SikaPro
Is SikaPro veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
De zekerheden van https://www.sikapro.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

U bent bij SikaPro.nl op het juiste adres voor het gehele professionele Sika assortiment. Wij zijn officieel dealer van Sika en kunnen zeer snel leveren. Sika biedt als marktleider van bouwchemische producten uitgebreide en degelijke oplossingen voor alle type gebouwen civile bouwerken en uiteraard ook hoogwaardige afdichtingkitten.

Hoge kwaliteit Sika kitten, lijmen en coatings
Sika kitten hebben een zeer hoge mechanische sterkte, chemische bestendigheid en hoge bestendigheid tegen weersinvloeden. Dit alles zorgt voor een uitstekende prestatie waarbij Sika kitten tegen de zwaarste omstandigheden en belastingen bestand zijn.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019