Shop-Pro
Speelgoed, hobbyproducten en nog veel meer!
7,4
4.020 klantbeoordelingen
Filter 153 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 140 met beschrijving

• Maaike
    Review voor Shop-Pro

levering duurde iets langer maar de prijs en assortiment maakt dat goed

• Wieke
    Review voor Shop-Pro

Oplichters zijn het! Na mijn betaling van 6 augustus niets meer gehoord, geen levering ontvangen en op geen enkele manier meer bereikbaar.

Antwoord van Shop-Pro

Beste Wieke,

Na telefonisch contact is de bestelling nogmaals verzonden.
    Ik zag dat de bestelling inmiddels is geleverd.
    Mocht er nog iets zijn dan horen wij dat graag.
    Erica
    Shop-Pro.nl

• Hoe beoordeel je Shop-Pro?

• M
    Review voor Shop-Pro

Ik wacht nu al een week of 4 op mijn bestelling, ze reageren niet, hopelijk wordt er ooit geleverd of krijg ik mijn geld terug....

Antwoord van Shop-Pro

Beste M,

Wat vervelend dat je ons niet kon bereiken.
    Als het goed is heb je de bestelling inmiddels ontvangen.
    Mocht er nog iets zijn, dan horen wij dat graag.
    Shop-Pro.nl

• Joost Van Hecken
    Review voor Shop-Pro

Order geplaatst op 15 juli. Geen enkel communicatie ontvangen omtrent vertraging producten, noch stond dit online vermeld dat de producten niet voorradig waren. Op mails noch op online berichten via hun website wordt gereageerd. Telefonisch wordt je telkens aan het lijntje gehouden. Nog steeds niets ontvangen ondanks herhaaldelijke telefonische beloften dat de order onderweg zou zijn.

• oscar
    Review voor Shop-Pro

Dramatische communicatie - artikel op voorraad, nu 4 weken zonder enige statu update - mails wordt niet op gereageerd - telefoon wordt bandje afgespeeld, op moment dat 'nog 1 wachtende voor u" wordt verbinding verbroken.

• van Gorp Kees
    Review voor Shop-Pro

Retourneren is belachelijk moeilijk en duur. Proces is niet helder. Hopeloos!

• Cynthia
    Review voor Shop-Pro

Trage levering ! 17 dagen wachten is enorm lang , voor mij niet meer via deze shop ! Ook als je een mail stuurt krijg je geen respons ! Bij bellen zoeken ze uitvluchten niet voorradig terwijl ik op de shop mee kon volgen , en enkel besteld heb die een grote voorraad had !

• AvdV
    Review voor Shop-Pro

Mijn product is 8 weken geleden besteld. 2 weken geleden heb ik gevraagd naar de status per mail, 1 dag geleden via Whatsapp. Nog steeds geen reactie, geen producten of geen geld retour.
    Update: 11 weken na de stelling, ben ik mijn geld terug gaan vragen. (Uiteraard niet telefonisch, want daar wordt nooit opgenomen.) Geen reactie, tot plots, 13 weken na de bestelling ik een verzendbevestiging kreeg. De producten zijn nu dus 3 maanden na bestellen geleverd. Zonder ooit een reactie, verklaring of excuus te hebben ontvangen waarom het zo lang duurde. Mijn mailtjes en appjes zijn nooit beantwoord en de telefoon is nooit opgenomen. Waardeloze webwinkel.

• Arnold
    Review voor Shop-Pro

2 producten besteld en betaald 1 ervan na lange tijd en div. onbeantwoorde mails ontvangen De andere nu na weken nog steeds niet ontvangen en ik hoor ook helemaal niks van deze zaak Heel slecht geregeld hier!

• Michel
    Review voor Shop-Pro

Klantenservice niet goed bestelling geplaatst En betaald op 01/07/2020 Reeds 2 e-mails gestuurd en geen reactie daarop krijg het gevoel opgelicht te zijn