Shopsahopsa
Shopsahopsa is er voor jou, wij hebben leuke gadgets, fijn bed textiel, kleurig speelgoed maar ook hippe meubelen en handige elektronica die iedereen nodig heeft. Wij voeren alleen de beste merken en geven jou de beste service, jij staat bij ons voorop.
8,8

• Harold Hafmans
    Geverifieerde klant van Shopsahopsa

Prima service en snelle levering!

Bedankt voor uw review, veel plezier van uw aankoop, Mgr. Team Shopsahopsa

• Rita Godvree
    Geverifieerde klant van Shopsahopsa

Goede service en kwaliteit!

• Hoe beoordeel je Shopsahopsa?

• Jan van Delft

Prima

• Elly van Lierop
    Geverifieerde klant van Shopsahopsa

Snelle levering en, heel aardig, een persoonlijk bedankje voor het bestellen van het product.

• Mari vangestel
    Geverifieerde klant van Shopsahopsa

Moest lang wachten op bestelling

• Kim
    Review voor Shopsahopsa

Erg tevreden ben ik met de service van Shopsahopsa. Ik had een kapstok besteld, helaas ontbrak er een onderdeel. Die middag heb ik dit meteen gemeld. De dag erna kreeg ik de bevestiging dat er een nieuwe kapstok naar me onderweg was. Binnen een paar dagen had ik de nieuwe kapstok al binnen!

Antwoord van Shopsahopsa

Bedankt voor de mooie review, ik ben blij dat het naar wens is opgelost, ik wens u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet namens Shopsahopsa

• Rian van den Hoek

• Arend Kastelein

Antwoord van Shopsahopsa

Bedankt voor uw positieve review

• JAN JAAP VERGERS
    Geverifieerde klant van Shopsahopsa

Via Blokker besteld, binnen 1 dag zou het worden geleverd. In de uitwisseling zou een fout zijn opgetreden. Na zelf contact te hebben opgenomen met dit bedrijf zou het snel worden geregeld. Uiteindelijk pas na ruim een week mocht ik mijn pakket ontvangen.

Antwoord van Shopsahopsa

Beste Jan Jaap, Bedankt voor je review, we gaan kijken waar het hier fout is gegaan, we hebben met Blokker een langere levertijd afgesproken vandaar dat we ons van geen kwaad bewust waren, we zullen het in ieder geval voor nieuwe orders beter gaan communiceren.

• Cor van Vugt
    Geverifieerde klant van Shopsahopsa

Leuke prijzen. Groot aanbod. Sommige artikelen hebben een iets langere levertijd maar de prijs compenseert veel.

• Rob Bos
    Review voor Shopsahopsa

Leuke spullen, ik kom hier zeker weer