
Shape To Me
-
Irene
Mooie producten.
-
Ineke Bosma
Misschien op tijd leveren?
-
Hoe beoordeel je Shape To Me?
-
carla
goede klantenservice en mooie producten
-
G Bellomo
Door bestelde en betaalde producten te leveren tijdig te leveren. De leveringsdatum is met twee weken opgeschoven wat betekend dat de levertijd nu bijna twee maanden wordt.
-
Irene Poppeliers
14 mei besteld en nog altijd niet ontvangen.
-
Pinar Hiz
Heb het nog altijd niet ontvangen
-
Yvette Van de Ven
Ik ben al een hele lange tijd aan het wachten op mijn pakket, en steeds als ik inlog zie ik dat de leverdatum opgeschoven is. Ik krijg hier geen mailtje van. Wellicht handig om te blijven communiceren, zeker als het een veel langere levertijd heeft. Nu moet ik er zelf naar op zoek.
-
anneleen dehaene
Nog geen pakje ontvangen
Antwoord van Shape To MeBeste Anneleen,
Wat jammer dat je bestelling er nog niet is. Zo wie zo hebben wij wat langere levertijden omdat we direct vanaf de leverancier bestellen. Bestellingen in Belgie duren nog iets langer. Als het goed is dan heb je hier mails over ontvangen.
Helaas, kan het door de corona crisis allemaal nog ietsje langer duren. Onze excuses hiervoor. We hebben hier helaas weinig invloed op.
Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@shapetome.com
Dan kunnen we ook antwoord geven op je vragen en een en ander voor je uitzoeken. -
Annita Portael
goede maten
Antwoord van Shape To MeDank je wel en veel plezier ermee.
-
Priscilla Koch
Web winkel niets mis mee... Maand geleden besteld nog beheermaak niets ontvangen
Antwoord van Shape To MeDank je wel Priscilla, we doen onze uiterste best om jouw bestelling zo snel als mogelijk bij je te laten komen. Helaas zijn we nu door de corona van zoveel andere zaken afhankelijk dat het bijna niet sneller kan. Maar we houden ook voor jou de vinger aan de pols en bellen regelmatig met de leverancier, de douane en Postnl.
Laad meer