Simracingstore

Simracingstore

Simracingstore.nl: Jouw Nummer 1 Sim Racing Store!
Simracingstore heeft een groot assortiment aan race sturen, pedalen, simulatoren, wheelstands, motion platformen en meer! Wij staan altijd klaar om u verder te helpen en te adviseren op het gebied van sim racing. Bekijk voor meer informatie onze website!

• Jasper IJpelaar
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ik heb een Moza R9 wheelbase besteld. Ondanks de pre-order werd ik netjes op de hoogte gebracht wanneer er een leverings update was. Top service.

• Jasper Van den Bliek
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Netjes mail gekregen toen product weer op voorraad was. Alleen de 1-3 werkdagen levertijd werd niet gehaald. Anders waren het 5 sterren geweest

• Hoe beoordeel je Simracingstore?

• Maurice Annaars
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Product kwam iets later aan dan was aangegeven waardoor ik niet thuis was. Uiteraard is die bij de buren bezorgd dus alles was verder helemaal tevreden.

• Lars Van Bruinessen
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ik kreeg een mail voor het product weer op voorraad was en kon em vanuit de mail gelijk bestellen. Top service

• Kas
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Duurde lang door levering van thrustmaster maar het is goed gekomen!

• Jordi
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Lang gewacht in verband met levering problemen vanuit thrustmaster zelf. Maar top service in de tussen tijd, ze hielden je goed op de hoogte en netjes geleverd

• Dennis Neeleman
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Ondanks de lange levertijd waar de webwinkel overigens niets aan kon doen, bleven ze ons goed op de hoogte houden👍👍👍

• Youri Zijlstra
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Goed op de hoogte gehouden, nadeel is dat het pakje zoek is bij dhl en nu miss morgen pas komt ipv vrijdag

• thomas Hoogers
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Top service! Geven updates wanneer er vertraging is en zorgen dat als het binnen is het meteen verstuurd wordt

• Martijn van der Scheer
    Geverifieerde klant van Simracingstore

Levering duurde doo Thrustmaster erg lang (bijna 6 maanden). Af en toe gevraagd naar een update over de bestelling en werd wek erg snel en goed op gereageerd.