Showlegs
Showlegs is een webwinkel in dames beenmode. Met een uitgebreid aanbod van diverse topmerken is er een ruime keuze in panty┬┤s, kousen, kniekousen, enkelkousen en voetjes. Het assortiment volgt de mode en wordt frequent aangevuld met nieuwe producten.

De webshop maakt het winkelen zo eenvoudig en comfortabel mogelijk.
Zo kan die elegante panty voor een feestje snel gevonden worden, net zoals die hippe enkelkousen, de comfortabele voetjes of die sexy kousen. Een overzichtelijke website die het winkelen gemakkelijk en aangenaam maakt.
9,0
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 90 met beschrijving

• Janny Russcher
    Geverifieerde klant van Showlegs

Ja mooie kousen . Vlot bezorgd..
    Ik zou ook nog wel groene en blauwe willen. Maar dan wat gedempte kleuren groen en blauw
    Die is ik nog niet.

• Astrid Schutrups
    Geverifieerde klant van Showlegs

Prima advies over het behoud van je panties en service!

Antwoord van Showlegs

Dankjewel en graag gedaan.

• Hoe beoordeel je Showlegs?

• van Beers

• Inge
    Geverifieerde klant van Showlegs

Prima winkel alleen rot kwaliteit sokken. Merino wollen lange sokken na 1x dragen gat in beide sokken.

Beste Inge,

Een gat na 1x dragen in beide sokken is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en gelukkig ook niet wat wij gewend zijn. We zullen het aankoopbedrag hiervan terugstorten.

• Dini Moreno
    Geverifieerde klant van Showlegs

Snell levering goede prijs kwaliteit verhouding

Antwoord van Showlegs

Fijn om te lezen, dankjewel!

• wilma bos
    Geverifieerde klant van Showlegs

prachtige mooie panty en snelle levering super blij mee

• Stefan Rosner

Gewoon goed geregeld ! Top

• Marjan
    Geverifieerde klant van Showlegs

Heerlijk weer eens leuke aparte panty's

• Barbara
    Geverifieerde klant van Showlegs

Mooie prijzen, groot aanbod, duidelijke maattabel, snelle verzending en keurig verpakt...wat wil je nog meer? Ik ben super tevreden met mijn eerste aankoop bij Showlegs! Ik ga zeker opnieuw bij hen bestellen.

• Petra
    Geverifieerde klant van Showlegs

Heb een bestelling gedaan en niet ontvangen. Nu al 2x gebeld en wat blijkt zijn ze niet bereikbaar maar wel iemand die zegt dat de telefoon van het bedrijf doorgeschakeld is naar haar en zij zal de boodschap doorgeven en een terugbel verzoek doet. Zij kon er niets mee omdat zij niets te maken had met dit bedrijf???????? Hoe bedoel je ik bel nummer van showlegs? Ik ben nog steeds niet terug gebeld. Dan een mail gestuurd maar ook hierop volgt geen antwoord. Ik houd er niet van om dit via een review te doen. Wil graag een bedrijf een kans geven, maar als er nergens een mogelijkheid is blijft voor mij dit nog over. Hoe bestaat krijg wel een mail voor een review te schrijven, maar antwoord krijg ik niet. wil mijn bestelling of mijn geld terug.

Beste Petra,

Bij het doorschakelen van de telefoon is het blijkbaar niet goed gegaan. We gaan hiermee aan de slag. Wel hebben we geantwoord op je mail, alleen niet in het weekend. We hebben vervolgens contact gehouden en verzendgegevens gedeeld, totdat PostNL een week na verzending je bestelling had bezorgd. Uiteindelijk duurde het hierdoor 9 dagen van bestelling tot bezorging. Het overkomt ons maar een paar keer per jaar dat er bij PostNL een dergelijke vertraging is bij de bezorging. Vervelend als het je overkomt, maar het blijft toch echt de meest betrouwbare bezorger.

Showlegs

• Yvonne de Jong
    Geverifieerde klant van Showlegs

snelle en keurige levering, dank.

