Shoes Forever NL

Shoes Forever NL

Shoes Forever NL is een eigenzinnige schoenenmerk die bruidsschoenen in allerlei formaten custome-made maakt voor haar klant. Zo is elk bruidsschoen een uniek item en kan de bruid haar bruidsschoenen forever bewaren. Het zijn immers de schoenen voor altijd. Daarnaast wordt er ook andere benodigdheden zoals, een bruidskimono, bruidssluiers etc. verkocht.
8,4

• Nathalie
    Review voor Shoes Forever NL

Perfecte en persoonlijke service! Top kwaliteit!

• J Bos
    Review voor Shoes Forever NL

Top service van de designteam! Mijn verloofde was blij met haar bruidssneakers!

• Hoe beoordeel je Shoes Forever NL?

• Judith Oudkerk
    Geverifieerde klant van Shoes Forever NL

Door producten op te sturen die geen vlekken bevatten. En die voldoen aan de verwachting van een hoge prijs. Dit is gewoon prul.

Antwoord van Shoes Forever NL

Hallo, jammer dat u ons service als zeer slecht heeft beoordeeld. Geeft niet! Toch willen we een toelichting geven namelijk: Dat uw retouraanmelding binnen is en inmiddels is dit binnen een dag per mail aan u bevestigt. De verzending van het product was binnen een werkdag ondanks de ongelukkige Coronatijd toch gelukt en de klantenservice heeft ook zeer snel gereageerd met een oplossing. Dat het product niet naar uw wens was begrijpelijk, maar dat is niet te wijten aan verzendtijd, klantenservice en nazorg/garantie. Met vriendelijke groet, Shoes Forever Nl

• Karlijn Becking
    Geverifieerde klant van Shoes Forever NL

Goede service

Antwoord van Shoes Forever NL

Hoi Karlijn, bedankt voor je review! Mocht je nog een keer wat willen bestellen, mail mij voor korting! Met vriendelijke groet, Hatice | Shoes Forever NL

• M. Songun

Snelle service en klantvriendelijk