Sign & Styling Oss

Sign & Styling Oss

Stickers, stickers en nog eens stickers...
Computer gesneden stickers uit top kwaliteit zelfklevende folie. Makkelijk om zelf aan te brengen. Vanaf 1 stuks te bestellen met veilige betaling via o.a. bankoverschrijving of iDEAL. Snelle levering!
8,0

• Joost
    Review voor Sign & Styling Oss

Bestelling wel betaald, niet geleverd. Wordt niet gereageerd op mail, telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloos bedrijf!!

• Simon

Avoid this company!!!!
    Takes your money, dosen't deliver, dosen't respond to emails or calls.
    Scam scam scam

• Hoe beoordeel je Sign & Styling Oss?

• Mike
    Review voor Sign & Styling Oss

Gelijk aan meerdere reviews hier wordt er niet gereageerd op mailcontact en is telefonisch contact ook onmogelijk. Mijn bestelling zou 24 december zijn verzonden -het is nu 10 januari en nog niets ontvangen (dus ook geen tracking).

• marcel
    Review voor Sign & Styling Oss

prima service, bestellen en leveren, top

• Roberto

Perfecte Service Snelle levering

• Roy
    Review voor Sign & Styling Oss

7 september sticker Johan Cruijff besteld . Nog niets binnen . Geen reactie op mail en telefoon wordt niet opgenomen

• Philip
    Review voor Sign & Styling Oss

Ondanks dat we wat langer op de sticker hebben moeten wachten, is hij toch binnen!!!
    Jammer dat er geen reden van vertraging op de site geplaatst wordt, dan kan je er immers rekening meehouden.
    Ik ben nu dik tevreden, prima kwaliteit.

• Sevier
    Review voor Sign & Styling Oss

Reageert niet krijg mijn bestelling niet

• boudewijn
    Review voor Sign & Styling Oss

heb een bestelling geplaats en direct betaald eind juli en bevestiging gehad begin augustus dat de goederen gestuurd werden, na diverse meldingen dat ik niets heb ontvangen tot op de dag van vandaag ( 1 september) ondanks diverse mails te hebben gestuurd ( ook zonder antwoord) tot op vandaag, begin ik toch de andere negatieve beoordelingen te geloven
    als het u teveel wordt, beste dat u ermee stopt, of iemand anders aanneemt die u helpt

• Erik
    Review voor Sign & Styling Oss

Mooie prijs kwaliteit verhouding. Snelle bezorging

• Jean-Pierre Blocken
    Review voor Sign & Styling Oss

Ik stuurde reeds 4 (jawel VIER) keer een herinnering voor een bestelling die eind maart 2023 werd geplaatst en bevestigd op 31 maart (als verzonden gemeld). Ik heb slechts één mailtje ontvangen met vraag naar mijn huisnummer. Ik herhaalde al mijn coördinaten onmiddellijk via reply. Maar nu, meer dan drie weken verder, nog steeds doodse stilte. Telefoon wordt niet opgenomen en kost alleen maar extra vanwege een buitenlands gesprek. Helmaal niet OK!

• Remco
    Review voor Sign & Styling Oss

Na mijn bestelling las ik wat slechte referenties over de bereikbaarheid van dit bedrijf. Ik werd hier wat nerveus van en heb ook getracht contact op te nemen. Het duurde inderdaad iets langer om in contact te komen met het bedrijf.

Ik krreg een erg vriendelijke meneer te spreken. Hij verexcuseerde zich voor het wachten. Hij doet dit in bijberoep, vandaar dat hij niet altijd goed bereikbaar is.

Uiteindelijk heb ik de sticker netjes binnen 1 werkweek ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs van de sticker. :-)

• Désiré
    Review voor Sign & Styling Oss

Ik heb op 27-02-23 1 sticker besteld en gelijk betaald. Heb eindelijk een track an trace ontvangen alsook de excuses voor het ongemak

• Petra
    Review voor Sign & Styling Oss

Ik heb de bestelling netjes betaald. Vervolgens krijg ik een mail dat de bestelling zou zijn verzonden. Helaas geen Track and trace code onrvangen. Om een lang verhaal kort te maken . De bestelling heb ik nooit ontvangen. Ik heb het bedrijf verschillenden keren gemaild, gebeld en berichten achter gelaten. Totaal geen respons ontvangen!!!

• Sander
    Review voor Sign & Styling Oss

Eerste keer snel geleverd, tweede keer duurde wat langer. Producten van hoge kwaliteit maar niet goedkoop.

• marcel geerdink
    Review voor Sign & Styling Oss

binnen 5 werkdagen geleverd.

• Wim
    Review voor Sign & Styling Oss

Informatie over levering was perfect en idem dito voor het geleverde product (2 Vitesse stickers) Hartelijk dank.

• sevier
    Review voor Sign & Styling Oss

onbereikbaar zowel telefoon als e mail

• Hans Vanloo
    Review voor Sign & Styling Oss

Wel betalen maar niet beantwoorden mail ! Telefoon wordt niet opgenomen ! Vertrouw het niet !

• Arjanne
    Review voor Sign & Styling Oss

Zeer goede en snelle levering?