Sharon's Jewelry

Sharon's Jewelry

Je vind bij ons de leukste (handgemaakte) sieraden en accessoires! Alle sieraden zijn van roestvrij staal en zullen dus niet verkleuren in aanraking met water. Al onze accessoires zijn met veel zorg uitgekozen!

Lidmaatschap per 29-09-2023 stopgezet

8,7
Filter 6 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Kaar
    Geverifieerde klant van Sharon's Jewelry

Mijn product kwam vies binnen, en er word niet op mijn mailtje gereageerd…

Antwoord van Sharon's Jewelry

Beste Catherina, erg vervelend om te horen dat het product beschadigd geleverd is, door de bezorgdienst. Onze producten worden altijd volledig gecontroleerd. Zoals al eerder besproken in ons mailcontact kun je het pakketje retour sturen en zal er naar een passende oplossing gekeken worden.

• Noortje
    Review voor Sharon's Jewelry

Super leuke artikelen. Voor iedereen is er wel wat. Ook heel erg leuk als cadeau tegeven.
    En er is een super fijne klantenservice!!

Antwoord van Sharon's Jewelry

Heel erg bedankt voor je lieve review!

• Kyra
    Review voor Sharon's Jewelry

Super leuke oorbellen gekocht! Alle sieraden zijn ook van roestvrij staal, waardoor ze niet verkleuren. 🥰 Super tevreden over de levering. Ik ga hier vaker bestellen!

Veel plezier met je bestelling Kyra 💗

• Savana Ankiewicz
    Review voor Sharon's Jewelry

Hele mooie sieraden voor een leuke betaalbare prijs! Goede kwaliteit en goede klantenservice 😊 Ik bestel hier heel graag!

Antwoord van Sharon's Jewelry

Leuk om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling :)

• Diede Bruijnen
    Review voor Sharon's Jewelry

Super mooie artikelen en snelle service en bezorging. Ook leuk voor een cadeau. Je kunt er terecht voor sieraden, tasjes en meer! Ik bestel hier graag!

Bedankt voor je review Diede. Veel plezier met je bestelling! ❣️