Sieringo
Verkoop van sieraden gemaakt van 925 sterling zilver.
  • Richelle
    Review voor Sieringo

Super mooie producten van goede kwaliteit voor een fijne prijs. Super service. Nog niet altijd telefonisch bereikbaar, maar snelle reacties op de mail. Altijd leuk verpakt en snel in huis. Heb nu meerdere keren besteld bij Sieringo. Als er een fout is met je bestelling wordt dit meteen opgelost met een vriendelijke service. Ik raad Sieringo aan.

• Monique
    Review voor Sieringo

Supermooie ring gevraagd en gekregen voor mijn verjaardag , prachtige maansteen, mooi ingelegd met werkje er omheen.
    Superblij mee!!!

• Hoe beoordeel je Sieringo?

• Anoniempje
    Review voor Sieringo

Ik had twee ringen, eentje van Sieringo en eentje van wiesewasje en de ring van het laatste merk is het steentje eruit gevallen.. :( Het steentje van de ring van Sieringo zit er veel beter in. De ring van Sieringo was ook leuk verpakt!

• Wendela
    Review voor Sieringo

Ik heb een Tinasia ring besteld en kreeg deze binnen 2 dagen binnen. Mooie ring voor een leuke prijs!

• Fay
    Review voor Sieringo

Ik ben suuuper tevreden! Ik heb bij Sieringo 2 ringen besteld, en deze zijn super snel geleverd. Daarnaast is de kwaliteit ook echt mooi! Ik zal zeker vaker bestellen bij Sieringo!

• Hieke
    Review voor Sieringo

Een paar weken geleden heb ik de Bali oorringen gekocht met het draadje eromheengedraaid. Ze zitten mooi, en ik ben er enorm blij mee, ik draag ze heel vaak!

• Dorien
    Review voor Sieringo

Ik heb een tijdje geleden oorringen besteld bij Sieringo. Ze zijn nog steeds super mooi en ik ben er erg blij mee. Topwinkel :)

• Maren
    Review voor Sieringo

deze week heb ik mijn ring Salma binnengekregen. Super mooie subtiele ring waar ik heel blij mee ben! Kwaliteit is super en ik ben zeker van plan om nog eens iets te bestellen. Aanrader dus!