Showlegs
Showlegs is een webwinkel in dames beenmode. Met een uitgebreid aanbod van diverse topmerken is er een ruime keuze in panty´s, kousen, kniekousen, enkelkousen en voetjes. Het assortiment volgt de mode en wordt frequent aangevuld met nieuwe producten.

De webshop maakt het winkelen zo eenvoudig en comfortabel mogelijk.
Zo kan die elegante panty voor een feestje snel gevonden worden, net zoals die hippe enkelkousen, de comfortabele voetjes of die sexy kousen. Een overzichtelijke website die het winkelen gemakkelijk en aangenaam maakt.
9,0
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Tamara Van Schaik
    Geverifieerde klant van Showlegs

Service was top, erg snel geleverd. Helaas vallen de panties erg klein uit en ondanks dat ik de maattabel volgde, was de panty veelste klein.

• Jet Lindelauf

Goede service,keurige verpakking

Antwoord van Showlegs

Bedankt voor de positieve feedback, veel plezier met de bestelling!

• Hoe beoordeel je Showlegs?

• DO73
    Geverifieerde klant van Showlegs

Omdat een deel van mijn bestelling niet leverbaar was kreeg ik de rest kosteloos. Top service!

Antwoord van Showlegs

Een foutje van ons en dat lossen we graag goed op. Bedankt voor het begrip en de positieve review.

• Bertie Van der Hagen

Snel geleverd goede kwaliteit

• emtron

Vlotte levering.

• Marjo Kwast Kwast
    Geverifieerde klant van Showlegs

Op tijd en keurig afgeleverd

• Linda Roozendaal

Mooie collectie.

Antwoord van Showlegs

Fijn om te lezen, we doen ons best :-)

• Prelude Bruijninckx
    Geverifieerde klant van Showlegs

Snel verzonden, mooie herbruikbare verpakking.

• marco terschlusen
    Geverifieerde klant van Showlegs

Prijs kwaliteit en service zijn super

Antwoord van Showlegs

Bedankt, wat fijn om te horen. Veel plezier met de bestelling!

• HVG
    Geverifieerde klant van Showlegs

Verkoopt PENTI - 15 DENIER HOLD UPS deze bevallen me uitstekend! Zitten heerlijk en zakken niet af door goede kanten beenbanden. Ik raad deze aan. Goede webwinkel ik ga deze hold ups vaker hier bestellen.

Antwoord van Showlegs

Dankjewel voor deze positieve feedback, prettig om te lezen dat de hold ups zo goed bevallen. WIj delen je mening, want de Royal van Penti is ook wat ons betreft een absolute aanrader. Geniet er van!