Shape To Me

Shape To Me

webwinkel in dames ondergoed en shapewear.
5,7
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Irene
    Review voor Shape To Me

Mooie producten.

• Ineke Bosma
    Geverifieerde klant van Shape To Me

Misschien op tijd leveren?

• Hoe beoordeel je Shape To Me?

• carla
    Geverifieerde klant van Shape To Me

goede klantenservice en mooie producten

• G Bellomo
    Geverifieerde klant van Shape To Me

Door bestelde en betaalde producten te leveren tijdig te leveren. De leveringsdatum is met twee weken opgeschoven wat betekend dat de levertijd nu bijna twee maanden wordt.

• Irene Poppeliers
    Geverifieerde klant van Shape To Me

14 mei besteld en nog altijd niet ontvangen.

• Pinar Hiz
    Geverifieerde klant van Shape To Me

Heb het nog altijd niet ontvangen

• Yvette Van de Ven
    Geverifieerde klant van Shape To Me

Ik ben al een hele lange tijd aan het wachten op mijn pakket, en steeds als ik inlog zie ik dat de leverdatum opgeschoven is. Ik krijg hier geen mailtje van. Wellicht handig om te blijven communiceren, zeker als het een veel langere levertijd heeft. Nu moet ik er zelf naar op zoek.

• anneleen dehaene

Nog geen pakje ontvangen

Beste Anneleen,
    Wat jammer dat je bestelling er nog niet is. Zo wie zo hebben wij wat langere levertijden omdat we direct vanaf de leverancier bestellen. Bestellingen in Belgie duren nog iets langer. Als het goed is dan heb je hier mails over ontvangen.
    Helaas, kan het door de corona crisis allemaal nog ietsje langer duren. Onze excuses hiervoor. We hebben hier helaas weinig invloed op.

Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@shapetome.com
    Dan kunnen we ook antwoord geven op je vragen en een en ander voor je uitzoeken.

• Annita Portael

goede maten

Antwoord van Shape To Me

Dank je wel en veel plezier ermee.

• Priscilla Koch
    Geverifieerde klant van Shape To Me

Web winkel niets mis mee... Maand geleden besteld nog beheermaak niets ontvangen

Antwoord van Shape To Me

Dank je wel Priscilla, we doen onze uiterste best om jouw bestelling zo snel als mogelijk bij je te laten komen. Helaas zijn we nu door de corona van zoveel andere zaken afhankelijk dat het bijna niet sneller kan. Maar we houden ook voor jou de vinger aan de pols en bellen regelmatig met de leverancier, de douane en Postnl.