Shoppen Voor Iedereen

Shoppen Voor Iedereen

De beste fiets, step en e-chopper ervaring

Ontdek de ultieme manier van vervoer met onze selectie aan hoogwaardige fietsen, steps en e-choppers. Bij onze winkel vindt u een breed scala aan opties voor elke behoefte en voorkeur. Of u nu op zoek bent naar een snelle en wendbare fiets, een praktische
elektrische steps e-bike elektrische scooters
9,9

• Gregor Lemmens
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

Verkeerde artikel geleverd, na communicatie via WhatsApp is dit meteen in orde gemaakt

• Patrick Vaassen
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

Snel geleverd en de prijs kwaliteit was goed👍🏼

• Hoe beoordeel je Shoppen Voor Iedereen?

• Ortwien
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Super blij met mijn bestelling.
    Top service en netjes gemonteerde afgeleverd. Plus sneller geleverd dan ik had verwacht. Top en bedankt.

• Michel DELVINGT
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

De winkel "Shoppen voor Iedereen" (een naam van de heer Bessam) is geweldig. De Citycoco-scooter werd binnen de aangegeven termijn geleverd en alles verliep zoals gepland. Ik was bang met betrekking tot de registratie in België: geen probleem. U heeft alleen het conformiteitscertificaat en de gedetailleerde factuur nodig om het E705-formulier te ontvangen van het Ministerie van Financiën (myminfin) en dan de registratie via uw verzekeraar. (Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van het bedrijf vdbtransit.com en het duurde een week om alles in orde te krijgen). Ik zal een volledige beoordeling over de scooter geven wanneer ik hem echt goed in handen heb. Ik raad "Shoppen voor Iedereen" aan, die perfect aan mijn verwachtingen heeft voldaan. Michel DELVINGT, Quenast.
    Le magasin " shoppen voor iedereen" (an nom de Monsieur Bessam) est formidable. Le scooter citycoco a été délivré dans le délai indiqué et tout s'est passé comme prévu. J'avais peur concernant l'enregistrement en Belgique: aucun problème. Vous avez seulement besoin du certificat de conformité et de la facture détaillée pour recevoir le formulaire E705 par le Ministère des Finances (myminfin) puis l'immatriculation via votre assureur. ( J'ai utilisé les services de la société vdbtransit.com et le délai a été d'une semaine pour que tout soit en ordre). Je donnerai un avis complet sur le scooter quand je l'aurai vraiment bien en mains. Je recommande " shoppen voor iedereen " qui a répondu parfaitement à mes attentes. Michel DELVINGT, Quenast.

• Daniel
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

De service was uitstekend, de levering was snel en de band was van goede kwaliteit.

• Ger Van der kolk
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

Zeer goed contact erg vriendelijk

• Hans
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Heb een t14 gekocht, haal het uit de doos, handvat stuk. Contact opgenomen met de winkel. Zonder problemen een nieuwe gestuurd. Door de service en vriendelijkheid adviseer ik iedereen deze webshop aan. Shoppen voor iedereen, ga zo door. 👍🏼

• Andy
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

E-step gekocht, blij mee! Goede service en opvolging aangezien wij in België wonen

• Ad
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Had electric scooter gekocht super ding super service op en top van a tot z begeleid !!!

• Ted
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Een step besteld zodat ik met mijn slechte knieën toch grote winkels of beurzen kan bezoeken. De geleverde step kwam voor mij niet helemaal overeen met de geleverde. Ook wat kleine beschadiging. Bij Bol.com besteld blijkt aanzienlijk duurder dan rechtstreeks bestellen. Dus al met al een kreeg ik een ontevrede gevoel en heb dat neergelegd bij de verkoper. Daar werd byzonder serviegericht op gereageerd. Om mijn gevoel weg te nemen is dezelfde dag nog een vervangende step geleverd. Ik zeg prima geregeld...en blij verrast dat er ondernemers zijn die op deze wijze omgaan met hun klanten.

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Hartelijk dank Ted voor deze bijzondere eerlijke review. Hier worden wij ook blij van.
    Veel plezier met jouw nieuwe step :)

• Daalmeijer
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Gisteren een electrishe step J01 besteld. Werd vandaag al geleverd, supersnel dus. Fijn geholpen middels de chat. Helaas kleine beschadiging aan een onderdeel maar dit wordt opgelost. Super dus.

• Winnie Plantinga

Super service!

• Leo van Eem
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

Hele goede service. Vragen werden netjes beantwoord en goed geholpen. Heb de fatbike v9 gekocht waar ik heel veel plezier van heb.

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Bedankt Leo voor je vertrouwen en veel plezier met de V9 :)

• Michael

Bestelling was snel binnen

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Bedankt Michael voor je review en we zien je graag terug in onze webshop :)

• Dennis
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Wat een top service hier zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Waanzinnig mooie RS7 step gekocht, deze werd keurig afgeleverd en volledig in elkaar gezet. Goede uitleg over het product, er word gewoon ruim de tijd voor je genomen. Aanrader voor super Gadgets. Mij zien jullie zeker terug en thnx voor alles.

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Dankjewel Dennis voor je positieve review. Wij zien jou ook graag terug :) Veel rijplezier met de RS7

• Susie
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Ordered a fatbike with assembly. Communication was very quick and helpful, bike delivered quickly. Excellent service!

Thank you Susie :)

• Michael lebon
    Review voor Shoppen Voor Iedereen

Ik bestelde een step werd de dag zelf nog gebeld om me wat opties voor te stellen. nog nooit zo een goede service meegemaakt de man legde me alles uit zodat ik zo snel mogelijk mijn step had. Om 21u30 is de man nog toegekomen van holland wat 2u30 rijden is chapeau voor deze man super service een echte aanrader !!

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Dankjewel Michael. Wij waarderen jouw review en we zien je graag terug :)

• Dennis

DK200 Fatbike E-bike- 1200 watt 50 km/h

Gister de fatbike besteld met expresslevering, dezelfde avond geleverd, helemaal top.
    Goede service en vriendelijke personeel.
    Ontzettend veel plezier van, nu al!

Een aanrader!

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Dankjewel Dennis, Veel plezier met de DK200 :)

• Gertjan

Goede prijs voor een mooie goede dk200 fatbike e-bike, ik ben er super blij mee

Antwoord van Shoppen Voor Iedereen

Dankjewel Gertjan voor je vertrouwen en veel rijplezier met jouw nieuwe e-bike :)

• Eva Van de ven
    Geverifieerde klant van Shoppen Voor Iedereen

Prachtig bestek voor kerst en op tijd bezorgd

Bedankt Eva,
    Veel plezier met je aankoop en alvast fijne feestdagen toegewenst.
    We zien je graag terug in onze webshop :)