen. Het is fijn dat ik zo de verschillende soorten kan uittesten.

Beste Angelique,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en feedback!
    Ik ben benieuwd welk luiersysteem het beste bij jou past.
    Fijne dag!

• Tes Schillemans
    Geverifieerde klant van Sennes.nl

Prima. Was wel prettiger geweest als er aangegeven zou worden hoe lang het zou duren en wanneer het dus precies bezorgd zou worden. Uiteindelijk alles binnen een prima tijd ontvangen.

Beste Tes,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en feedback!