Sharp as a Knife
-
Ed
Vrijdag op zaterdagnacht heb ik bij Sharp as a Knife via bol.com een mes besteld en direct geannuleerd, betaald met een cadeaubon. Dat mes bleek achteraf ook nog namaak te zijn. Dat punt wilde ik eerst laten rusten, maar door de houding van zowel Sharp as a Knife als bol.com gooi ik nu alles open.
Bol.com gaf aan dat mijn cadeaubon direct weer beschikbaar zou worden gemaakt, zodat ik dat weekend een ander, wél juist mes kon kopen dat fors in de aanbieding was. Dat is niet gebeurd. Pas maandag werd de cadeaubon hersteld. De aanbieding was toen natuurlijk voorbij. -
TIN
Ik ben voor de eerste bestelling een zeer tevreden klant.
En snelle levering van een Vitorinox zakmes speiale editie 2025.
Bedankt -
Hoe beoordeel je Sharp as a Knife?
-
Tim
Gewoon goed. Meerdere bestellingen gedaan en altijd netjes verwerkt. Mijn laatste bestelling is ongebruikelijk lang onderweg en daarover had ik eventjes contact opgenomen. Ik ben netjes, vriendelijk, kundig en professioneel te woord gestaan en geïnformeerd. Het pakketje is er nog niet, maar ik twijfel er sowieso al niet aan dat ook die bestelling gewoon goed is, en nu ook niet meer of ze het oplossen mocht dat onverhoopt niet zo zijn.
-
Roel
Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en een super snelle levering! Ook heel tevreden met mijn bestelling.
-
Jos
Mooi mes van Sabatier besteld als cadeau. Kon hier gratis gegraveerd worden. Snel geleverd, netjes verpakt en de gravering ziet er goed uit!
-
Lianne
Hele fijne webshop waar ze alles hebben. Voor jezelf maar ook als cadeau. Snelle bezorging en reageren altijd snel als je een vraag hebt.
-
Nathalie
Goed verpakt, snelle levering, producten zoals omschreven! Ik had hier een Asobu drinkbeker besteld voor mijn kinderen. Geweldig leuk, van hele mooie kwaliteit en kon deze zelfs gratis laten graveren! Kortom heel tevreden!
-
Karl
Product kon niet geleverd worden vervolgens ruim 3 weken wachten op terugbetaling. Geeft vertrouwen ahum… nooit meer voor mij
Antwoord van Sharp as a KnifeHartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u meer dan 3 weken moest wachten op uw terugbetaling. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Nogmaals onze excuses hiervoor. Om welke producten gaat het en kunnen wij nog iets voor u betekenen om dit probleem op te lossen? Met vriendelijke groet, Team Sharp