Sieraadcenter.nl

Sieraadcenter.nl

Sieraadcenter is een webwinkel waar de zeer populaire Amora en Piccolo bedels te koop zijn. Dit zijn armbanden of kettingen die u zelf kan samenstellen met de bedels die u eraan toevoegt. Alle collecties zijn van echt zilver en passen ook op andere armbanden, zoals bijvoorbeeld Pandora. De collectie van Amora bestaat uit meer dan 800 bedels en er komen wekelijks nieuwe bedels bij. De bedels van Piccolo zijn een maatje kleiner en daardoor zeer geschikt en betaalbaar voor kinderen.

Sieraadcenter de grootste collectie echt zilveren bedels!
8,3

• G. Schellekens
    Geverifieerde klant van Sieraadcenter.nl

Snelle levering. Het pakket was er binnen een dag.

• M.M. Scheffer

Goede service

• Hoe beoordeel je Sieraadcenter.nl?

• A.W. Kolfschoten

Geleverd wat gevraagd

• Marieke Van der Meer

Goede service!

• Rochelle Kirindongo
    Geverifieerde klant van Sieraadcenter.nl

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen en ook geen enkel bericht wanneer het wel binnen komt

• Hedy Hoppenbrouwers
    Geverifieerde klant van Sieraadcenter.nl

Goede service en mijn vraag werd beantwoord en het beloofde kwam ook op tijd

• Daniello Sluiter
    Geverifieerde klant van Sieraadcenter.nl

Mooi netjes geprijsd . iets laat geleverd waarschijnlijk door drukte

• Kiki Berghorst
    Geverifieerde klant van Sieraadcenter.nl

Pakketje kwam snel binnen en goed verpakt. Normale prijs. Bedel ziet er mooi uit.

• Inge
    Review voor Sieraadcenter.nl

Een week na mijn bestelling is het pas verzonden. Dus niet meer op tijd binnen om het op de gewenste datum cadeau te doen!! Als ik dat van tevoren had geweten had ik het niet besteld. Vandaag besteld, morgen in huis is hier zeker niet op van toepassing.

• M Verkerk
    Geverifieerde klant van Sieraadcenter.nl

Sturen wat ik heb besteld. Ik wilde een Keltische knoop, geen kruis! Belachelijk dat het lezen van een bestelling zó moeilijk is bij jullie.