Showlegs
Showlegs is een webwinkel in dames beenmode. Met een uitgebreid aanbod van diverse topmerken is er een ruime keuze in panty´s, kousen, kniekousen, enkelkousen en voetjes. Het assortiment volgt de mode en wordt frequent aangevuld met nieuwe producten.

De webshop maakt het winkelen zo eenvoudig en comfortabel mogelijk.
Zo kan die elegante panty voor een feestje snel gevonden worden, net zoals die hippe enkelkousen, de comfortabele voetjes of die sexy kousen. Een overzichtelijke website die het winkelen gemakkelijk en aangenaam maakt.
8,7
Filter 207 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 124 met beschrijving

• Kim Egberink
    Geverifieerde klant van Showlegs

Goede en overzichtelijke website, snelle levering.

• willy van der wal-vrielink
    Geverifieerde klant van Showlegs

mooie kleuren, goede pasvorm, snelle levering

• Hoe beoordeel je Showlegs?

• Erica Zandstra
    Geverifieerde klant van Showlegs

Mooie prijzen goede kwaliteit en service

• S
    Review voor Showlegs

Besteld, één verpakking was al open. Die kan dus niet terug. Viel heel klein, dus wil rest terugsturen. Retour per mail aangevraagd 2 weken geleden, geen reactie. Nogmaals gemaild. Telefoon wordt niet opgenomen. Ik wil graag mijn geld terug.

• Mona
    Geverifieerde klant van Showlegs

Zondag een bestelling gedaan, nu is het donderdag, nog geen bericht gehad dat het is verzonden. Gisteren een mail gestuurd met de vraag om mijn producten te versturen of mijn geld terug maar geen antwoord gehad. Slechte zaak. Spijt als haar op m'n hoofd dat ik hier wat heb besteld.

• Jochem
    Geverifieerde klant van Showlegs

10 dagen gewacht en toen zelf maar paar keer gebeld of er nog iets kwam. Zou teruggebeld worden maar dat is nooit gebeurd. Slordig. Uiteindelijk hebben ze het maar gewoon opgestuurd en niets laten weten verder.

• Hilde
    Review voor Showlegs

Na 14 dagen toch mijn bestelling ontvangen.Mooie pantys maar o zo klein, maat M is meer een kindermaat. Misschien best vermelden dat het italiaanse maten zijn. Ik had er 8 paar gekocht maar jammer genoeg allemaal te klein. Ook jammer dat ik geen antwoorden op mijn mails ontvangen heb.Minder goeie communicatie.ORDO2311

• Shenja Kroll

Groot assortiment

• Marianne
    Geverifieerde klant van Showlegs

Did not receive my order

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Showlegs

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

• M A

Mooie producten

• Stefan Rosner
    Geverifieerde klant van Showlegs

Je zoekt en je vind bij Showlegs.
    Goede pasvorm ...zitten erg comfortabel en super kwaliteit.
    Alles gekocht voor de vrouw en die is zeer blij mee ....

• anne messchendorp
    Geverifieerde klant van Showlegs

Hallo, ik was wel een beetje teleurgesteld, ik had namelijk de maat L besteld maar het moest XL zijn, heb direct gebeld met Uw winkel en de juffrouw zou het direct corrigeren zodat ik alsnog XL zou krijgen.jammer ik kreeg toch L toegestuurd waardoor ik erg teleurgesteld was.Daarom geen 4 sterren Uw service moet hun woord houden en het direct inorde maken als zoiets word beloofd.Tochwensik U een fijne dag.vriendelijke groet A.M.

• Anna Boon

Heel blij. Goede service

• Annette Gillhart
    Geverifieerde klant van Showlegs

De kwaliteit van een van de panty‘s bevalt mij niet. Lijkt heel korrelig. Maar dat zie je pas, als je de panty uit de verpakking haalt. En dan kun je niet meer terugsturen. Tja, dan koop ik toch liever in een winkel

• Miriam
    Geverifieerde klant van Showlegs

Absoluut geen zwangerschapspanty. Lijnen lopen lelijk over de buik. Geen reactie gehad van klantenservice..

• Maria Bakker

Keurig geleverd

• C van der Ende

prima producten, snel geleverd

• lisette van Oosterhout
    Geverifieerde klant van Showlegs

prachtige panty kousjes, snel verstuurd!

• Catherine Demeester
    Geverifieerde klant van Showlegs

Ik bestelde voor de eerste keer bij Showlegs . 4 panty's maat smaal . Ik kreeg 4 paar medium geleverd . De verpakkingen van de kousen lijken reeds open gedaan geweest te zijn . Ik telefoneerde de klantendienst dat ik de verkeerde maat kreeg geleverd . De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk en zei me dat men mij ging terug bellen , ten laatste daags nadien . Ik heb niets gehoord . dan heb ik maar een mail gestuurd naar de klantendienst met daarbij een foto van de kousen met duidelijk de maat erop + foto van mijn bestelden met daarop de bestelde maat , dit als bewijs van hun fout . Na 2 dagen nog steeds geen antwoord gekregen .