Shopping-Point.nl

Shopping-Point.nl

Wij van Shopping Point beheren 8 specialistische webwinkels. Met trots kunnen wij onszelf expert noemen op het gebied van: deurbellen, radio's, paraplu's, mini koelkasten, airco's, ventilators, brievenbussen en nog veel meer. Door onze deskundigheid kunnen wij onze klanten betrouwbaar advies geven!
airconditioning ventilatoren deurbellen
8,8
Filter 128 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 127 met beschrijving

• Johannus
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Uitstekende service kan niet anders zeggen. het bel knopje bleek defect en na een telefoontje werd er gelijk weer een nieuwe opgestuurd.
    gewoon top.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt Johannes, we zijn blij te lezen dat u tevreden bent met deze oplossing!

• Willem Van de S.

Vriendelijke service.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Willem, bedankt voor het mooie compliment!

• Hoe beoordeel je Shopping-Point.nl?

• Jonny

Duurde veel te lang.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Jonny, we hebben de bestelling bekeken en het blijkt dat het inderdaad langer heeft geduurd dan verwacht. Dit spijt ons enorm. We willen het graag goedmaken met u en daarom stellen wij voor het volledige aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. De deurbel krijgt u dan van ons cadeau. Hopelijk kunnen wij met dit gebaar ervoor zorgen dat u een iets beter gevoel overhoudt aan uw aankoop.
    Zojuist hebben wij een e-mail gestuurd waarin wij dit voorstel hebben gedaan. We horen graag of dit voor u acceptabel is.

• Matthijs
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De paraplu is alweer stuk, maar de service van shopping point is wel goed, want ik kan een nieuwe paraplu toegestuurd krijgen. Misschien ook een andere betere en dan leg ik het verschil in prijs bij?

Antwoord van Shopping-Point.nl

Beste Matthijs, wat vervelend dat de paraplu stuk is. Dat is zeker niet de bedoeling van een stormparaplu. We gaan gewoon kosteloos een nieuwe paraplu naar u toesturen, als u hiermee akkoord bent. We hebben zojuist een e-mail naar u toegestuurd waarin we deze oplossing aanbieden. Hopelijk kunnen wij u het zo goed voor u oplossen!

• Bennie Boorsma
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Ik had eerst een ietswat negatieve review geplaatst ivm gebrek aan communicatie ivm een niet wetkende deurbel/camera. Ik wil de review toch nu aanpassen. Ik heb nogmaals contact gehad met Shopping-point en al snel werd duidelijk dat het hier om een misverstand ging. De gebrekkige communicatie lag in deze bij de alfabrikant en niet bij shopping-point. Na een uitleg van de problemen, is William van Shopping-Point, continu bezig geweest met het zoeken naar de juiste oplossing. Veelvuldig verschillende stappen via telefoon en mailverkeer doorgenomen om toch tot de gewenste oplossing te komen. De deurbel werkt naar behoren maar klaarblijk klopte de gebruiksaanwijzing niet helemaal. Maar goed, de deurbel werkt nu, geeft altijd een melding bij beweging in de buurt en maakt ook goed beeldmateriaal. Bedankt William voor de uitgebreide hulp van jullie kant.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Bennie, dat is helemaal geen probleem hoor. Het is goed dat u ons via de review laat weten dat er iets aan de hand is. Hierdoor zijn wij ervan op de hoogte en kunnen we er iets aan doen. Fijn dat de deurbel nu goed werkt! Mocht er in de toekomst iets misgaan, laat het ons dan weten.

• Stef v Dronkelaar
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Vriendelijke mensen, namen alle tijd voor vragen

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hey Stef, dit compliment steken we in onze zak. Fijn dat u tevreden bent met onze service!

• Dik
    Review voor Shopping-Point.nl

Heb een een mail ontvangen dat pakket is overgedragen aan dpd. Echter nog geen bijgewerkte status. Diverse malen al gebeld echter, voice mail.
    Helaas was reactie voorbarig, ik ben netjes teruggebeld. Vervolgens is eea keurig conform gemaakte afspraak opgelost en had ik mijn bestelling de volgende dag binnen. Deurbellen werken naar behoren, hopen dat de zenders dat ook blijven doen met alle regen. Deze ogen niet geheel waterdicht.
    Nogmaals dank deurbelshop.

