Shopping Point.nl

Shopping Point.nl

Shopping Point is een bedrijf dat zich bezighoudt met het verkopen van consumentenproducten. Het geven van een betrouwbaar advies door product specialisme staat bij ons hoog in het vaandel. Het assortiment van Shopping Point is breed, en kenmerkt zich door de betrouwbare kwaliteit.
Paraplu's Deurbellen Ventilatoren
8,8

• Wim Roeland
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Goede service en snel mondeling contact met een medewerker.

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor uw mooie review!

• Riet
    Review voor Shopping Point.nl

Was op zoek naar een deurbel met een goede en dubbele gong.
    Willam adviseerde mij draadloze en
    kinetische deurbel bambo. de drukknop is zeer degelijk. Ben zeer tevreden. Hij is ook nog heel mooi!😋

Antwoord van Shopping Point.nl

Goed om te horen dat de bestelling goed is bevallen Riet en bedankt voor de review!

• Hoe beoordeel je Shopping Point.nl?

• Arno Bakker

Stormparaplu snel geleverd!

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor de review en veel plezier met uw bestelling!

• Leon
    Review voor Shopping Point.nl

Goede prijs, zeer goede service! Was opzoek naar een geschikte paraplu voor op mijn golftrolley. Geadviseerd door het bedrijf waar na ik direct heb besteld. Vandaag binnengekregen en de paraplu is uitstekend. Blij mee dus!

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor de review en fijn te horen dat alles naar wens is!

• Steven
    Review voor Shopping Point.nl

Zojuist mijn paraplu ontvangen. Mooi optijd en de paraplu is van goede kwaliteit! Erg tevreden.

Antwoord van Shopping Point.nl

Hallo Steven. Bedankt voor de super mooie review. Veel plezier met de bestelling!

• Yvonne Manikus

goede service

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor de review Yvonne!

• Hasan Yildiz
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Heb een bel besteld en heb na paar dagen een mail ontvangen dat die bel niet meer word geleverd en geproduceerd, heb daarna een antwoord gegeven op het mail dat ik dan een andere model wil maar heb nog altijd geen antwoord gekregen op die mail! Dus heb nog altijd geen deurbel!

Antwoord van Shopping Point.nl

Beste Hasan, bedankt voor uw review. We proberen e-mails altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Door leverproblemen is het ons niet gelukt om het vervangende artikel naar u toe te sturen. Natuurlijk gaan wij ons best doen om z.sm. deze goed bij u te laten afleveren. U hoort nog van ons.

• Wim

Besteld op 8 september en nog niet geleverd op 15 september

Antwoord van Shopping Point.nl

Beste Wim. Wat vervelend dat u het product niet heeft ontvangen. Echter, wij hebben contact met elkaar gehad via de mail. Aangezien het product direct op voorraad was, was de levertijd dus langer dan normaal. We hebben samen afgesproken dat het aankoopbedrag wordt teruggestort op uw rekeningnummer. We hebben u zojuist een mail gestuurd om het verder goed af te handelen met elkaar. U kunt ons ook bereiken op 085-1118866.

• Marleine de Rooij

Snelle en correcte levering

Antwoord van Shopping Point.nl

Dankjewel voor de leuke review. We zijn blij om te horen dat de bestelling in onze webwinkel goed is bevallen!

• Tonny Nodari

Goede service

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor de positieve review Tonny!

• Rob Gravestejjn
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

De inzet en service is uitstekend!

Antwoord van Shopping Point.nl

Dank u vriendelijk voor de review Rob!

• Jos Brandsma
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Geweldige service. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerkers van het bedrijf en kreeg binnen twee dagen een vervangend product opgestuurd. Persoonlijk niks te klagen!

Super bedankt Jos.

• Frank Vd Werf
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Door de drukte kwam mijn bestelling een dag te laat maar dat vond ik niet zo erg. Zelf meer als tevreden!

Antwoord van Shopping Point.nl

Goed om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw bestelling!

• Pim Ekhart
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Mooie prijs kwaliteitsverhouding en op de service heb ik niets aan te merken. Ik kom zeker eens terug

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor uw leuke bericht en veel plezier met uw aankoop.

• Bernhard Dijkstra
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Zeer fijne golfparaplu van uitstekende kwaliteit en erg snel ontvangen. Super webshop!

Antwoord van Shopping Point.nl

Dat is leuk om te horen. Daar doen we het voor :)

• Linda
    Review voor Shopping Point.nl

Betrouwbare winkel. Kachel was snel geleverd en deed wat het moest doen. De moeite waard om hier te bestellen.

Antwoord van Shopping Point.nl

Bedankt voor de mooie reactie. Hopelijk heeft u de kachel niet veel nodig. In ieder geval veel plezier met uw aankoop en graag tot zien!

• Dik van der Voet
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Kwaliteit was goed service na dubbele zending prima klantvriendelijk mail contact

• T Mulyono

Optijd geleverd

• Angelique Reinsma
    Geverifieerde klant van Shopping Point.nl

Snelle levering, bij vragen snelle reactie en leuke artikelen

• Katja
    Review voor Shopping Point.nl

IK vond de service heel goed. Het bestelde product was kapot, we kregen een nieuw exemplaar, heel snel. Bijzonder vriendelijk aan de telefoon. Kortom, met deze webwinkel wil ik vaker zaken doen.