Simplysedum
Sedum op je dak brengt veel voordelen met zich mee. Het groen heeft bijvoorbeeld een isolerende werking, waardoor het ’s winters lekker warm blijft binnen en ’s zomers heerlijk koel. Daarnaast ziet het groen er niet alleen prachtig uit, maar heeft het ook een positieve invloed op de biodiversiteit en de omgeving. Wil je ervoor zorgen dan jouw dak langer mee gaat? Dan is sedum ook een uitstekende keuze.

• Gerjan Dorman

Goede service, correcte levering

Beste Gerjan,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Fulco van der Wees
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Ik kon eenvoudig bestellen via de duidelijke website. De bestelling werd veel sneller dan beloofd afgeleverd. De beloofde service werd overtroffen. Een fijne ervaring.

Beste Fulco,

Mathilde van Simply Sedum

• Hoe beoordeel je Simplysedum?

• Jeffrey Veldwijk
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Service is goed afhandeling altijd prettig ervaren.Enige minpunt is de rollen zelf weinig soorten en het voormaat schiet lekker op maar handzaam is anders.Plus thuis heb ik ervaren dat de kokos ondergrond niet echt handig is want de kraaien trekken het eruit en slopen je dak.Ik krijg dat goed door wat meer zorg doorzaaien met stekjes ed maar een klant niet

Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. In de sedummatten en -cassettes zitten 8-12 soorten sedum plantjes. De plantjes hebben verschillende bloeiperiodes waardoor je het hele jaar variatie hebt. Wat vervelend dat de kraaien het sedumdak hebben ontdekt. Het spannen van een net of visdraad kan helpen tegen de kraaien. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Riccardo Moes
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Snelle levering en vriendelijke service bij het afleveren.

Beste Riccardo,

• Ingrid Hofkes
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Behulpzaam, snel, goed geprijsd.

Beste Ingrid,

• Fb
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Vlotte en vriendelijke communicatie en goede aflevering van de matten.

Beste Fb,

• Peter Hekker
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Bestelling is correct en snel geleverd

Beste Peter,

• Marja koudijs
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Hele goeie uitleg. En goei levering

Beste Marja,

• Heino Lengkeek
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Super service aardige mensen en correcte levering

Beste Heino,

• Dural
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Produkt is heel goed en netjes uitgeladen op de gewenste plek.
    Bedankt nog .

Beste Dural,

• Mathijs Klap

Komt afspraken na.

Beste Mathijs,

• Mark Logtenberg
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Snelle levering, prima service en goede kwaliteit. Aanrader!

Beste Mark,

• Ton
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goed adres voor je Sedum dak. Goede service en een vriendelijke bezorger.

Beste Ton,

• F. Suik
    Geverifieerde klant van Simplysedum

zoals afgesproken. is ook de werkwijze.

Beste F. Suik,

• Gerhard Slort

Alles volgens afspraak geleverd

Beste Gerhard,

• Raymond Commandeur
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Snelle levering en vriendelijke klantenservice onderscheiden dit bedrijf

Beste Raymond,

• Martin
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Mooi dak is het geworden!

Beste Martin,

• Mirjam Bloodshoofd
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Netjes gestapeld op tijd afgeleverd

Beste Mirjam,

• Dennis van Dijk
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Netjes op tijd bezorgd, verzorgde matten in goede conditie en keurig tot achter het huis gebracht!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te boordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• T. van Zundert

Snelle en goede service