Sexpop.nl

Sexpop.nl

Online winkel in levensechte sexpoppen. Sexpop.nl is de grootste officiële Nederlandse importeur van diverse grote merken, zoals DutchDoll, WM Doll, FireDoll en AK Doll.
sexpoppen sexdolls lovedolls
9,6
50 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Claude
    Review voor Sexpop.nl

    vlug geleverd

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Claude,

    Dankjewel voor je review!

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Toycollect
    Review voor Sexpop.nl

    Geweldig zaken doen met dit bedrijf, zeer snelle discrete levering en het product is zoals omschreven in de omschrijving. Prijs en kwaliteit goed in verhouding met elkaar, aanrader!!

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi!

    Super bedankt voor je mooie review :-)

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Hoe beoordeel je Sexpop.nl?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Henk
    Review voor Sexpop.nl

    Mooie en knappe pop, en ze ziet er precies zoals op de foto's. Eenvoudig in elkaar te zetten (hoofd en pruik). Aanrader! De dag na mijn bestelling al geleverd.

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Henk,

    Wat een mooie review, dankjewel!

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • abcd
    Review voor Sexpop.nl

    Betrouwbare partij om een aankoop te doen.

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi!

    Dankjewel voor je positieve review. We zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent.

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Edwin
    Review voor Sexpop.nl

    Super kealiteit en goede prijs

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Edwin,

    Dankjewel voor je fijne review, we zijn heel blij te horen dat je zo tevreden bent.

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Vincent
    Review voor Sexpop.nl

    Begin november wilde ik een AK doll bestellen, maar betalen met Klarna kon niet omdat de levering meer dan 2 maanden ging duren. Ze adviseerden me een andere doll en ter compensatie kreeg ik een tweede ROS hoofd gratis erbij, eveneens een extra zwarte pruik.
    Uiteindelijk bleek deze pop ook 2 maanden onderweg van China. Ik kreeg een mail dat de pop binnen was gekomen en ze me deze de volgende dag gingen verzenden als ik de betaling in orde bracht. Weer was het niet mogelijk om via klarna te betalen. Ik bracht overschrijving in orde en stuurde bankafschrift mee om te bewijzen dat het geld van de rekening was. Volstond niet voor hen, het moest eerst op de rekening staan.
    Ik sprak af dat ik hen ging laten weten welk weekend ik thuis zou zijn voor levering. Echter een week voor de afgesproken datum werd de pop verzonden. Ze gingen dat rechtzetten, maar gebeurde niet. Gisteren heeft mijn poetshulp de doll in ontvangst genomen. Wat een privacy.
    Maar het ergste moet nog komen. In de doos zaten 2 hoofden maar het ene was niet het beloofde hoofd. Er zaten ook 3 pruiken in, maar allemaal dezelfde.
    Ik heb DVWZ BV (van o.a. sexpop.nl) onmiddellijk een mail gestuurd, maar nu 24 uur later nog steeds geen reactie ontvangen. Een goede schop herken je aan het oplossen en tegenmoetkomen van problemen.

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Vincent,

    We vinden het erg vervelend dat niet alles even goed is verlopen. Ik heb je een mailtje gestuurd met een uitleg en een voorstel hoe we het netjes gaan oplossen. Natuurlijk gaan we er alles aan doen om problemen in de toekomst te voorkomen.

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Jorn
    Review voor Sexpop.nl

    Sinds een paar weken heb ik een nieuwe huisgenote: Eva. Ze is niet mijn eerste sexpop, maar ik kan zonder overdrijving stellen dat zij van een andere orde is. Niet alleen is ze bloedmooi, met haar sensuele mond, haar groenblauwe ogen en haar heerlijke rondingen, ze voelt ook veel natuurlijker en zachter aan dan mijn vorige pop. Ze heeft een lichaam om eindeloos van te genieten en intens lief te hebben. Met haar mooie blauwe jurkje, haar witte kousen en jarretels en de andere lingerie die ik voor haar gekocht heb is ze onweerstaanbaar!
    Kortom: ik had me geen betere aanschaf kunnen wensen. Zeker ook door de uitstekende service en uitgebreide informatie van de mensen van sexpop.nl, die ook na de aanschaf klaarstaan om vragen te beantwoorden!

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Jorn,

    Super bedankt voor deze mooie en lieve review!

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • G.
    Review voor Sexpop.nl

    Ontzettend goeie service en mooie producten. Persoonlijke service en contact. Echt top!

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi!

    Super bedankt voor je positieve review, dit is waar we echt blij van worden 😊.

    Groetjes en hele fijne feestdagen!

