Siepdesign
Siepdesign is een online kinderwinkel. Je koopt hier de leukste wieg- en ledikantdekentjes en accessoires, alles HandMade van 100% katoen 🌱
Houdt jouw zoon of dochter ook zo van knuffelen? Je vindt hier de leukste knuffelvriendjes. De swaddles, van spuugdoekje tot de Xxl maat, zijn favoriet bij alle mama's en kids. Gek op mooie dekentjes? Je vindt hier de zachtste wieg- en ledikantdekens. Natuurlijk ook heel belangrijk dat de meeste stoffen een oeko-tex certificering hebben, we dragen graag bij aan een schonere wereld.
Wil je graag een kraampakket geven? Natuurlijk kun je zelf van alles bij elkaar zoeken,
maar wil je toch wat hulp of advies? Dat kan hoor!
Mail Siep met je vraag, of geef een hoofdkleur en een bedrag door, dan stellen we met elkaar het mooiste pakket samen!
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Kaatje Van Esse-Draad
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Super mooie swaddle doek met bosdieren.
    Heel blij mee.

Hi Kaatje, Het is een feest om je zo blij te mogen maken! ♡ Van Siep

• Juliette Zethof-Jansen
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Prachtige kwaliteit doeken. Daarnaast vind ik de persoonlijke note echt een toevoeging aan de bestelling!

Antwoord van Siepdesign

Hey Juliette, superleuk om te horen, dank je wel!
    ♡ van Siep

• Hoe beoordeel je Siepdesign?

• Bregje
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Wow wat een mooie spullen en mooi verpakt!

Hi Bregje, Thanks, Zo leuk dit enthousiasme! Met liefde voor je gemaakt, ♡ Siep

• Sharissa
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Fijn persoonlijk contact, mooie kwaliteit van de stoffen en het is echt elke keer weer een feestje om het pakketje open te maken!

Antwoord van Siepdesign

Hi Sharissa, Het was voor mij een feest om je weer blij te mogen maken! Dank voor de mooie woorden :)

• Noor
    Review voor Siepdesign

Toen ik kwam met een vraag kreeg ik heel snel en uitermate behulpzaam antwoord. Het product besteld en ik had het de dag erna al, heel lief en leuk verpakt, in huis! Ontzettend blij met dit fijne en mooie dekentje!

Hi Noor, Dank voor de mooie review. Veel mooie momenten gewenst! Liefs, Siep

• Lidwine

Zo ontzettend leuk pro

Antwoord van Siepdesign

Hi Lidwine, thanks! Leuk om te horen, de domtoren is, terecht, heel populair 😉, liefs van Siep

• Desiree de Vet

Fijne service, zeer klantvriendelijk

Antwoord van Siepdesign

Dank je wel, Desiree! Fijn om te horen :)

• Thea Blom
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Geweldige service, snel antwoord, goed verzorgd en mooi ingepakt

Antwoord van Siepdesign

Dank je wel Thea! Heel blij met de mooie review. Wie weet tot een volgende keer. Liefs van Siep

• i. timmerman
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Mooie producten en snelle service ♥️

Antwoord van Siepdesign

Dank je wel en leuk dat ik je nog even gesproken heb!

• Stefanie
    Geverifieerde klant van Siepdesign

top en blijf zo doorgaan!

Antwoord van Siepdesign

Hi Stefanie, Super bedankt voor de review!

• Charèl Boenders
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Snelle service, mooie producten en erg leuk ingepakt!

Antwoord van Siepdesign

Hi Charèl, Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je blij bent met de producten, veel plezier er van. Groetjes, Simone

• Esmée Redeker
    Geverifieerde klant van Siepdesign

In het weekend besteld, eerste werkdag al in huis. Lief kaartje erbij en de bestelling leuk ingepakt! Ik houd er van als er aandacht aan wordt besteed!

Antwoord van Siepdesign

Hi Esmée, Dank voor de mooie review! ik wens je veel plezier van je bestelling.
    Hartelijke groet, Simone