Shabbys

Shabbys

De webwinkel van het stoer in wonen, heeft alle benodigdheden om uw interieur een stoer, sober, landelijk, brocante, industrieel en wabi -sabi uitstraling te geven . Find something you love!
Filter 381 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 263 met beschrijving

• Astrid Ligthart
    Geverifieerde klant van Shabbys

Vond het heel leuk dat er een persoonlijk berichtje bij zat

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Astrid, voor dit leuke en lieve compliment! Wat fijn dat je zo tevreden bent! Geniet van je prachtige items! Liefs, Samantha en Myriam

• Leony Vooijs
    Geverifieerde klant van Shabbys

Met zorg en liefde ingepakt en heel leuk om er een persoonlijk kaartje bij te krijgen en een zeep cadeau. Snelle levering! Dus ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Leony voor dit prachtige compliment, hier worden wij heel vrolijk van ! Geniet van je prachtige items en we zien je uiteraard graag weer eens terug ! Liefs, Samantha en Myriam

• Hoe beoordeel je Shabbys?

• Odile Kruisman
    Geverifieerde klant van Shabbys

Mooie prijzen en hele goede service!

Antwoord van Shabbys

Bedankt Odile voor deze onwijs mooie recensie, wat een compliment! Wat fijn dat je zo tevreden bent, geniet ervan! Liefs, Samantha en Myriam

• Linda Westerhof
    Geverifieerde klant van Shabbys

Snelle levering keurig verpakt zag er prima uit.

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Linda voor deze mooie recensie, wat fijn dat je hier even wat tijd voor vrij hebt gemaakt ! Geniet van je sfeervolle items! Liefs, Samantha en Myriam

• Brigitte Luyten
    Geverifieerde klant van Shabbys

Snelle verzending en artikel precies zoals op de foto.

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Brigitte voor dit geweldige compliment, wij waarderen dit heel erg! Geniet van je sfeervolle en stoere item! Liefs, Samantha en Myriam

• Marieke Helmhout-Oosterdijk
    Geverifieerde klant van Shabbys

Ze hebben prachtige woondecoratie en leveren snel.

Antwoord van Shabbys

Bedankt Marieke voor deze onwijs mooie recensie, wat fijn dat je hier even wat tijd voor vrij hebt gemaakt! Geniet van je authentieke items! Liefs, Samantha en Myriam

• Astrid brouwer
    Geverifieerde klant van Shabbys

Geweldge service en vlotte bezorging en natuurlijk ze hebben dingen die andere niet hebben...altijd iets speciaal

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Astrid voor dit fantastische mooie compliment, wij waarderen het heel erg dat je zo tevreden bent en wensen je veel plezier met je prachtige items! Liefs, Samantha en Myriam

• Ineke Lecram

Snel en goed verzorgd.

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Ineke voor deze fantastische beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent, dit waarderen wij enorm ! Geniet van je sfeervolle item ! Liefs, Samantha en Myriam

• Lita Perkins
    Geverifieerde klant van Shabbys

Mooi artikelen en goed service

Antwoord van Shabbys

Onwijs bedankt Lita voor deze mooie beoordeling, wij waarderen dit heel erg! Geniet van je sfeervolle aankoop ! Liefs, Samantha en Myriam.

• A de Vries

Goede service, leuke spullen

Antwoord van Shabbys

Bedankt A de Vries, voor deze onwijs mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier met het geven van deze prachtige cadeaus! Liefs, Samantha en Myriam