Silkyway
Een zijden kussensloop is dé oplossing voor een gezonde huid en haar. Al slapend helpt het bij een gevoelige huid, acne, astma, slaaprimpels, gebroken haar, klitten en zweten. 100% natuurlijk, hypoallergeen en temperatuurregulerend. Kies voor Silkyway® en geniet van een verbeterde nachtrust!
9,6

• Suzanne
    Review voor Silkyway

Mooie producten, snel in huis

• Rob
    Geverifieerde klant van Silkyway

Mooi spul! En inderdaad zijn zijden kussenslopen veel minder zweterig dan katoen exemplaren. Tot nu toe waren de zijden slopen en slaapmaskers allemaal kleurecht, kwamen ze goed uit de was en en gaven ze niet af op witte lakens.

• Hoe beoordeel je Silkyway?

• Billy
    Geverifieerde klant van Silkyway

Niets op aan te merken! Prima

• Niels
    Review voor Silkyway

Snelle reactie op mijn vraag en dag later al in huis. Goede service.

• Susanne

Mooie kussenslopen, snelle levering

• Wendy
    Geverifieerde klant van Silkyway

Fijne oogmaskers! Het enige ding is dat de band aan de losse kant zit. Het elastiekt rekt sowieso uit na een tijdje dus zou fijn zijn als jer iets strakker was.

• Martine Tierens
    Geverifieerde klant van Silkyway

snelle levering en zalig om op te slapen !

• Hilde
    Review voor Silkyway

Snelle levering en mooie producten.

• Lianne
    Geverifieerde klant van Silkyway

Zijde zacht slaapmasker, slaap er heerlijk mee. Ook fijn om mee te mediteren. Zit lekker, comfortabel, het bandje zit alleen voor mij vrij ruim maar het slaapmaskertje blijft gelukkig alsnog goed zitten.

• Simone S.
    Review voor Silkyway

Snelle levering, mijn bestelling was snel in huis. Mooie producten.

• Martine Tierens
    Geverifieerde klant van Silkyway

Snelle levering, en heel goede kwaliteit. Zalig om op te slapen. Mijn haar is 's morgens niet meer in de war !

• Gert-Jan Coppens
    Geverifieerde klant van Silkyway

Zeer tevreden, voelt super aan, goeie service!

• Inge
    Geverifieerde klant van Silkyway

Snelle levering, mooi ingepakt en mooie producten. Ik ben heel blij met mij zijde kussensloop! Zou hier zo opnieuw iets kopen.

• Margot
    Review voor Silkyway

Super blij met een zijde zachte slaapset dat ik cadeau heb gekregen van mijn vriend. 🧡

• Robin
    Review voor Silkyway

Supersnelle levering en superfijne kussenslopen!

• Nadia

Alles was top!

Antwoord van Silkyway

Hi Nadia, dankjewel voor je review. Wat goed om te horen. Veel plezier gewenst met je aankoop!

• Lexi
    Review voor Silkyway

Goed geregeld! Bestelde maat slopen waren niet op voorraad. Werd keurig op de hoogte gebracht. Heb toen andere kleur besteld en kreeg nog een leuk cadeautje erbij! Dit alles heel snel geregeld en opgestuurd gekregen.