Shelby Brothers

Shelby Brothers

Lifestyle shop inspired by BBC series Peaky Blinders.
8,8

Taal

• Joos
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Snelle levering, kwaliteit pet.

• Arnold Munnik

goede Service

• Hoe beoordeel je Shelby Brothers?

• Rebecca De la Ruelle
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Geweldige service hele vriendelijke mensen doe er soiso nog een bestellig !! ❤️

• Appie Poirters

Snelle service.

• Marcel Hendrikx
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Cap heeft een harde rand aan de voorzijde wat niet comfortabel zit en na een tijdje pijn doet

• Rene de Water
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Krijg na 2 maanden nog mails uw betaling is in behandeling. Er is al betaald en het product heb ik al weken binnen. Storend!

Antwoord van Shelby Brothers

Beste Rene,

Ik heb gekeken waarom u nog mailtjes kreeg, want dat hoort natuurlijk niet te gebeuren bij een afgeronde order.
    Het lijkt erop dat er eerder een order is aangemaakt, maar die niet afgerond is en dus nog open staat.
    Ik zal deze oude order direct annuleren, zodat u geen mailtjes hier meer van zult krijgen.

Onze excuses voor de mailtjes!

• Marcel Van Kanten

Snelle levering, goede kwaliteit

• Lucas Nietveld
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Zeer mooie artikelen snelle levering

• Rob van der Veeke
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Maat 60 besteld, maar zat verder geen rek in.
    Had groter moeten kopen, maar 60 cm is max geloof ik.

Antwoord van Shelby Brothers

Beste Rob,

Jammer om te horen dat de cap niet geheel voldoet aan uw verwachtingen.
    In de caps zit inderdaad geen rek. Een polyester/wol mix is niet elastisch. Een maat 60cm cap is gemaakt hierom dus gemaakt voor een hoofd met een omtrek t/m 60 cm.

• Patty de Bruin
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

De levertijd was vrij lang en de handschoenen die ik had besteld zouden van echt leer zijn, maar dit is niet het geval. Begreep later uit andere revriews dat hun artikelen gewoon van Aliexpress en dergelijke komen en dat retourneren ook weinig zin heeft, omdat je het geld veelal niet terug gestort krijgt en je het bestelde product dan ook kwijt bent.

• Reza van der Meulen
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Mooie prijs en snelle bezorging 🚚

• Ronny Speeckaert
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Het is een plezier om te koopje bij de Shelby brothers een uitstekende kwaliteit en service zeer correct afhandelen het is een aanrader want het is gewoon perfect en als het goed is moet het ook gezegd worden een zeer grote proficiat voor de Shelby brothers

• Patrick Nys

• Bart Orth

Bestelling werd snel geleverd

• jeroen heshusius
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

Uitstekende snelle levering van mooei product

• Adrie Noij

Snelle correcte levering.

• Francis Van Ranst
    Geverifieerde klant van Shelby Brothers

1 x Shelby cap Black besteld en 1 Jessie Gatsby hoed. Bij aankomst bleek dat de hoed niet de correcte was. Blijkbaar was het model veranderd maar werden de aanpassingen nog niet doorgevoerd op de site. De Shelby Cap die ik had besteld was wel het correcte model maar voor 50 euro had ik toch een betere kwaliteit verwacht aangezien op de site stond wol. Ook dit ging men aanpassen = het percentage wol vermelden. Echter tot op vandaag zie ik op de site nog steeds dezelfde verkeerde hoed staan en werd er nog steeds niets aangepast betreffende de Shelby cap. Anderzijds werd mijn geld wel vlot teruggestort en heb ik uiteindelijk nog enkele vriendelijke medewerksters aan de lijn gekregen. Op die basis ben ik dan voor de City Sport deluxe cap gegaan die ongeveer 25 euro duurder was dan de Shelby cap maar met een veelvoud aan kwaliteit (handgemaakt in België). De verzending ervan gebeurde supersnel zodat de cap alsnog op tijd arriveerde voor onze 30th wedding anniversary Peaky Blinder party.
    De City Sport deluxe cap was een echte eye-catcher en staat garant voor kwaliteit.
    Kortom, in eerste instantie viel mijn ervaring met Shelby Brothers wat tegen maar ze hebben zich herpakt, enkel de puntjes op hun site dienen nog aangepast te worden.

• Marcel Landgraaff

Service en klantgerichtheid een 10