Sign Your Design

Sign Your Design

zakelijk promotiemateriaal voor de (startende) ondernemer. Wij nemen alles uit handen van ontwerp tot levering.
9,9
Filter 141 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 140 met beschrijving

• Janine Heijboer

Top service

• Karina Lampe
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Goede service, denkt met je mee

• Hoe beoordeel je Sign Your Design?

• de Twee Bruggen
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Als altijd goede kwaliteit en snel geleverd!
    Carlijn denkt altijd mee zodat je precies krijgt wat je voor ogen had.

• Denise Rietbergen
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Snelle afhandeling en prachtig resultaat.

• Erna de Kruyff
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Prachtig drukwerk, prettig contact met Carlijn. Vlotte verzending. Nooit meer terug naar Vistaprint.

• Shirley Kremers
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Uitstekende service, denkt echt met je mee. Staat klaar voor je te helpen en niets is teveel !

• Linda Vijfvinkel
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Leuk mens met goede service!

• Ikke en Mama
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Carlijn is heel persoonlijk, zij werkt met jou samen aan de herkenbaarheid van je bedrijf. Ik word heel blij van m’n pakketjes inpakken en mijn klanten zijn heel blij als ze hen pakketje uitpakken 😄

• Sam Zalm
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Fijne samenwerking! Meer persoonlijk en daar houd ik zelf van! Niet alleen heel aardig, maar ze weet waar ze over praat.! Wil jij met jouw webshop naar the next level, dan moet je bij Carlijn zijn!

• Mirjam Olsthoorn
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Carlijn is goud waard, ze weet op allerlei manieren wat je nodig hebt voor je bedrijf. Alles zinder druk en op een tempo die je zelf prettig vindt. Ze laat je echt nadenken over je bedrijf.

• Nicole Timmerman
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

De brandingshoot was echt fantastisch. Tot in de puntjes goed geregeld. En niet heel onbelangrijk, de ontspannen sfeer zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde tijdens het maken van de foto's. Echt een aanrader!

• Miranda
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Altijd fijne persoonlijke service en mooie producten. Carlijn is een topper!

• Iris Dierks

Snelle nette levering

• Elise Hamelink
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Super fijn en snel contact. Carlijn denkt met je mee. Prijs en kwaliteit uitstekend! Je ziet mij vaker terug!!

• Sisi Schoop
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Altijd goede samenwerking, snelle communicatie en ben altijd super tevreden! In een woord; een echte aanrader!

• RG
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Stickers zijn mooier dan verwacht

• Jean Witte

Geweldige service, uitstekend product

• Praktijk Maloe
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Dit is zo’n fijn bedrijf en Carlijn en echt zo’n lieve en mooie vrouw. Ze denkt echt met je mee, met wat het beste is voor jouw bedrijf. Ik heb nu de logo stickers besteld. Die zijn echt top! Zijn zo mooi geworden, ben er heel blij mee. Ik ga zeker meer bij haar bestellen. Ook het design pakket staat zeker op mij lijstje.

• Erika Robben

Goede service.

• Ethel Project Playfair
    Geverifieerde klant van Sign Your Design

Mooi product goede en snelle service