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Benadeelde koper
    Review voor Sexpop.nl

    Waardeloos bedrijf, eigenaar probeert je met slinkse trucjes van alles in de maag te splitsen en problemen moet men zelf oplossen. Er werd een verkeerd hoofd geleverd. Er zaten verkeerde ogen bij, die na geleverd zouden worden. Naderhand blijkt dat deze niet te vervangen zijn. Siliconen pop ruikt heel sterk, dit was subjectief volgens verkoper. Product voelt zeer plakkerig aan. Spullen blijven er gewoon aan plakken zonder dat dit er af valt. Ik moest het product maar wassen en insmeren met talkpoeder. Dit heeft het probleem niet verholpen.
    Vervolgens ging het product kapot en kan ik het product niet terug brengen.
    Wees gewaarschuwd.


    Nu probeert sexpop.nl mij de schuld in de schoenen te schuiven. Waarom reageer je alleen op de ogen, en niet op de andere problemen, de plakkerigheid, het opzettelijk naar huis sturen met een hoofd met verkeerde ogen nadat ik heb gevraagd om het voor te doen. Wat hij niet wilde doen. Waarom ik zelf de plakkerigheid moest oplossen?
    En ik heb een heleboel geld betaald voor een ondeugdelijk product. En nu willen jullie mij beschuldigen van het feit dat ik niet wil betalen nadat jullie rommel hebben verkocht en mij opzettelijk hebben opgelicht?
    En als het product na eenmalig gebruik defect gaat, gaan jullie je verschuilen achter "hygiëne". Kom op zeg. Ik heb recht op een deugdelijk product. het product vertoont meerdere gebreken waarvan jullie maar 1 willen oplossen.
    Bovendien is er al voor het product betaald. Waar deze beschuldiging van niet willen betalen vandaan komt weet ik ook niet.

    Toch bedankt voor het bevestigen van de jullie gemene werkwijze in je antwoord zodat andere mensen jullie ware aard kunnen zien.

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Monique Franke,

    We vinden het erg vervelend dat je ontevreden bent over het product dat je bij ons hebt gekocht en we herkennen ons gelukkig niet in de klachten.

    Het klopt dat de verkeerde ogen zijn geleverd en die hebben we in overleg met jou direct nagestuurd. We hebben je ook aangeboden om die voor je te vervangen, daarvan wilde je geen gebruik maken.

    Gebruikte sekspoppen kunnen we niet retour nemen. Dit i.v.m. hygiëne. We hebben je aangeboden eventuele defecten direct en kosteloos naar nieuwstaat te herstellen. Ook hiervan wilde je geen gebruik maken.

    We vinden het jammer dat je het op deze manier probeert om niet te hoeven betalen voor je bestelling.

    Met vriendelijke groeten,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Remco
    Review voor Sexpop.nl

    Mooier dan gedacht, tis heel fijn vrijen.

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Remco,

    Dankjewel voor je mooie review, en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Glenn
    Review voor Sexpop.nl

    Winkel doet exact wat ze beloven. Snel verzonden, tracking info, discretie.
    Let wel: als je zondag avond bestelt, krijg je pas maandag overdag melding dat je order binnen gekomen is.

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Glenn,

    Dankjewel voor je mooie feedback!

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • Thierry
    Review voor Sexpop.nl

    Uiterst snelle levering, duidelijke info, vlugge reactie van het team

    Antwoord van Sexpop.nl

    Hoi Thierry,

    Dankjewel voor jouw review! We zijn heel blij om jouw positieve feedback te horen :-)

    Groetjes,

    Rebecca van Sexpop.nl

  • K.D.
    Review voor Sexpop.nl

    Goede website ! pop besteld voor 14.00 uur en was de volgende dag al binnen , ook via mail had ik zelfde dag al antwoord .

  • Bram Willemse
    Review voor Sexpop.nl

    Altijd weer spannend om een model te mogen ontvangen. Ook deze (Zevende!) keer opnieuw een Geschenk uit de Zevende Hemel...😘😋🤗.

  • Jas
    Review voor Sexpop.nl

    Snelle levering en heerlijke pop

  • P.
    Review voor Sexpop.nl

    Pluspunten zijn zeker de communicatie en service. Lees ook de recensie bij Eva van Dutchdoll.

  • Jacco
    Review voor Sexpop.nl

    Geweldige service!
    bestellen en afhaal afspraak was binnen 5 minuten gemaakt, kon haar paar uur later ophalen ,goede voorraad !
    Goede service ze werd zelfs in de auto geplaatst:-)

  • Rudy
    Review voor Sexpop.nl

    ben gaan ophalen in Zwolle vriendelijke bediening

  • Leo
    Review voor Sexpop.nl

    Super Klantenservice! Zeer Behulpzaam, weten waar ze over praten en vlot geholpen zowel met antwoorden via mail/whatsapp als de afhaalservice!
    dit bedrijf is echt aan te raden als je geen miskoop wilt begaan!

  • Paul
    Review voor Sexpop.nl

    Zeer realistische pop, perfect voor fotografie om tweedehands kleding te verkopen.