Sensual Desire
Sensual Desire, nummer 1 in mannenmasturbators, combineert topkwaliteit met discretie. Onze missie: innovatie en taboedoorbreking in seksualiteit. Wij garanderen constante productverbetering en kwaliteit. Jouw plezier en tevredenheid staan centraal in een discrete winkelervaring.
8,8

• Bj8
    Review voor Sensual Desire

Groot maar werkt als verwacht, heerlijk. Ik heb een vergoeding gekregen voor dit review

Antwoord van Sensual Desire

Ontzettend bedankt voor je review. We wensen je veel plezier met je nieuwe product. Je vergoeding komt zo snel mogelijk jouw kant op zodra deze weer op voorraad is. Hopelijk tot snel!

• Jeffrey van Lissum
    Geverifieerde klant van Sensual Desire

Het is een hele goede webshop goede kwaliteit en goede prijs. Echt top!

Antwoord van Sensual Desire

Hi Jeffrey, bedankt voor je fantastische review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de prijzen van onze producten. Jouw enthousiasme is onze grootste motivatie! We kijken uit naar je volgende bezoek aan onze webshop.

• Hoe beoordeel je Sensual Desire?

• Guus
    Review voor Sensual Desire

Fijn apparaat, snelle levering. Net echte bj’s.

Antwoord van Sensual Desire

Bedankt voor je review Guus! Nog veel plezier gewenst van je product.

• Danny
    Review voor Sensual Desire

Goede service, snelle levering van een geweldig product.

Antwoord van Sensual Desire

Hi Danny, super bedankt voor je review. Dat doet ons zeer goed. We blijven werken om onszelf te verbeteren. Hopelijk zien we je snel weer!

• ShadowM
    Review voor Sensual Desire

Prima in gebruik, niet te veel lawaai.

Antwoord van Sensual Desire

Bedankt voor je review! We wensen je nog veel plezier van de Shadow Knight!

• D
    Review voor Sensual Desire

De shadow knight works great

Antwoord van Sensual Desire

Thank you for your review. We're glad you're satisfied. Enjoy your product!

• Ed
    Review voor Sensual Desire

Snelle levering, product doet precies wat het moet doen. Voelt fijn en natuurlijk aan. Geluid is inderdaad een minpunt maar dat is ook het enige minpunt wat ik gevonden heb.

Raad het zeker aan. Ik krijg een gratis goodie voor deze review

Antwoord van Sensual Desire

Hartelijk dank voor je eerlijke en positieve review! We zijn blij te horen dat het product aan je verwachtingen voldoet en dat je tevreden bent met de kwaliteit en de natuurlijke ervaring die het biedt. Het spijt ons te horen over het geluid, maar we waarderen je feedback en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Geniet van je gratis goodie, en nogmaals bedankt voor je aanbeveling!