Sign & Styling Oss

Sign & Styling Oss

Stickers, stickers en nog eens stickers...
Computer gesneden stickers uit top kwaliteit zelfklevende folie. Makkelijk om zelf aan te brengen. Vanaf 1 stuks te bestellen met veilige betaling via o.a. bankoverschrijving of iDEAL. Snelle levering!
8,4

• Sander
    Review voor Sign & Styling Oss

Eerste keer snel geleverd, tweede keer duurde wat langer. Producten van hoge kwaliteit maar niet goedkoop.

• marcel geerdink
    Review voor Sign & Styling Oss

binnen 5 werkdagen geleverd.

• Hoe beoordeel je Sign & Styling Oss?

• Wim
    Review voor Sign & Styling Oss

Informatie over levering was perfect en idem dito voor het geleverde product (2 Vitesse stickers) Hartelijk dank.

• sevier
    Review voor Sign & Styling Oss

onbereikbaar zowel telefoon als e mail

• Hans Vanloo
    Review voor Sign & Styling Oss

Wel betalen maar niet beantwoorden mail ! Telefoon wordt niet opgenomen ! Vertrouw het niet !

• Arjanne
    Review voor Sign & Styling Oss

Zeer goede en snelle levering?

• Robbie

Snelle levering goede service

• Peter
    Review voor Sign & Styling Oss

In en in slecht, geen levering wel betalen en geen reactie op mail. Telefonisch niet te bereiken.
    Dus NOOIT daar bestellen Oplichters

• Hans
    Review voor Sign & Styling Oss

Op mail wordt niet gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen. Slechte zaak.

• Marcel
    Review voor Sign & Styling Oss

Bestelling voldeed prima aan de verwachtingen...levering ook keurig in orde!

• Rene

Duidelijke site, snelle levering

• Ab
    Review voor Sign & Styling Oss

Bestelde producten op tijd geleverd en door mij foutief bestelde producten gratis vervangen door de juiste waarbij ik de reeds geleverde stickers mocht behouden

• Karolijne Bauland
    Review voor Sign & Styling Oss

Levering van bestelde spullen is een goed begin, aangeven hoelang de 'vakantieperiode' waarvan sprake is op de site nog duurt zou ook helpen. Helemaal netjes is het als jullie bij benadering aangeven wanneer klanten hun levering kunnen verwachten. Kortom: werk aan jullie (web) winkel.

• C.Hofman
    Review voor Sign & Styling Oss

Door te reageren, krijg elke keer bandje dat ze niet bereikbaar zijn, tevens op mail totaal geen reactie.

• Leon
    Review voor Sign & Styling Oss

Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst, maar daarna niets over mogen vernemen. Op email wordt niet gereageerd en telefoon wordt niet opgenomen... Heel raar...

• Marc
    Review voor Sign & Styling Oss

We hebben op 25-8-21 2 stickers besteld en gelijk betaald. De levertijd bedraagt 2-3 werkdagen. We zijn nu 9 dagen verder en nog steeds niks ontvangen.

Diverse mails gestuurd, meer dan 30 x gebeld op verschillende tijden en dagen, maar er wordt nooit opgenomen en ook niet teruggebeld. Ook op de verstuurde mails met de vraag of de stickers al verzonden zijn wordt niet gereageerd!

• jaap
    Review voor Sign & Styling Oss

snelle levering en goed verpakt

• Jos

Snelle service

• Pascal rouwen
    Review voor Sign & Styling Oss

Verkeerde kleur binnengekregen, afgesproken dat hij mij de juiste kleur opstuurd, nu 3 weken verder nog niks binnen, die man reageerd nergens meer op.

Antwoord van Sign & Styling Oss

Hallo Pascal,

Ik krijg zo geen mail van u gevonden, wilt u ons even een mailtje sturen dan lossen wij dit natuurlijk op.

met vriendelijke groet

• Sven