Silla Acapulco
De webwinkel voor originele Silla Acapulco meubels. Met name gespecialiseerd in de originele Acapulco stoel handgemaakt in Mexico onder eerlijke omstandigheden. Daarnaast hebben we een uitgebreid assortiment aan unieke (outdoor) meubels en accessoires.
9,5

Taal

• Eind goed, al goed.
    Geverifieerde klant van Silla Acapulco

Er waren aanvankelijk problemen met de termijn van de levering. Een juiste communicatie over de oorzaak kan hier ongerustheid wegnemen. Ondertussen zijn de stoelen geleverd.

Antwoord van Silla Acapulco

Beste Marijke, Het klopt inderdaad dat de levering langer duurt dan verwacht. Helaas heeft het magazijn de stoelen die voor jullie gereserveerd waren aan een andere klant geleverd en moeten we wachten op nieuwe voorraad. Ik verwacht echter dat we op korte termijn kunnen leveren. Wat niet klopt in de beoordeling is dat we niet bereikbaar zouden zijn. We zijn 24/7 per Whatsapp bereikbaar en ik heb persoonlijk nog een email van jullie beantwoord op 24 april, twee dagen voor deze review. Wat betreft de levertijd, verwacht ik komende week eindelijk een exacte leverdatum te kunnen geven. Vertrouw er aub op dat we ons best doen om zo spoedig mogelijk te leveren. Bedankt voor jullie vertrouwen en geduld!

• Sonia
    Geverifieerde klant van Silla Acapulco

Pakket later verstuurd dan verwacht, daar zaten de feestdagen wellicht voor iets tussen. Goede communicatie en blij met het product!

Antwoord van Silla Acapulco

Dank voor je review! Fijn om te horen dat het product bevalt. We versturen altijd alles zo spoedig mogelijk, maar soms komt het voor dat pakketten wat langer blijven liggen. Dat kan inderdaad door de feestdagen komen of door een vertraging bij DPD/DHL.

• Hoe beoordeel je Silla Acapulco?

• Joris
    Geverifieerde klant van Silla Acapulco

Very friendly service and good quality products. Definitely recommend!

• Tomas Knippenborg
    Geverifieerde klant van Silla Acapulco

Net bedrijf snelle levering, top leveancier ,mooie producten.

• Hilde Van Gysel

Zeer vlotte communicatie!

Dank voor je review!

• Katleen Van de Moortel
    Geverifieerde klant van Silla Acapulco

Snelle vlotte levering en vriendelijke leverancier

• Manja Haanstra
    Geverifieerde klant van Silla Acapulco

Snelle levering, duidelijke communicatie over wanneer het product geleverd wordt.
    Mooie en duidelijke site ook.

• yvonne Hofland

snelle levering