September18

September18

Webshop in luxe DIY artikelen, mode, fashion en woonaccessoires

• Lizzy
    Review voor September18

Leuke maandelijkse boxen! Met een toffe community voor de leden waar iedereen met fierheid de afgewerkte spullen toont, tips worden gegeven en vragen gesteld kunnen worden.
    Ook de service is echt wel top!

• Natasja van Loenen
    Review voor September18

De maandboxen zijn echt heel leuk. Ook is het contact via social media en via mail persoonlijk en betrokken. Je merkt echt dat ze er zelf ook plezier in hebben.

• Hoe beoordeel je September18?

• M ID Interieur Design en Houtbewerking
    Review voor September18

Altijd vriendelijk en behulpzaam maar met name omdat ze steeds weer vernieuwend zijn en ook altijd hun eigen belang opzij zetten en hierbij allerlei waardevolle instanties betrekken. Dat vind ik goud waard!

• Marjan van Dijk
    Geverifieerde klant van September18

Mooie wol, niet te duur.

• Pernille Heeren
    Geverifieerde klant van September18

De service is echt super! Ik kan alleen maar positief zijn, niets op aan te merken. Ze hebben ontzettend mooie producten, ik ben meer dan tevreden.

• P. de Ruiter
    Geverifieerde klant van September18

mooie artikelen, bericht als het iets langer duurt

• Margriet Severein
    Review voor September18

Leuk elke maand een box. Voordeel: ermee aan de slag als je tijd hebt , fijn met de filmpjes erbij . Leuk nu ook de kids september 18. Het krukje is super al diverse keren cadeau gedaan

• Mathilde van Bruggen
    Geverifieerde klant van September18

Heel leuk om een bestelling te ontvangen. Uitpakken is een kadootje!

• Monique
    Review voor September18

Mijn tweede box. Heerlijk ! Altijd mooi verpakt, mooie produkten. Echt n cadootje voor mezelf elke maand. Ik vrees wel dat ik t filmpje regelmatig ga moeten bekijken maar t komt in orde!

• Lianne Jongeneelen

Heb nog niks ontvangen