Shopping Point.nl

Shopping Point.nl

Shopping Point is een bedrijf dat zich bezighoudt met het verkopen van consumentenproducten. Het geven van een betrouwbaar advies door product specialisme staat bij ons hoog in het vaandel. Het assortiment van Shopping Point is breed, en kenmerkt zich door de betrouwbare kwaliteit.
Paraplu's, Deurbellen, Airco's & ventilatoren

• Jos Brandsma
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Geweldige service. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerkers van het bedrijf en kreeg binnen twee dagen een vervangend product opgestuurd. Persoonlijk niks te klagen!

Super bedankt Jos.

• Frank Vd Werf
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Door de drukte kwam mijn bestelling een dag te laat maar dat vond ik niet zo erg. Zelf meer als tevreden!

Antwoord van Shopping Point.nl

Goed om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw bestelling!

• Hoe beoordeel je Shopping Point.nl?

• Pim Ekhart
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Mooie prijs kwaliteitsverhouding en op de service heb ik niets aan te merken. Ik kom zeker eens terug

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor uw leuke bericht en veel plezier met uw aankoop.

• Bernhard Dijkstra
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Zeer fijne golfparaplu van uitstekende kwaliteit en erg snel ontvangen. Super webshop!

Antwoord van Shopping Point.nl

Dat is leuk om te horen. Daar doen we het voor :)

• Linda
    Review voor Shopping Point.nl

Betrouwbare winkel. Kachel was snel geleverd en deed wat het moest doen. De moeite waard om hier te bestellen.

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor de mooie reactie. Hopelijk heeft u de kachel niet veel nodig. In ieder geval veel plezier met uw aankoop en graag tot zien!

• Dik van der Voet
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Kwaliteit was goed service na dubbele zending prima klantvriendelijk mail contact

• T Mulyono

Optijd geleverd

• Angelique Reinsma
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Snelle levering, bij vragen snelle reactie en leuke artikelen

• Katja
    Review voor Shopping Point.nl

IK vond de service heel goed. Het bestelde product was kapot, we kregen een nieuw exemplaar, heel snel. Bijzonder vriendelijk aan de telefoon. Kortom, met deze webwinkel wil ik vaker zaken doen.

• L. Nijholt
    Review voor Shopping Point.nl

Goede prijs, goede kwaliteit, snelle levering.