Shopping-Point.nl

Shopping-Point.nl

Wij van Shopping Point beheren 8 specialistische webwinkels. Met trots kunnen wij onszelf expert noemen op het gebied van: deurbellen, radio's, paraplu's, mini koelkasten, airco's, ventilators, brievenbussen en nog veel meer. Door onze deskundigheid kunnen wij onze klanten betrouwbaar advies geven!
airconditioning ventilatoren deurbellen
8,8
Filter 136 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 135 met beschrijving

• Tjamme van Turennout
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De bel is niet luid genoeg. Volgens de beschrijving bij de decibellen zou hij dat wel moeten zijn.

• Bart Bels

Geweldige service

• Hoe beoordeel je Shopping-Point.nl?

• Harold
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Werk goed en snel verzonden

• Gerry Schulten
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Mooie prijzen en goede producten

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hartstikke bedankt voor de complimenten Gerry!

• Willigenburg
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Goede service en doen stapje extra

Antwoord van Shopping-Point.nl

Fijn om te lezen dat alles naar wens is en natuurlijk bedankt voor het delen van deze review!

• f de beer

Levering binnen 1 dag. Prima deurbel

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor het geven van uw mening meneer/mevrouw de Beer!

• Ria Zom
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Geweldige service alles keurig netjes afgewerkt

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Ria, goed om te horen dat alles in orde was. Bedankt voor het geven van uw mening!

• Sophie Buijs
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Product niet op voorraad, terugbetaling en reactie niet ontvangen. slechte service

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo mevrouw Buijs. Goed dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze kwestie. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en hebben het aankoopbedrag alsnog direct teruggestort op uw rekeningnummer. Het heeft langer geduurd dan gewoonlijk. Dit is niet de standaard die we nastreven en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

• Johannus
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Uitstekende service kan niet anders zeggen. het bel knopje bleek defect en na een telefoontje werd er gelijk weer een nieuwe opgestuurd.
    gewoon top.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt Johannes, we zijn blij te lezen dat u tevreden bent met deze oplossing!

• Willem Van de S.

Vriendelijke service.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Willem, bedankt voor het mooie compliment!

• Jonny

Duurde veel te lang.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Jonny, we hebben de bestelling bekeken en het blijkt dat het inderdaad langer heeft geduurd dan verwacht. Dit spijt ons enorm. We willen het graag goedmaken met u en daarom stellen wij voor het volledige aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. De deurbel krijgt u dan van ons cadeau. Hopelijk kunnen wij met dit gebaar ervoor zorgen dat u een iets beter gevoel overhoudt aan uw aankoop.
    Zojuist hebben wij een e-mail gestuurd waarin wij dit voorstel hebben gedaan. We horen graag of dit voor u acceptabel is.

• Matthijs
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

De paraplu is alweer stuk, maar de service van shopping point is wel goed, want ik kan een nieuwe paraplu toegestuurd krijgen. Misschien ook een andere betere en dan leg ik het verschil in prijs bij?

Antwoord van Shopping-Point.nl

Beste Matthijs, wat vervelend dat de paraplu stuk is. Dat is zeker niet de bedoeling van een stormparaplu. We gaan gewoon kosteloos een nieuwe paraplu naar u toesturen, als u hiermee akkoord bent. We hebben zojuist een e-mail naar u toegestuurd waarin we deze oplossing aanbieden. Hopelijk kunnen wij u het zo goed voor u oplossen!

• Bennie Boorsma
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Ik had eerst een ietswat negatieve review geplaatst ivm gebrek aan communicatie ivm een niet wetkende deurbel/camera. Ik wil de review toch nu aanpassen. Ik heb nogmaals contact gehad met Shopping-point en al snel werd duidelijk dat het hier om een misverstand ging. De gebrekkige communicatie lag in deze bij de alfabrikant en niet bij shopping-point. Na een uitleg van de problemen, is William van Shopping-Point, continu bezig geweest met het zoeken naar de juiste oplossing. Veelvuldig verschillende stappen via telefoon en mailverkeer doorgenomen om toch tot de gewenste oplossing te komen. De deurbel werkt naar behoren maar klaarblijk klopte de gebruiksaanwijzing niet helemaal. Maar goed, de deurbel werkt nu, geeft altijd een melding bij beweging in de buurt en maakt ook goed beeldmateriaal. Bedankt William voor de uitgebreide hulp van jullie kant.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Bennie, dat is helemaal geen probleem hoor. Het is goed dat u ons via de review laat weten dat er iets aan de hand is. Hierdoor zijn wij ervan op de hoogte en kunnen we er iets aan doen. Fijn dat de deurbel nu goed werkt! Mocht er in de toekomst iets misgaan, laat het ons dan weten.

• Stef v Dronkelaar
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Vriendelijke mensen, namen alle tijd voor vragen

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hey Stef, dit compliment steken we in onze zak. Fijn dat u tevreden bent met onze service!

• Dik
    Review voor Shopping-Point.nl

Heb een een mail ontvangen dat pakket is overgedragen aan dpd. Echter nog geen bijgewerkte status. Diverse malen al gebeld echter, voice mail.
    Helaas was reactie voorbarig, ik ben netjes teruggebeld. Vervolgens is eea keurig conform gemaakte afspraak opgelost en had ik mijn bestelling de volgende dag binnen. Deurbellen werken naar behoren, hopen dat de zenders dat ook blijven doen met alle regen. Deze ogen niet geheel waterdicht.
    Nogmaals dank deurbelshop.

• Jolanda Groeneweg

Prima!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Jolanda. Bedankt voor de positieve feedback!

• Joop
    Review voor Shopping-Point.nl

ook in de schuur doet deze het eindelijk 20 meter door muren heen !!!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Joop! Ten eerste willen wij u bedanken voor de mooie review. Fijn dat de deurbel ook goed blijkt te werken in de schuur. We hopen dat u er nog jaren plezier van mag beleven!

• J.G.A.M. Rens
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Snelle levering, precies wat ik besteld had.

Antwoord van Shopping-Point.nl

Bedankt voor de positieve review meneer/mevrouw Rens!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Ik heb 10 dagen moeten wachten op mijn pakketje. Shopping Point heeft zijn excuses aangeboden en het aankoopbedrag teruggestort. In eerste instantie zeer ontevreden, maar in tweede instantie goed te spreken over Shopping Point. Goed opgelost!

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Mirjam, wat vervelend dat u het pakket veel later heeft ontvangen dan de bedoeling was. Het is inderdaad onze belofte om bestellingen de volgende werkdag te laten bezorgen. In uw geval is dat helaas niet gelukt. Speciaal voor pakketten die 's avonds worden besteld gebruiken wij DHL For You Vandaag. We konden niet goed inschatten wat er fout was gegaan, maar dat het fout ging, dat is zeker.

Toen wij daar achter kwamen hebben wij het pakket opnieuw aangemeld, ditmaal bij DPD. U heeft de deurbel vervolgens op 24 januari ontvangen.

Wij snappen heel goed dat dit vervelend is. Dat spijt ons enorm! Daarom hebben wij u ook een e-mail gestuurd waarin wij vragen of wij het volledige aankoopbedrag mogen terugstorten op uw rekening. De deurbel willen wij dan graag cadeau doen. Hopelijk kunnen wij het dan alsnog goedmaken met u.

We horen graag wat we voor u mogen betekenen!

• Laurens Pels Rijcken
    Geverifieerde klant van Shopping-Point.nl

Bestelling en ontvangst pakket prima gegaan

Antwoord van Shopping-Point.nl

Hallo Laurens, goed om te lezen dat alles prima is verlopen. Veel plezier met uw bestelling!