Simplysedum
Sedum op je dak brengt veel voordelen met zich mee. Het groen heeft bijvoorbeeld een isolerende werking, waardoor het ’s winters lekker warm blijft binnen en ’s zomers heerlijk koel. Daarnaast ziet het groen er niet alleen prachtig uit, maar heeft het ook een positieve invloed op de biodiversiteit en de omgeving. Wil je ervoor zorgen dan jouw dak langer mee gaat? Dan is sedum ook een uitstekende keuze.

9,1

• Henk

Goede prijs, goede kwaliteit
    Snelle levering en duidelijke communicatie over aflever moment
    vriendelijke chauffeur

Beste Henk,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Eva

Snellen levering

Beste Eva,

Mathilde van Simply Sedum BV

• Hoe beoordeel je Simplysedum?

• Stephan Stalenhoef

Uitstekend

Beste Stephan,

• Jonathan B
    Review voor Simplysedum

Prachtig sedum, handige cassettes en snel en vriendelijk geleverd tot in de tuin

Beste Jonathan,

• Yulyan Yovchev
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Mooie prijzen en goede service

Beste Yulyan,

• Erik van Driel
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Vlotte levering door vriendelijke chauffeur

Beste Erik,

• Peter

Snelle levering, goed advies

Beste Peter,

• J. Bok
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Na onderzoek op verschillende sites die sedum cassettes verkopen, kwam ik uit bij Simplysedum. Het is een duidelijke website, goede prijzen per cassette en een duidelijk bestelproces. De sedum cassettes werden snel bezorgd. Een week later heb ik extra cassettes besteld, en ook deze werden snel bezorgd. De bezorger was vriendelijk. Ik zou Simplysedum zeker aanraden.

Beste J. Bok,

• Anneke
    Geverifieerde klant van Simplysedum

goede service, hebben helpen uitzoeken wat we precies nodig hadden. Levering werd goed afgestemd. Er ging iets qua hoeveelheid niet goed, maar is goed opgelost. We hebben een mooi groendak liggen.

Beste Anneke,

• Erik
    Review voor Simplysedum

Levering op tijd maar matten bestaan zeker niet uit min 8 soorten. Zeer monotone uitstraling. Kregen als goedmaker een doos met afval van het zelfde soort om ertussen te strooien. Nooit aanschaffen dus!!!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Helaas kunnen wij geen bestelling terugvinden in het systeem. Wij zouden het waarderen als je contact met ons opneemt zodat we dit naar tevredenheid kunnen oplossen.

• Ad van Veen
    Geverifieerde klant van Simplysedum

We genieten elke dag van de sedum. Geen minuut spijt van. Dank voor de goede service.

Beste Ad van Veen,

• H. Kollau
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Uitstekende service, terwijl ik maar een tekort van 7 m2 nodig had konden zij deze op tijd leveren.

Beste H. Kollau,

• G.J. Rookhuijzen
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede kwaliteit. Snel geleverd.

Beste G.J. Rookhuijzen,

• Dave Smeels
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Tevreden met de gang van zaken (levering etc)
    Helaas waren er wel veel stukjes los op de matten.

Beste Dave Smeels,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Zou je even contact willen opnemen met ons door hiervan foto's te sturen? We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Fam. Katlanian
    Geverifieerde klant van Simplysedum

geweldig, snelle service alleen de tweede bestelling was duidelijk van een andere batch dan de eerste, met kleur en assortiment verschil, lijkt het.Volgens hun, komt het goed met tijd.

Beste Fam. Katlanian,

Geniet van het sedum!

• Mathijs Klap
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede kwaliteit en top aflevering.

Beste Mathijs Klap,

• Frank Godijn
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Tijdige levering materiaal was ruim voldoende om zelf het dak te beleggen

Beste Frank Godijn,

• leon swinkels

goede en snelle service

Beste Leon Swinkels,

• Herman Koster
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Zaten nogal wat kale lekken in, en de matten waren ongelijk van dikte gesneden. Dit laatste ook in 1 plak van 1 m2

Beste Herman Koster,

Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Ik zie in het systeem nog geen eerder bericht hiervan. Is het mogelijk contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen oppakken? Alvast bedankt!

Mathilde van Simplysedum

• Desiree van der Gugten
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Snelle levering én super aardige bezorger

Beste Desiree,