Simracingstore

Simracingstore

Simracingstore.nl: Jouw Nummer 1 Sim Racing Store!
Simracingstore heeft een groot assortiment aan race sturen, pedalen, simulatoren, wheelstands, motion platformen en meer! Wij staan altijd klaar om u verder te helpen en te adviseren op het gebied van sim racing. Bekijk voor meer informatie onze website!
9,5

• Maurice Bish
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Snelle levering, heel tevreden!

• Nieuwe Simracer
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Prima en uitgebreide voorlichting, mooie producten en uitstekende service

• Hoe beoordeel je Simracingstore?

• Peter Janssen

Snelle en goedde service

• V.E. Gorgan
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Best buy ever!! The delivery guy was so nice ,allarround the customer s time ,Prima!!!

• Tom Callaerts
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goede prijs en goede levering

• Emile
    Review voor Simracingstore

Goed advies, snelle levering, snelle reactie op de chat... De simulator en bestelde stoel werken fantastich, wat een goede kwaliteit. Bedankt heren en dames van Simracingstore! 10/10

• A
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Aardig personeel, deskundig en gastvrij!

• Duncan Harmens
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goed product, en hele snelle levering.

• Wouter Verhoef
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Betrouwbare site! Bestelling is keurig geleverd en op mijn vraag werd snel gereageerd. Complimenten en dank voor uw service, graag bestel ik weer bij Simracingstore.

• Jesse
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ben langs De showroom geweest uitmuntend service ook konden wij met geluk de bundel mee nemen en heeft de eigenaar ons even geholpen met naar de bus komen want we moesten best ver reizen 10/10 we komen zeker terug

• Thijs
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ik heb bij simracingstore een grote bestelling gedaan. Simracingstore is betrouwbaar en transparant, geeft goede service én... Wanneer er iets mis gaat, door toedoen van DHL, of bij een garantie kwestie laat simracingstore je niet zitten. Uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ik blijf vaste klant, compleet tevreden!!

• Caine Knight

Excellent seriv

• Derek Visser
    Review voor Simracingstore

Als senior goed geadviseerd door Hammedy in hun eigen shop. Daarna proefrijden en een keus gemaakt om een complete set GT Elite aan te schaffen die voorgemonteerd door hun thuis werd gebracht en verder geïnstalleerd.
    Na een paar dagen rijden bleek dat stuur en monitor te hoog stonden en dat een handrem en versnellingspook bij rallyrijden toch wel handig was. Beide besteld en werden thuis door hen afgeleverd en gemonteerd. Tevens gelijk stuur en monitor opnieuw afgesteld.
    Vriendelijke en behulpzame mensen en vooral belangrijk, goede aftersales!
    Kortom, een aanrader!

• Adis Milic

Goede en eerlijke service

• Ivo Snijders
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Geweldige service, tot 2x toe pech gehad met een product, maar zeer netjes afgehandeld. Aanrader en heeft kennis van zaken

• Robert Essed
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goede service, behulpzaam ,neemt de tijd

• Thomas V.
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Fantastische service! Had even een berichtje gestuurd om te de status van de bestelling te checken en gelijk antwoord dat die net binnen was. Omdat ik in de buurt woonde brachten ze deze dezelfde dag nog persoonlijk aan mijn deur! Top lui

• Alexander Bongers
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goede service. Duidelijk advies.

• Michel Van Der Linden
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Zeer vriendelijk, kon het direct uitproberen bij hun in de showroom

• GM K.
    Review voor Simracingstore

Op zoek naar een Sim op internet op verschillende sites terecht gekomen waarbij ik niet eens antwoord kreeg op mijn vragen. Na wat reviews gelezen te hebben ben ik bij Simracingstore terechtgekomen. Vanaf het eerste telefonische contact had ik hier een goed gevoel bij. In de showroom heel goed geholpen en ook nadat ik de spullen heb aangeschaft kan ik nog steeds een beroep doen op de eigenaar. Hij staat altijd voor je klaar om je op weg te helpen bij vragen. Echt een geweldig adres dat ik iedereen die op zoek is naar een Sim aan kan bevelen.