Sexpop.nl

Sexpop.nl

Winkel in levensechte sexpoppen. Sexpop.nl is de officiële Nederlandse importeur van diverse grote merken, zoals WM doll, Ailijia, SY doll, JY doll en 6YE.
Sexpoppen op voorraad, Sexpoppen op maat, Sexpop accessoires

• Peter
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

Voor hen die graag een WMDoll maatwerk pop willen aanschaffen, vormgegeven naar persoonlijke wensen en esthetisch ideaal, raad ik Sekspop.nl zeker aan.
    Vriendelijke service. Vragen worden snel, duidelijk en zorgvuldig beantwoord en zelfs Extra service buiten het product, zoals het regelen van een "custom skin-colour" voor de Pop.

• G.
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

Site is overzichtelijk en transparant.. contact is laagdrempelig en wekt vertrouwen.. kortom openminded, vriendelijk en flexibel.

• Hoe beoordeel je Sexpop.nl?

• J.
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

Fijne service en snelle reactie via app. Echt een aanrader!
    En Mia…. Wow :D

• Geert
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

goede snelle sevice en product

• W

Prima service

• C.
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

Kwaliteit, en snelle levering. En de oprie om je aankoop in 3 x te betalen.

• Ad
    Review voor Sexpop.nl

Slechte service !
    Op maandag 16 november een pop gekocht.
    Voornamelijk voor oraal gebruik (om gepijpt te worden).
    Binnen 3 weken nek gebroken !

Foto's gemaakt, verstuurd per app en contact gehad met de verkoper, maar die reageert niet op mijn mailtjes en als ik zelf bel heeft hij de vraag uitbesteedt aan de fabriek en die zegt dat dit nog nooit voorgekomen is.

Als ik een Opel koop bij de Opel Dealer en de auto gaat binnen 30 dagen kapot, dan ga ik terug naar de dealer en niet naar de fabriek.

Kwaliteit van de skelet is blijkbaar slecht en daarom zijn deze DutchDolls goedkoper dan gemiddeld.

Ik heb het opgegeven en de pop weggegooid.
    Duur speelgoed, zo'n sexpop van 700,- die nog geen maand meegaat ...

Antwoord van Sexpop.nl

Hi Adjai,

We stellen je eerlijke mening op prijs! Het spijt ons zeer dat je zo’n negatieve ervaring hebt met je aankoop.

Je kunt ervan op aan dat dit een uitzonderingsgeval is. We hebben direct contact opgenomen met de fabrikant, zodat we uw klacht aan het einde van de dag konden oplossen. Dit hebben wij ook meerdere malen aan u teruggekoppeld via mail en per telefoon.

We begrijpen dat het vervelend is dat je even moest wachten op de reactie van de leverancier, dat zou ik zelf ook vervelend vinden. Maar wij overleggen standaard met onze leveranciers, juist om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen en onze producten te kunnen verbeteren.

Graag werken we met je aan een passende oplossing. Onze klantenservice neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Groeten,
    Rebecca

• Jeroen
    Review voor Sexpop.nl

Een geweldige ervaring met deze webwinkel.
    Alles zoals het besproken was.
    Super enthousiaste verkoper,
    Zeker een aanrader wat mij betreft.
    Dank u wel

Antwoord van Sexpop.nl

Hi Jeroen, dankjewel voor je mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan. Hopelijk tot snel! Groeten, Kim

• Dirk
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

het is zo als het op de afbeelding is super spul ben zeer tevreden

• Maarten
    Geverifieerde klant van Sexpop.nl

Geweldige ervaring en perfect geholpen met mijn vragen.mijn zoon is er erg blij mee.het is een autische zoon.