Simracingstore

Simracingstore

Simracingstore.nl: Jouw Nummer 1 Sim Racing Store!
Simracingstore heeft een groot assortiment aan race sturen, pedalen, simulatoren, wheelstands, motion platformen en meer! Wij staan altijd klaar om u verder te helpen en te adviseren op het gebied van sim racing. Bekijk voor meer informatie onze website!
9,5

• Jeroen Brundel
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goed contact met de winkel en prima advies gehad. De spullen zijn snel en netjes verzonden. Top dus!

• Edwin van der Wal
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Echt super.. contact was ook snel en duidelijk.. en ik merkte direct dat ze mij goed wouden helpen. het duurde iets langer door feestdagen. maar zaten er boven op. voor mij. ik zou ,en ga zeker nog vaker hier bestellen. want wat goed is ,is gewoon goed. en dat is deze site . Bedankt!!

• Hoe beoordeel je Simracingstore?

• Erik Reynders

goede persoonlijke service

• Ro
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Eerste instantie spannend of de materialen wel geleverd zouden worden (de levering bleef stil staan bij DHL) en voor een bestelling van €800, jeukt dat een beetje. Spullen zijn uiteindelijk toch keurig binnen de aangegeven tijd geleverd (3 werkdagen). Top zaak

• tevredenklant
    Geverifieerde klant van Simracingstore

snelle levering. bereikbaar via chat, vriendelijk.

• Massimo De Laurentis

Good

• Ilai Kauffman
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Jullie zijn geweldig! Ik dank jullie hartelijk

• Marvin Bousche
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Snelle levering en heel klantvriendelijk

• Maurice Bish
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Snelle levering, heel tevreden!

• Nieuwe Simracer
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Prima en uitgebreide voorlichting, mooie producten en uitstekende service

• Peter Janssen

Snelle en goedde service

• V.E. Gorgan
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Best buy ever!! The delivery guy was so nice ,allarround the customer s time ,Prima!!!

• Tom Callaerts
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goede prijs en goede levering

• Emile
    Review voor Simracingstore

Goed advies, snelle levering, snelle reactie op de chat... De simulator en bestelde stoel werken fantastich, wat een goede kwaliteit. Bedankt heren en dames van Simracingstore! 10/10

• A
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Aardig personeel, deskundig en gastvrij!

• Duncan Harmens
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goed product, en hele snelle levering.

• Wouter Verhoef
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Betrouwbare site! Bestelling is keurig geleverd en op mijn vraag werd snel gereageerd. Complimenten en dank voor uw service, graag bestel ik weer bij Simracingstore.

• Jesse
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ben langs De showroom geweest uitmuntend service ook konden wij met geluk de bundel mee nemen en heeft de eigenaar ons even geholpen met naar de bus komen want we moesten best ver reizen 10/10 we komen zeker terug

• Thijs
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ik heb bij simracingstore een grote bestelling gedaan. Simracingstore is betrouwbaar en transparant, geeft goede service én... Wanneer er iets mis gaat, door toedoen van DHL, of bij een garantie kwestie laat simracingstore je niet zitten. Uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ik blijf vaste klant, compleet tevreden!!

• Caine Knight

Excellent seriv