Showlegs
Showlegs is een webwinkel in dames beenmode. Met een uitgebreid aanbod van diverse topmerken is er een ruime keuze in pantyยดs, kousen, kniekousen, enkelkousen en voetjes. Het assortiment volgt de mode en wordt frequent aangevuld met nieuwe producten.

De webshop maakt het winkelen zo eenvoudig en comfortabel mogelijk.
Zo kan die elegante panty voor een feestje snel gevonden worden, net zoals die hippe enkelkousen, de comfortabele voetjes of die sexy kousen. Een overzichtelijke website die het winkelen gemakkelijk en aangenaam maakt.
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Marianne van Wouw
    Geverifieerde klant van Showlegs

Zeer snelle service en prachtige kousen/panties

• Lna
    Geverifieerde klant van Showlegs

Snelle service, producten zoals beschreven

• Hoe beoordeel je Showlegs?

• M.H. Klaassen-van Dalen
    Geverifieerde klant van Showlegs

Keurig netjes bezorgt en mooie panty"s

• Els Schuddinck

Goede service!

• Joke Baas

Top service

• Bert Van ijsselmuide
    Geverifieerde klant van Showlegs

Er wordt om beoordeling gevraagd terwijl de bestelling nog niet verzonden dus ook niet door mij ontvangen is .
    Graag eerst bestelling verzenden en dan pas beoordeling vragen

Antwoord van Showlegs

De bestelling was al geruime tijd verzonden, maar helaas nog niet geleverd. Door de drukte bij PostNL zijn een klein aantal zendingen vertraagd, waaronder deze. Dit was ons eerste signaal dat er zendingen vertraagd werden. Als reactie worden de uitnodigingen voor een beoordeling nu een week later verstuurd.

Misschien ook handig om te weten hoe PostNL opereert tijdens de drukte.
    PostNL blijft streven om 95% van de zendingen op tijd te bezorgen. Als men deze afspraak namelijk niet nakomt, kan een boete volgen. Zover wij kunnen nagaan lukt dit ook, bijna alles is tijdig (binnen 1 a 2 werkdagen) bezorgd.

Wanneer het sorteercentrum de drukte echter niet meer aankan, worden de resterende pakketten aan de kant gezet en pas verwerkt wanneer er ruimte over is. Dit betekent ook dat latere zendingen dan voorrang krijgen op de aan de kant geschoven pakketten. Dit systeem leidt dus tot minder vertraagde pakketten, maar de vertragingen die er zijn worden wel langer! Zover wij kunnen inzien duurt de bezorging dan 1-2 weken langer.

• erwin jacobs

correct

• Nicki
    Geverifieerde klant van Showlegs

Een echte specialist met uitgebreide collectie qua beenmode met producten die je elders niet gemakkelijk vindt. Orderafhandeling prima, producten netjes verpakt. Alles prima kortom.

Antwoord van Showlegs

Wat een aardige woorden, dankjewel.

• Linda Van Baelen
    Geverifieerde klant van Showlegs

Het pakketje was verloren gegaan bij de post, mail gestuurd en er werd onmiddellijk een nieuw pakketje opgestuurd met gratis trac en tracé code bij voor België. Dat noem ik service ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Antwoord van Showlegs

Bedankt voor deze positieve reactie. Fijn dat de bestelling nu wel goed is aangekomen. Veel plezier met de panty's.

• Nico De Groot
    Geverifieerde klant van Showlegs

Een goede service en snel met vragen
    beantwoorden

Antwoord van Showlegs

Graag gedaan, daar zijn we voor!