Sibero
VIND DE PASSENDE VERVANGENDE ACCU VOOR JOUW PEDELEC EN E-BIKE
De e-bike gebruiken we dagelijks bij vele gelegenheden: voor het woon-werkverkeer, sport, of een gezellige fietstocht met het hele gezin.
Sibero levert accu's voor alle merken elektrische fietsen met 2 jaar fabrieksgarantie.
9,0
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Wolfgang
    Review voor Sibero

Hele goede service. Zeer snelle afhandeling van de bestelling. Redelijke prijs voor het product.

• Chris Scholte
    Review voor Sibero

Betrouwbare en goede service, maar dat was ik al gewend!

• Hoe beoordeel je Sibero?

• Jan van den Berge
    Review voor Sibero

Op mijn email vraag of onderdeel op voorraad was, gelijk bevestigend antwoord, waarna besteld en andere dag keurig verpakt ontvangen.

• TvD
    Review voor Sibero

Snelle response op vraag (zelfs op zondag) en vlot/goed geleverd.

• Robert Warbroek
    Review voor Sibero

Super service. Ook toen het terug mocht! Heel tevreden en zal vaker kopen.

• Pascale D

Snelle levering! 👍👍👍

• F. Vandeneynde

Bestelling vlug ontvangen

• P Goddijn

Keurig geleverd , functioneert goed

• Deknudt MArio
    Review voor Sibero

snelle responstijd op de vraag

• Pat
    Review voor Sibero

Zeer goede communicatie. Maken tijd om terug te antwoorden en info te geven. Door misverstand mijnentwege retour moeten doen. Heel correct afgehandeld. Nieuwe bestelling zonder problemen besteld en ontvangen.

• Peter
    Review voor Sibero

Accu voor een Batavus E-go gekocht, volgens opgave Sibero 17Ah. Accu komt net aan 15,8Ah. Binnen een jaar stuk. Bij garantieclaim geeft Sibero niet thuis en komt met onduidelijk verhaal over leverancier die beweert dat de accu via een andere webshop is besteld. Administratie is ook een puinhoop dus.

• Joke Van der Veer
    Review voor Sibero

Goede klantenservice, denken met je mee, zoeken het heel goed uit voor je. Snelle levering Een dikke pluim

• Katja Verhulsdonk

Snelle en goede service!

• P Van den Berg
    Review voor Sibero

Goede prijs. Snel verzonden.

• A. Veenstra
    Review voor Sibero

Snelle levering helaas geen aankondiging van de bezorger wanneer er geleverd zou worden terwijl de leverancier wel aangaf dat het ter verzending was aangeboden.

• RLGM de Bruijn

Goede service. Uitstekende prijs. Snelle levering

• J Hoekstra
    Review voor Sibero

Levering van Sibero is prima. Maar het product Yanec 1233 Makita 12 V 3 AH is ver onder de maat. Slappe batterijen. De reviews deugen van geen kanten. Dit is de laatste keer dat ik fake batterijen koop. Ik ben er weer ingetuind. De enige echt zijn Makita originele batterijen!