Sieradenenmeerbywilleke.nl

Sieradenenmeerbywilleke.nl

Internetverkoop van sieraden en accessoires
9,9

• Vera
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Het zoeken naar precies de juiste armband als kado voor een bijzondere gelegenheid was bij Willeke in goede handen. Dankzij haar hulp, suggesties en erg prettige communicatie was het zoeken en kopen echt een plezier! De prachtige armband bleek een groot succes dus heel veel dank. Wij komen zeker terug.

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Hoi Vera, fijn dat je zo tevreden bent en het was heel leuk "maatwerk" te kunnen leveren ! Groetjes, Willeke

• Kim Vlot
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Kralen armbanden gekocht voor mijn man. De verzending verliep vlot. De armbanden zien er precies zo uit als op de foto. Helaas bleken wij zelf iets verkeerd te hebben gedaan met de maat. Het was geen enkel probleem om het om te ruilen voor de juiste maat. De tweede zending was ook zo weer binnen. Goede en snelle service en mooie armbanden. Mijn man is er erg blij mee! Wij gaan zeker vaker bestellen.

• Hoe beoordeel je Sieradenenmeerbywilleke.nl?

• Nicole
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Goede service na een aankoop van een armband

• Francijn
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Leuke en mooie sieraden, zien er uit zoals op de foto’s. Snel verstuurd en ontvangen en erg leuk ingepakt. Aanbevolen!

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Hoi Francijn, leuk dat je opnieuw een bestelling hebt geplaatst. Ik hoop dat je zus de oorbellen ook zo leuk vindt als jij. Groetjes, Willeke

• Ingrid
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Zojuist mijn tweede bestelling mogen ontvangen. De eerste bestelling was zo goed bevallen dat de tweede bestelling al snel volgde. Een hele snelle levering (de volgende dag al) maar ook zeker hele mooie producten. Precies zoals op de foto's. Echt een aanrader!!

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Hoi Ingrid, fijn dat het zo bevalt en wat een mooie review, dank je wel. Groetjes, Willeke

• Simone
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Ik heb een leuk setje armbanden gekocht, snelle levering! Jammer genoeg voldeed het niet aan mijn verwachtingen, geen enkel probleem om het terug te sturen. Gisteren gedaan, vandaag het geld al op de rekening, wat een snelle, goede service! Fijne webshop!

• Gisèle
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Ik heb een super leuke set met armbandjes gekocht en bijpassende ringen. Beide sets waren mooi verpakt echt een kado voor mijzelf. De bezorging was razendsnel waardoor ik de armbanden nog op tijd binnenkreeg voor mijn feestje. 💃

• Lies
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Precies waar ik op zoek naar was! Schattige armbandjes waar ik niet teveel omkijken naar heb, die niet verkleuren omdat het goedkoop spul is, aangezien mijn huid daar niet tegen kan en die netjes blijven. Ik draag ze inmiddels 4 maanden en ze ogen nog zo goed als nieuw.

Fijn Lies te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we voor ! Liefs, Willeke

• S. Rozema
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Mooie sieraden voor nette prijs en vooral ook om de service. Ik had armband waar bij ontvangst 1 steentje uit was (lag los in de verpakking). Zelf er weer in kunnen maken maar werd niet mooi. Kreeg gewoon geld terug en nieuwe armband is onderweg. Dat is nog eens een service.

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Dank je wel Simone, blij dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug.

• Irene Helmond-van Damme
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Supermooie ring voor leuke prijs! Toegestuurde ring was door mijn eigen fout te klein maar snel opgelost. Ik draag de ring dagelijks maar blijft echt mooi. Heel blij mee!

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Hoi Irene, hartelijk dank voor je lieve reactie. Fijn dat we het zo snel op konden lossen.
    Veel plezier met je ring.
    Hele fijne jaarwisseling en natuurlijk alle goeds voor 2022 gewenst

• Aldina
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Leuke site met veel keuze, snelle bezorging en erg leuk met zorg ingepakt. Oor belletjes van goede kwaliteit!

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Hoi Aldina, dank voor je mooie en lieve review !

• Nicky
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Heel blij met mijn aankoop en een top service!

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Dag Nicky, dank je wel voor deze mooie reactie !

• Sanne
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Mooie sieraden voor leuke prijzen! Snelle bezorging, mooi verpakt dus dit gaat zeker een mooie cadeau onder de kerstboom zijn!

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Ha Sanne, fijn dat je er blij mee bent. Laat het een mooie Kerst worden !

• Lucky
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Armbandjes vanmiddag binnen gekregen, ben er heel blij mee, en mooi verpakt als een cadeautje. Wat ik heel tof vind, is dat ik 20 % teruggestort kreeg, die ik vergeten was in te vullen. bedankt. Super tevreden.

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Dag Lucky, fijn dat de armbandjes bevallen en natuurlijk geen probleem wat betreft de korting: beloofd is beloofd !

• Maria
    Review voor Sieradenenmeerbywilleke.nl

Mooie ketting voor een leuke prijs. Ben er heel blij mee. En de verpakking is echt een cadeautje.

Antwoord van Sieradenenmeerbywilleke.nl

Dag Maria, fijn dat je er blij mee bent en inderdaad altijd leuk als je een cadeautje krijg, toch?