Siepdesign
Siepdesign is een online kinderwinkel. Je koopt hier de leukste wieg- en ledikantdekentjes en accessoires, alles HandMade van 100% katoen 🌱
Houdt jouw zoon of dochter ook zo van knuffelen? Je vindt hier de leukste knuffelvriendjes. De swaddles, van spuugdoekje tot de Xxl maat, zijn favoriet bij alle mama's en kids. Gek op mooie dekentjes? Je vindt hier de zachtste wieg- en ledikantdekens. Natuurlijk ook heel belangrijk dat de meeste stoffen een oeko-tex certificering hebben, we dragen graag bij aan een schonere wereld.
Wil je graag een kraampakket geven? Natuurlijk kun je zelf van alles bij elkaar zoeken,
maar wil je toch wat hulp of advies? Dat kan hoor!
Mail Siep met je vraag, of geef een hoofdkleur en een bedrag door, dan stellen we met elkaar het mooiste pakket samen!
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Thea Blom
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Geweldige service, snel antwoord, goed verzorgd en mooi ingepakt

Antwoord van Siepdesign

Dank je wel Thea! Heel blij met de mooie review. Wie weet tot een volgende keer. Liefs van Siep

• i. timmerman
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Mooie producten en snelle service ♥️

Antwoord van Siepdesign

Dank je wel en leuk dat ik je nog even gesproken heb!

• Hoe beoordeel je Siepdesign?

• Stefanie
    Geverifieerde klant van Siepdesign

top en blijf zo doorgaan!

Antwoord van Siepdesign

Hi Stefanie, Super bedankt voor de review!

• Charèl Boenders
    Geverifieerde klant van Siepdesign

Snelle service, mooie producten en erg leuk ingepakt!

Antwoord van Siepdesign

Hi Charèl, Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je blij bent met de producten, veel plezier er van. Groetjes, Simone

• Esmée Redeker
    Geverifieerde klant van Siepdesign

In het weekend besteld, eerste werkdag al in huis. Lief kaartje erbij en de bestelling leuk ingepakt! Ik houd er van als er aandacht aan wordt besteed!

Antwoord van Siepdesign

Hi Esmée, Dank voor de mooie review! ik wens je veel plezier van je bestelling.
    Hartelijke groet, Simone