Shopping-Point.nl

Shopping-Point.nl

Wij van Shopping Point beheren 8 specialistische webwinkels. Met trots kunnen wij onszelf expert noemen op het gebied van: deurbellen, radio's, paraplu's, mini koelkasten, airco's, ventilators, brievenbussen en nog veel meer. Door onze deskundigheid kunnen wij onze klanten betrouwbaar advies geven!
airconditioning ventilatoren deurbellen
8,8
Filter 143 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 142 met beschrijving

• Willemien Boland

Snelle levering, geen problemen

• Anneke Kievit
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snelle levering de bel werkt prima en was zo geïnstalleerd geen gedoe meer met batterijen 👍

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hi Anneke, super om te lezen dat de deurbel goed werkt. Veel plezier ermee!

• Hoe beoordeel je Shopping-Point.nl?

• hans aben

super goede service

Antwoord van Shopping-Point.nl

Kijk, daar doen we het voor! Bedankt voor het delen van uw mening meneer Aben.

• M K
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

snelle levering en goed product. dus gewoon tevreden.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor uw positieve feedback.

• van der Velden
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Zolang jullie DPD als koerier gebruiken is het nooit voor 23:59 bestelt morgen in huis. 4 dagen, het heeft een heel weekend in het depot om de hoek gelegen.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo heer/mevrouw van der Velden, het spijt ons dat uw bestelling niet binnen de beloofde termijn is afgeleverd. Dit is in ieder geval wel de bedoeling geweest. Bij verzendingen maken wij gebruik van twee partners, namelijk DPD en DHL. Normaal, wanneer een bestelling voor 17.00 uur wordt geplaatst, wordt deze verzonden via DPD met als doel de volgende dag te worden afgeleverd (ook op zaterdag). Indien een bestelling tussen 17.00 en 23.59 uur wordt geplaatst, wordt deze verzonden via DHL. DHL haalt de pakketten de volgende ochtend bij ons op en bezorgd deze diezelfde dag.

Het spijt ons dat u het hele weekend heeft moeten wachten. Dit is blijkbaar niet goed gegaan. Wij willen u zeker tegemoetkomen, en daarom willen wij u alsnog een korting geven van 50% op uw aankoopbedrag. We hopen dat u hiermee een beter gevoel overhoudt aan uw bestelling bij ons.

We zullen contact met u opnemen om dit verder met u te bespreken.

• Joop Versteeg

Alles naar wens.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Mooi om te lezen dat alles helemaal naar wens is. Daar doen we het voor!

• Rob
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Batterij van deurbel was met geen mogelijkheid te plaatsen….bestelling wordt geretourneerd

• Tjamme van Turennout
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De bel is niet luid genoeg. Volgens de beschrijving bij de decibellen zou hij dat wel moeten zijn.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Tjamme, wat vervelend dat de deurbel niet het volume heeft wat u had verwacht. We willen graag helpen om een goede oplossing voor u te vinden. We nemen daarom direct contact met u op per e-mail om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Natuurlijk zou u de deurbel binnen 30 dagen ook altijd gratis retour mogen sturen. Daar doen wij absoluut niet moeilijk over.

• Bart Bels

Geweldige service

Antwoord van Shopping-Point.nl

We zijn bij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst weer hulp nodig hebben, dan staan we graag voor u klaar!

• Harold
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Werk goed en snel verzonden

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor de positieve feedback Harold!

• Gerry Schulten
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Mooie prijzen en goede producten

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hartstikke bedankt voor de complimenten Gerry!

• Willigenburg
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Goede service en doen stapje extra

Antwoord van Shopping-Point.nl

Fijn om te lezen dat alles naar wens is en natuurlijk bedankt voor het delen van deze review!

• f de beer

Levering binnen 1 dag. Prima deurbel

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor het geven van uw mening meneer/mevrouw de Beer!

• Ria Zom
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Geweldige service alles keurig netjes afgewerkt

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Ria, goed om te horen dat alles in orde was. Bedankt voor het geven van uw mening!

• Sophie Buijs
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Product niet op voorraad, terugbetaling en reactie niet ontvangen. slechte service

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo mevrouw Buijs. Goed dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze kwestie. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en hebben het aankoopbedrag alsnog direct teruggestort op uw rekeningnummer. Het heeft langer geduurd dan gewoonlijk. Dit is niet de standaard die we nastreven en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

• Johannus
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Uitstekende service kan niet anders zeggen. het bel knopje bleek defect en na een telefoontje werd er gelijk weer een nieuwe opgestuurd.
    gewoon top.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt Johannes, we zijn blij te lezen dat u tevreden bent met deze oplossing!

• Willem Van de S.

Vriendelijke service.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Willem, bedankt voor het mooie compliment!

• Jonny

Duurde veel te lang.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Jonny, we hebben de bestelling bekeken en het blijkt dat het inderdaad langer heeft geduurd dan verwacht. Dit spijt ons enorm. We willen het graag goedmaken met u en daarom stellen wij voor het volledige aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. De deurbel krijgt u dan van ons cadeau. Hopelijk kunnen wij met dit gebaar ervoor zorgen dat u een iets beter gevoel overhoudt aan uw aankoop.
    Zojuist hebben wij een e-mail gestuurd waarin wij dit voorstel hebben gedaan. We horen graag of dit voor u acceptabel is.

• Matthijs
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De paraplu is alweer stuk, maar de service van shopping point is wel goed, want ik kan een nieuwe paraplu toegestuurd krijgen. Misschien ook een andere betere en dan leg ik het verschil in prijs bij?

Antwoord van Shopping-Point.nl

Beste Matthijs, wat vervelend dat de paraplu stuk is. Dat is zeker niet de bedoeling van een stormparaplu. We gaan gewoon kosteloos een nieuwe paraplu naar u toesturen, als u hiermee akkoord bent. We hebben zojuist een e-mail naar u toegestuurd waarin we deze oplossing aanbieden. Hopelijk kunnen wij u het zo goed voor u oplossen!

• Bennie Boorsma
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Ik had eerst een ietswat negatieve review geplaatst ivm gebrek aan communicatie ivm een niet wetkende deurbel/camera. Ik wil de review toch nu aanpassen. Ik heb nogmaals contact gehad met Shopping-point en al snel werd duidelijk dat het hier om een misverstand ging. De gebrekkige communicatie lag in deze bij de alfabrikant en niet bij shopping-point. Na een uitleg van de problemen, is William van Shopping-Point, continu bezig geweest met het zoeken naar de juiste oplossing. Veelvuldig verschillende stappen via telefoon en mailverkeer doorgenomen om toch tot de gewenste oplossing te komen. De deurbel werkt naar behoren maar klaarblijk klopte de gebruiksaanwijzing niet helemaal. Maar goed, de deurbel werkt nu, geeft altijd een melding bij beweging in de buurt en maakt ook goed beeldmateriaal. Bedankt William voor de uitgebreide hulp van jullie kant.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Bennie, dat is helemaal geen probleem hoor. Het is goed dat u ons via de review laat weten dat er iets aan de hand is. Hierdoor zijn wij ervan op de hoogte en kunnen we er iets aan doen. Fijn dat de deurbel nu goed werkt! Mocht er in de toekomst iets misgaan, laat het ons dan weten.