SimpLay pvc vloeren

Lidmaatschap per 30-03-2020 stopgezet

9,6

• Ed en Carla
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Veel contact gehad met Marco en Niels, showroom bezocht incl. een woning waar net een vloer was gelegd. Prettig contact via de mail. Meerdere stalen per post toegestuurd gekregen, zodat wij een goede keus konden maken. Het is uiteindelijk de SimpLay Warm Grey Concrete XL geworden. Vloer werd na bestelling op de afgesproken dag geleverd. Het leggen is als DHZ-er prima zelf te doen. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden met de service van simplaypvcvloeren.nl en de aangeschafte Simplay vloer. Wij hopen er vele jaren plezier van te hebben.

• Jeroen
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Snelle levering, goede service. Fantastisch om zo'n vloer te leggen. Ligt er mooi bij

• Henk
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Goede service en snelle levering.

• Jeffrey Veenma
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Prima ervaring, duidelijke communicatie, snelle levering van sample.

• Kremer

Zeer tevreden.
    Duidelijke communicatie, snelle levering en voldoet aan de eisen.

• Jeroen G.
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Erg tevreden! We hebben de vloer vergeleken met een lijm en click pvc maar gelukkig gekozen voor Simplay. Het lag er vrij snel in. Het contact en de levertijd was perfect! We raden jullie absoluut aan!

• Henk van Akkeren, Wassenaar
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Wij hebben zojuist ons appartement met vloerverwarming met Simplay Expona laten leggen. We zijn heel blij! Het is een heel mooi product en het is perfect gelegd. Erg gelukkig met deze topvloer.

• Sarit
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Persoonlijk en deskundig advies, waar je wensen worden gerespecteerd. Contact verloopt er prettig, een proefstaal aangevraagd, we kregen een complete plank en prachtige brochure. Het leggen van onze nieuwe vloer ging vrij makkelijk en we zijn erg tevreden over het resultaat!

• Nick Brinks
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Heel tevreden, zeer goede service van SimpLay en goede levering. Ook vragen worden snel beantwoord en opgepakt. Het design komt overeen en staat heel mooi in ons huis! We hebben een vloer van zeer goede kwaliteit en onderhoudsvriendelijk. Top!

• R
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Tot op heden enkel stalen aangevraagd. Als staal wordt een volledige tegel opgestuurd en niet een klein stukje, waardoor je echt een goed beeld bij de vloer krijgt. Ook het contact met Simplay verloopt goed, op vragen wordt snel gereageerd. Wij gaan in ieder geval voor de Simplay vloer.

• Arnoul Courant
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Geweldig product!! Heb nu voor de tweede maal besteld om ook de badkamer te kunnen leggen. Is nog warm aan de voeten ook!!

• Wilco
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Super makkelijk te leggen en ligt als een huis. Ik zou het iedereen aanraden. 35m2 in 6 uurtjes gelegd.

• Bos
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Ik heb de mogelijkheid om 1 staal op te vragen, en dan krijg je de verkeerde...... Gemiste kans

• Wout Sleurink
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Levering was heel snel, binnen 5 werkdagen. Omdat we in een appartement wonen met lift hebben we de maten van de lift opgegeven. Helaas paste de pallet niet in de lift. Gelukkig heeft de vervoerder alles gedaan om de pallet toch boven te krijgen.

• Carlo Wanna
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Via Google vonden we Simplay pvc vloeren en omdat we tegels wilden hebben van 60x 60 cm in een mooie kleur grijs bleek het mogelijk een keuze te maken uit een uitgebreid scala aan kleuren. Inderdaad de vloer is gemakkelijk zelf te leggen als je een beetje handig bent. Op maandag 13 mei naar Almelo gereden en in de compacte showroom een keus gemaakt na allerhartelijkst ontvangen te zijn door Niels. Dezelfde avond via internet besteld en 4 dagen later werd onze vloer afgeleverd. Na een korte acclimatisatie van de tegels de vloer zelf gelegd. Het resultaat voldoet geheel aan de verwachting, een hele mooie vloer!

• F.Hassels Mönning

Super afgeleverd.
    Mooi,strak en snel.
    Echt een aanrader om het door Mike te laten leggen 👍🏼

• Belkadi
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Vloer gekocht bij Simplay PVC vloeren, erg goede ervaring met de verkopers, behulpzaam en zeer goede service. Kwaliteit van de vloeren is zeer goed. Ik zou dit bedrijf erg aanraden voor een PVC vloer.

• Bart
    Geverifieerde klant van SimpLay pvc vloeren

Goede afhandeling en duidelijke informatie!

• johanna
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Ik heb meerdere stalen aan kunnen vragen en de brochure. Telefonisch contact gehad en een fijn gesprek gevoerd .
    Ook contact via de mail. Vind het een mooi product en zal een vloer gaan bestellen .

• Kevin
    Review voor SimpLay pvc vloeren

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. De adviezen en het contact zijn niet opdringerig zoals vaak het geval is.