• Jolanda Groeneweg

Prima!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Jolanda. Bedankt voor de positieve feedback!

• Joop
    Review voor Shopping-Point.nl

ook in de schuur doet deze het eindelijk 20 meter door muren heen !!!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Joop! Ten eerste willen wij u bedanken voor de mooie review. Fijn dat de deurbel ook goed blijkt te werken in de schuur. We hopen dat u er nog jaren plezier van mag beleven!

• J.G.A.M. Rens
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snelle levering, precies wat ik besteld had.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor de positieve review meneer/mevrouw Rens!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Ik heb 10 dagen moeten wachten op mijn pakketje. Shopping Point heeft zijn excuses aangeboden en het aankoopbedrag teruggestort. In eerste instantie zeer ontevreden, maar in tweede instantie goed te spreken over Shopping Point. Goed opgelost!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Mirjam, wat vervelend dat u het pakket veel later heeft ontvangen dan de bedoeling was. Het is inderdaad onze belofte om bestellingen de volgende werkdag te laten bezorgen. In uw geval is dat helaas niet gelukt. Speciaal voor pakketten die 's avonds worden besteld gebruiken wij DHL For You Vandaag. We konden niet goed inschatten wat er fout was gegaan, maar dat het fout ging, dat is zeker.

Toen wij daar achter kwamen hebben wij het pakket opnieuw aangemeld, ditmaal bij DPD. U heeft de deurbel vervolgens op 24 januari ontvangen.

Wij snappen heel goed dat dit vervelend is. Dat spijt ons enorm! Daarom hebben wij u ook een e-mail gestuurd waarin wij vragen of wij het volledige aankoopbedrag mogen terugstorten op uw rekening. De deurbel willen wij dan graag cadeau doen. Hopelijk kunnen wij het dan alsnog goedmaken met u.

We horen graag wat we voor u mogen betekenen!

• Laurens Pels Rijcken
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Bestelling en ontvangst pakket prima gegaan

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Laurens, goed om te lezen dat alles prima is verlopen. Veel plezier met uw bestelling!

• Bob Hummel

Niets op aan te merken.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hé Bob, fijn dat de bestelling vlekkeloos is verlopen. Dat stemt ons tevreden!

• Edie Van Heghe
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De deurbel valt constant uiteen,als erop gedrukt wordt,slechte bevestiging,heb uiteindelijk bevestigd met vijsjes en is natuurlijk niet meer waterdicht
    Met de 3 ontvangers geen probleem.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo meneer Van Heghe, wat vervelend dat de deurdrukker niet werkt zoals we zouden willen. We willen het probleem graag met u oplossen. We zouden uiteraard een nieuwe deurdrukker naar u toe willen sturen, als u dat goed vindt. Ik ga u direct een e-mail sturen, zodat wij met elkaar contact kunnen houden!

• Bert Schenk
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Goede prijs en kwaliteit. snelle levering.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor uw mening meneer Schenk!

• Ronald
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Mijn vraag (per email) werd snel en adequaat beantwoord. De bestelling is keurig de volgende dag geleverd.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hé Ronald, bedankt voor het delen van deze mooie review!

• Peter
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snel en cf afspraak geleverd. Bel voldoet aan alle verwachtingen

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt Peter, voor het delen van uw review!

• A. Rijntjes
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snelle levering en kwam precies op de aangekondigde tijdsverwachting.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Wij zijn blij dat uw bestelling snel op tijd is aangekomen. Veel plezier met de aankoop!

• Familie van den Brink
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snelle levering en het werkt! Geen gedoe meer met om de haverklap batterijen vervangen!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Goed om te horen dat de deurbel goed werkt. Heel veel plezier ermee!

• Arie Haaring

Blij mee

Antwoord van Shopping-Point.nl

Fijn dat u blij bent met uw bestelling!