Simply-solar.nl

Simply-solar.nl

Verkoop online van complete plugin sets zonnepanelen met stekker.
9,1

• Geoffrey Desmedt
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

De AP was niet leverbaar dus ging men een Growatt sturen als ik wat meer betaalde zodat ik toch tijdig van start kon. De levering kwam aan zonder omvormer, dan kon men toch opeens een AP opsturen. De AP komt aan maar de wifi monitoring zit er niet bij. De AP werkt gewoon niet en het gereedschap om de koppelkabel los te maken zit er ook niet bij. Vervolgens kan ik nu op zoek naar een printer, uitzoeken waar ik dat pakket moet binnendoen en dan maar wachten tot de leverancier hem hersteld heeft om dan dus eigenlijk volle prijs voor een refurbished omvormer te betalen. Tevens staat er geen telefoonnummer op de site en moet je hen telkens tweemaal mailen voor je antwoord krijgt. Zeer teleurstellende ervaring!

• Peter Fennis
    Review voor Simply-solar.nl

Ze zijn erg goedkoop. Ik heb 6 zonnepanelen 26 september geïnstalleerd ( 3x2). T/m eind oktober 2022 hebben boven verwachting gepresteerd.

• Hoe beoordeel je Simply-solar.nl?

• Kees van Eekelen

Wordt nooit terug gebeld
    Geen wonder dat ze het druk hebben er wordt iets helemaal afgewerkt

• H.G. Van den Berg
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Service is goed tegen een goede prijs en keurig bezorgt

• Thomas Vissen
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Top service! Vriendelijke gasten die met je meedenken en adviseren wat het beste bij onze situatie past.

• Wim Terlouw
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Alles besteld en op voorraad. Nu krijgen we te horen dat het niet op voorraad is. Erg jammer dat we 2 a 3 maanden moeten wachten op de micro omvormer. Wel gratis 2 kabels gekregen om de installatie klaar te zetten. Dus een beetje gemengde gevoelens. Het contact gaat super snel per mail. Dat is echt een dikke+

Antwoord van Simply-solar.nl

Beste Wim, bedankt voor uw reactie. Het is op dit moment inderdaad erg lastig alles op tijd te leveren. We doen ons best om de informatie zo goed mogelijk te communiceren maar ook wij worden helaas geconfronteerd met geannuleerde of vertraagde leveringen vanuit onze leveranciers, waardoor wij soms weer iets niet op tijd kunnen leveren naar de klant. De aanlevering van alle componenten in de zonnepanelen markt is momenteel erg wisselvallig en onbetrouwbaar. Ook wij hopen dat dit zo snel mogelijk weer wat beter wordt, zodat we gewoon onze afspraken met de klant na kunnen komen!

• Martijn Lambij
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Lange reactie tijd op vragen of problemen

Antwoord van Simply-solar.nl

Omvormer van de klant is inmiddels vervangen onder garantie. Het is inderdaad erg druk, we doen ons best om iedereen binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Voor garantie gevallen zijn we ook afhankelijk van de verwerkings- en responstijd van onze leverancier, waar het ook erg druk is.

• Dirk

Betrouwbare producten, duidelijk uitleg

• Raymon van Apeldoorn
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Niet de goedkoopste maar wel een mooi systeem. Contact gaat helaas alleen per mail maar daar tegenover staat dat ze wel heel vlot antwoorden. Helaas is onze bestelling nog niet compleet uitgeleverd, de micro omvormers staan in back order en deze blijken voorlopig ook nog niet leverbaar.

• Gerard van Seventer
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Mooie complete sets, goede service en ondanks de drukte toch snel reactie op mail. Wel jammer dat componenten niet los op de website terug te vinden of te bestellen zijn. Dat zou het uitbreiden wel een stuk makkelijker maken.

• rienk rienks
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

levering volgens afspraak en snelle respons.

• John Koppert
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Ondanks de problemen bij een van de leverancier, die niet op de juiste tijd het materiaal kon leveren , stellen zij alles in werking om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen, en dan alle materialen toch nog op de juiste tijd af te leveren, dank hier voor.

• Wilco
    Review voor Simply-solar.nl

Een doe het zelf pakket besteld bij Simply solar en vanaf dat moment een supergoede service genoten wat betreft bezorging, nette producten en antwoorden op heel wat praktische vragen van onze kant. Vragen die alleen per mail konden worden gesteld, maar die binnen no time nuttig werden beantwoord!
    Een dikke 10 voor Joris en Jentho!

Antwoord van Simply-solar.nl

Beste Wilco, bedankt voor de positieve review! Veel plezier met uw zonnepanelen :) - Joris

• Ed Van straaten

Goede service

• Rm moonen
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

nog niet geeinstall moet nog product ziet er wel goed uit,hoek van de zonnepanelen dozen was wel beschadigt panelen zelf niet yip wel vorzichter mee omgaan svp of anders hoekstukken (beschermers) op de panelen zetten!!)

• Hans Wuister

Volgens afspraak .

• Has Groot
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Goede onderdelen, prima handleiding. Goed resultaat.

• Mark
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Levertijd was veel korten dan de verwachte levertijd van andere aanbieders.

• Hans Dijkman

Levering volgens plan

• Raymond Prudon
    Geverifieerde klant van Simply-solar.nl

Producten van hoge kwaliteit. Nette en snelle levering met een dito respons op online vragen.