Shabbys

Shabbys

De webwinkel van het stoer in wonen, heeft alle benodigdheden om uw interieur een stoer, sober, landelijk, brocante, industrieel en wabi -sabi uitstraling te geven . Find something you love!
Filter 591 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 417 met beschrijving

• Miranda van Kempen
    Geverifieerde klant van Shabbys

Mooie spullen i/d webshop,snelle levering en mooie aparte dingen die niet iedereen in haar/zijn interieur heeft.

• Belinda Karssen

Prachtige spullen snelle levering

• Hoe beoordeel je Shabbys?

• Wilma Broere
    Geverifieerde klant van Shabbys

Geweldige service en snelle levering

• Willeke Van Ee
    Geverifieerde klant van Shabbys

Ontzettende goede service's ,kwaliteit en heel vriendelijk

• Tonny Teuben
    Geverifieerde klant van Shabbys

Goed verpakt en snel in huis.

• Anja
    Geverifieerde klant van Shabbys

Leuke site en alles netjes verstuurd.

• Jet Bersee
    Geverifieerde klant van Shabbys

Mooie prijzen en mooie spullen

• astrid mulder
    Geverifieerde klant van Shabbys

leuke spulletjes, netjes verpakt dus alles perfect thuis. de bezorgdienst zette het pakket erg hard op de grond, dacht ffdat zorgt voor schade, maar niks gelukkig

• Petra Huizing

. mooie spulletjes

• E. Dekker

snelle service, mooie woonaccessoires

• Els Fret
    Geverifieerde klant van Shabbys

We zijn er superblij mee!!

• Sandra Willemsen
    Geverifieerde klant van Shabbys

Mijn bestelling was snel geleverd en met zorg verpakt

• Kathrin Krumnow
    Geverifieerde klant van Shabbys

Schnelle Lieferung und sehr liebevolle Verpackung!

• Annet Smit
    Geverifieerde klant van Shabbys

Snelle levering ! Goed en veilig verpakt.

• C Wientjes
    Geverifieerde klant van Shabbys

Zo blij met mijn aankoop (bajot) en ook zo netjes en met persoonlijke groet ingepakt, dat maakt het net een beetje feestelijker! Dank!

• wilma bos

geweldige service

Antwoord van Shabbys

Bedankt Wilma voor deze recensie met een prachtig lief compliment! Geniet ervan! Liefs, Samantha en Myriam

• Monique Strous
    Geverifieerde klant van Shabbys

Kwam er te laat achter dat deze webshop zulke leuke items heeft maar er mee stopt. Kreeg een leuk presentje (heerlijk zeepje) bij mijn bestelling en je zag dat het met zorg was ingepakt

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Monique voor deze prachtige beoordeling vol met lieve complimenten, wij waarderen dit heel erg! Geniet ervan! Liefs, Samantha en Myriam

• Joyce
    Geverifieerde klant van Shabbys

Superleuk bedrijf, zo jammer dat ze ermee stoppen.. maar soms moet je zo'n beslissing nemen. De service en het contact zijn altijd goed en vriendelijk, korte lijntjes, altijd bereikbaar. Ontzettend leuke spullen daar gekocht, prettige en duidelijke webshop. Uitpakken van de spulletjes was altijd een feestje, zo mooi verpakt en altijd met een cadeautje! Ik zal jullie missen.. Dikke vijf sterren voor jullie! 🌟🌟🌟🌟🌟

Antwoord van Shabbys

Dankjewel Joyce voor deze fantastische mooie beoordeling, wat onwijs leuk om te zien dat je onze werkwijze zo waardeert! Geniet van je prachtige items, bedankt voor je klandizie en wij wensen je veel geluk en gezondheid toe! Liefs, Samantha en Myriam

• S.V
    Geverifieerde klant van Shabbys

Super mooie items, goeie kwaliteit, uiterst verzorgd ingepakt en geleverd. Top klantenservice! 👍

Antwoord van Shabbys

Dankjewel S.V voor deze prachtige complimenten! Hier worden wij heel vrolijk van! Geniet van je unieke items! Liefs, Samantha en Myriam

• Gerrie van Zantvoort

Snelle levering netjes verpakt

Antwoord van Shabbys

Bedankt Gerrie voor deze mooie beoordeling, wat fijn om te lezen dat je onze werkwijze zo waardeert ! Geniet van je prachtige items! Liefs, Samantha en Myriam