Shilafit
Bij Shilafit streven we ernaar om de gezondheid van mensen te verbeteren en de maatschappij weer fit te maken. We doen dit door hoogwaardige Himalaya Shilajit beschikbaar te stellen. Onze Shilajit is de beste op de Europese markt, met geaccrediteerde labtests door Normec en registratie bij de NVWA.
8,5

• Marianne
    Geverifieerde klant van Shilafit

Binnen 2 dagen bestelling binnen, kan hem nog verder niet beoordelen want ik heb het nog niet in gebruik genomen .

• Peter van Heukelom

Goed en snel geleverd

• Hoe beoordeel je Shilafit?

• Raphael Ranson
    Geverifieerde klant van Shilafit

Top product. En levering een paar dagen na bestelling.

• Nicolas Verbeeck
    Geverifieerde klant van Shilafit

Ik stuur een antwoord en krijg geen bevestiging mail terug en weet niet of die website betrouwbaar is

• Peter Antonijsen

Snelle levering binnen 2 dagen

• Jack van den Broek

Heb goede resultaten

• Joepetie
    Review voor Shilafit

Bestelling was prima geregeld , shilafit moet je wat langer dan een maand proberen voor het optimale resultaat dus dat gaan we doen !

• Balti

Geweldige service

• Heaven
    Review voor Shilafit

Zeer aan te raden. Toen ik het de 2e dag had gedronken, was mijn moeheid weg. Ik had heel veel pijn in mn vingers. S'morgens als ik Shilajit drink, verdwijnt de pijn als sneeuw voor de zon. Dank je wel.Ben zo blij met dit product en is voor herhaling vatbaar

• Rick
    Review voor Shilafit

Slechte kwaliteit geen werkingen niks

Antwoord van Shilafit

Beste Rick,

Wij zagen dat u de shilajit twee weken geleden heeft gekocht. De werking is zichtbaar bij 4 tot 6 weken consistent gebruik. Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd. U kunt altijd contact met ons opnemen als u meer informatie wilt over de werking en wetenschap achter shilajit.

• Bert

Top service👌

Antwoord van Shilafit

Dank je Bert, alles voor een tevreden klant!

• Giancarlo
    Review voor Shilafit

na een leverings probleem heeft Shilafit contact met mijn opgenomen en het probleem uitgelegd, ze hebben een nieuw product opgestuurd en deze kwam inderdaad de volgende dag bij mijn thuis binnen. ze hebben netjes hun woord gehouden en het probleem netjes en snel opgelost. zo kan het dus ook.