• Mir Wille

Prima

• Chantal Donders
    Geverifieerde klant van Showlegs

Super panty’s! Ze passen perfect en gaan niet kapot

• Ewald Bakker
    Geverifieerde klant van Showlegs

Duidelijke website, goed te bestellen, snel geleverd en alles helemaal naar wens.

• Marjoleine Godin
    Geverifieerde klant van Showlegs

Snelle levering en mooie maillot

• Peggy Hoek
    Geverifieerde klant van Showlegs

Goede service !! Ik wilde 1 panty terugsturen want de kleur kwam totaal niet overeen met de kleur op de site. Geen probleem om het terug te sturen. Vergoeden ook de retourkosten en ze gaan kijken of de kleur op site aangepast moet worden. Kijk, dat noem ik nou echt luisteren naar de klant. #onderdeindruk.

Beste Peggy,

Wat fijn om te lezen! De kleur is inmiddels ook al aangepast op de website. Nogmaals bedankt voor je feedback.

• Berthe Stevenhaagen
    Geverifieerde klant van Showlegs

Kousjes zakken af. Hoe kan het toch dat er een waardering van 9.1 is? Ik heb flinke kuiten, daar ligt het niet aan… graag reactie!

Beste Berthe,

Zoals al eerder gemaild, komt het bij deze kniekousen bij sommigen voor dat deze afzakken. Daarentegen bestellen anderen deze kniekousen meerdere malen per jaar, en zullen ze daar wel goed bevallen.

We hebben uw retourzending verwerkt en uw geld teruggestort, daar bovenop hebben we u een tegoedbon gegeven om andere producten uit te proberen. Misschien dat u dan later wel de waardering van 9.1 begrijpt.

• Cora Poldervaart
    Geverifieerde klant van Showlegs

Fijne, duidelijke site. Ook fijne ‘uitleg’ bij de maat, dat maakt t makkelijk kiezen. En snelle levering. Mijn dochter is super blij met de panty’s!

• Marielle
    Review voor Showlegs

Voor 50 euro aan panty's gekocht speciaal bij deze webwinkel omdat ik nu eindelijk "echt iets goeds" wilde hebben. Heb er tot nu toe 3 van de 4 geprobeerd en alle 3 zijn ze bij het aantrekken meteen kapot gegaan! Ook al heb ik volgens de maattabel besteld en ben ik er voorzichtig mee om gegaan, zonder lange nagels of sieraden. Contact opgenomen met klantenservice en netjes om geld terug of vervanging gevraagd, dit werd niet toegezegd. Dus nu heb ik als klant "gewoon pech" en ben ik 50 euro kwijt terwijl 75% van mijn aankopen direct kapot is gegaan. Erg vervelende ervaring en ik raad anderen Show Legs dan ook níet aan.

Beste mevrouw Boer,

Normaal gesproken zijn wij naar eigen zeggen behoorlijk coulant. Wij streven naar een optimale klanttevredenheid en zijn hiervoor graag bereid het nodige te doen. Maar zoals eerder al gemeld laten wij ons nooit chanteren onder druk van het plaatsen van een slechte review. Daarmee is voor ons de discussie mbt coulance direct klaar.

Uiteraard beoordelen wij al onze klachten of deze terecht zijn, hoe deze dan ook gebracht worden. Mocht het een terechte klacht zijn, zullen wij zeker naar een goede oplossing zoeken.

Uw klacht is echter niet erg geloofwaardig, namelijk meerdere producten van verschillende type panty's die bij het aantrekken direct kapot zouden zijn gegaan. Dit terwijl wij over deze panty's, die wij regelmatig verkopen, nog nooit een dergelijke klacht hebben ontvangen. Ook is er geen enkel bewijs geleverd dat de panty's ook daadwerkelijk kapot waren. In onze correspondentie is ook gevraagd of de maat wel klopte. Bij een te kleine maat, is het kapot gaan bij het aantrekken wel degelijk een serieuze optie. U heeft toen direct gesuggereerd dat bij het toezenden van een grotere maat, deze ook wel kapot zouden gaan. De insteek lijkt vanaf het begin overduidelijk geweest om een gratis bestelling te ontvangen, hier werken wij inderdaad niet aan mee.

• Sylvester Ponten

zit lekker leuke kleur