Simplysedum
Sedum op je dak brengt veel voordelen met zich mee. Het groen heeft bijvoorbeeld een isolerende werking, waardoor het ’s winters lekker warm blijft binnen en ’s zomers heerlijk koel. Daarnaast ziet het groen er niet alleen prachtig uit, maar heeft het ook een positieve invloed op de biodiversiteit en de omgeving. Wil je ervoor zorgen dan jouw dak langer mee gaat? Dan is sedum ook een uitstekende keuze.

9,2

• N.S.

Snel en netjes gelegd

Beste N.S.,

• Gert Van Dam
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Voor onze tuin zocht ik een bodembedekking en zo uitgekomen bij Simply Sedum, vanaf het begin een goede ervaring. Heldere communicatie tijdens bestelproces. Levering volgens afspraak en we zijn zeer blij met de kwaliteit. Vorige hadden we nog een aanvullende vraag, die werd snel en met een heel persoonlijke manier van communiceren beantwoord.

Beste Gert,

Mathilde van Simply Sedum BV

• Hoe beoordeel je Simplysedum?

• Frank Arbouw
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede service en snel contact . Afgeleverd tot voor het schuurtje wat nog niet zo makkelijk was

Beste Frank,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van het sedum!

Ruben van Simply Sedum BV

• Siebe Pol

Contact wa

Beste Siebe,

• Ivo Naninck
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Levering keurig volgens afspraak. Duurde ietsje langer maar dat stond al vermeld op de web site dus was geen verrassing. Zou er bij gelegeheid weer bestellen.

Beste Ivo,

• Anne
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Fijn dat ze het komen brengen zonder extra kosten. Mooie bidiverse dakbekleding

Beste Anne,

• Jan Weergang
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goed product, slaat gelijk goed aan en ziet er direct top uit!

Beste Jan,

• Mieke Raaijmakers

....

Beste Mieke,

• Pierre Van Wissen
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goed geleverd met aanvullend advies van de kranige besteller 👍.

Beste Pierre,

• Martijn

Snel geleverd volgens afspraak 👍🏻

Beste Martijn,

• AJ Van der Vlugt
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Prima service en perfect en op tijd geleverd

Beste AJ Van der Vlugt,

• Cees Ridder
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Uitstekend advies gekregen over de te bestellen Sedum. Levering was prima op tijd door een zeer vriendelijke behulpzame medewerker

Beste Cees,

• Frank
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Keurige service, snelle reacties op afspraken bezorgen. Goede materialen. 2-3 cassettes hadden iets ‘volgroeider’ mogen zijn maar alles trekt goed aan. Ben tevreden.

Beste Frank,

• Hellen Meene

Goed product

Beste Hellen Meene,

• Jan Huizinga
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Wel enkele minder goed begroeide stukjes bij sommige cassettes, maar gezien de prijs alleszins acceptabel, want die is scherp en het zal vast wel dichtgroeien. De comunicatie is prima. Door panne met hun vrachtwagen moest de levering verschoven naar een dag later met een vervangend vervoermiddel. Ze hebben moeite en extra kosten gemaakt om toch zsm te leveren. alle lof hiervoor. Inmiddels na een maand zijn de plantjes behoorlijk omhoog geschoten. Erg mooi.

Beste Jan Huizinga,

• Hans Timmerman
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Mooie planten voor goede prijs. Prima service.

Beste Hans,

• Gudrun Bosch
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede afstemming over bezorging i.v.m. vakanties. Zorgvuldige levering, stekjes zijn goed aangegroeid.

Beste Gudrun Bosch,

• S.A. Roethof-Stel
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede service en informatie. Ik kon er zelf niet bij zijn.

Beste S.A. Roethof-Stel,

• Gerrit Knauff
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede service en snel geleverd zeker een aanrader om te doen

Beste Gerrit,

• Aukje Van der Beek
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Snel geleverd , mooie matten .

Beste Aukje,