Skandinavien
Skandinavien
De Scandinavische woonstijl is helemaal in. Ben jij groot fan en wil je de Scandinavische stijl doorvoeren in jouw interieur? Dan ben je bij Skandinavien aan het juiste adres. In onze online shop vind je stijlvolle, trendy en sfeervolle woonaccessoires met Scandinavische uitstraling.

Scandinavisch wonen: strak, authentiek en sfeervol
De Scandinavische woonstijl is een unieke stijl, die vrijwel in ieder interieur past. De stijl is strak en minimalistisch, maar brengt tegelijkertijd wel sfeer in huis. Ook hebben Scandinavische meubels en woonaccessoires een authentieke uitstraling. Je kunt de Scandinavische stijl doorvoeren in je landelijke interieur, maar ook in een industriële inrichting, in een huis met klassieke stijl en zelfs in een woning met moderne inrichting. Omdat de Scandinavische stijl zo strak en minimalistisch is, past deze in vrijwel iedere woning.

Het assortiment van Skandinavien
Skandinavien is gespecialiseerd in het verkopen van op en top Scandinavische woonaccessoires, ofwel accessoires met een strak en minimalistisch design en een authentieke en sfeervolle look.
Woonaccessoires Interieur webshop
Filter 453 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 452 met beschrijving

• Ankie Nijssen

Mooie kaarsen goede service

Antwoord van Skandinavien

Hi Aniek, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat je tevreden bent. WE hopen dat je veel plezier zult hebben van je kaarsen. Liefs, Anne

• Olga Stöcker-van Dishoeck

Goed verpakt; leuk artikel

Antwoord van Skandinavien

Hi Olga, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over Skandinavien! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van jouw bestelling én we hopen je snel weer terug te zien bij Skandinavien.nl

• Hoe beoordeel je Skandinavien?

• Hanny Hillebrand
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Mooie kaarsen gekocht. Niet goedkoop, maar wel genieten ervan

Antwoord van Skandinavien

Hi Hanny, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je onze kaarsen mooi vindt, qua prijs proberen we deze altijd zo scherp mogelijk te prijzen ✨ We hopen dat je veel plezier zult hebben van je mooie kaarsen en hopelijk zien we je snel nog eens bij Skandinavien.nl

• Jessica Meijer
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Prima service, snelle verzending en mooie aanbiedingen. 👍

Antwoord van Skandinavien

Hi Jessica, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over Skandinavien! We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw mooie bestelling. Liefs, Anne

• KaarsOnline

Geweldige samenwerking!

Antwoord van Skandinavien

Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn ook erg blij met onze mooie samenwerking 💖

• M Kranenburg
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Verkeerde kleur lamp bezorgd na mail zou men kijken waar t probleem lag en zou t teruggekoppeld worden. Nog 1x mail gestuurd of al iets bekend was. Nooit meer iets van vernomen

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen dat mag niet de bedoeling zijn. Onze excuses hiervoor. Ik ga je direct een mailtje sturen zodat we dit netjes kunnen oplossen, want je hoort gewoon het juiste product te ontvangen. Liefs, team Skandinavien

• Anne

Goede service. Snelle levering. En superleuke producten

Antwoord van Skandinavien

HI Anne, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Skandinavien. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je bestelling en dat je snel nog eens terug komt bij ons. Liefs, team Skandinavien.nl

• Annie
    Review voor Skandinavien

Wat een leuke webshop is dit! Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd.

Antwoord van Skandinavien

HI Annie, wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent! We hebben jouw bestelling met veel plezier ingepakt en we hopen dat je er veel plezier van zult hebben. Liefs, team Skandinavien.nl

• B Heijden
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Late levering, verkeerde producten, eigen voorraad niet op orde, zeer slechte communicatie.
    Na volhardend volhouden en zelf moeten gaan stemmen voor een oplossing om contact te leggen op verschillende manieren (Whatsapp, Facebook, mail) na weken pas eindelijk mijn geld terug gekregen.
    Waardeloos..

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor je beoordeling en we vinden het ontzettend jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Voor zover wij kunnen zien hebben we het probleem inmiddels netjes met je opgelost, mocht je toch nog niet tevreden zijn dan horen we dat graag zodat we samen met jou kunnen kijken wat we nog anders kunnen doen. Liefs 🤍

• Rita Nederpel
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Prima levering! Goed product!

Antwoord van Skandinavien

Hi Rita, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw bestelling en je snel nog eens teug te zien. Liefs, Anne

• Britta Nößler
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Kaputte Uhr verschickt. Trotz mehrerer Fotos und Mails immer noch keine Rückzahlung.

• Janneke Woortmeijer
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Ik denk dat mijn mailwisseling met Skandinavien, Klarna en WebwinkelKeur (jullie dus) genoeg zegt. Ik heb een geschil ingediend en deze is tot op de dag van vandaag niet niet geheel opgelost.

Antwoord van Skandinavien

Hi Janneke, bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het enorm vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent, echter doen we er op dit moment alles aan om dit probleem op te lossen en zijn we hierover nog met elkaar in gesprek met elkaar en wachten we nog bericht af. Ik vind het enorm jammer om te zien dat je dit niet afwacht. We zijn momenteel bezig om dit op te lossen. Mochten we voor de rest nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

• Marlies
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Snelle levering, hele mooie producten voor een hele goede prijs

Antwoord van Skandinavien

Hi Marlies, bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne 🤍

• Bente
    Review voor Skandinavien

Fijne website met mooie producten, mijn bestelling werd snel geleverd! Erg tevreden.

Antwoord van Skandinavien

Hi Bente, bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je bestelling. Liefs, Anne

• C kloosterman
    Review voor Skandinavien

Het product wordt niet geleverd en ik krijg geen enkel contact met Skandinavien. Ze reageren niet op mails en niet op Whatsapp. Nergens een telefoonnummer te vinden. Oplichterij!!!

06-05-2022
    Nog steeds geen product of geld retour gekregen. Weer gemaild, weer geen reactie!

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor jouw review. ik zie dat jouw mailtjes in onze spam inbox staan… Mijn excuses hiervoor. Hier hadden we beter op moeten letten, daarnaast ben ik gelijk gaan nakijken waarom jouw order niet geleverd is, want deze had in principe al lang verstuurd moeten worden.

We hebben een storing in ons systeem gehad waardoor jouw bestelling op 'niet betaald' is blijven staan, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb ondertussen per mail contact met je opgenomen, zodat we dit kunnen oplossen want dit is niet hoe wij normaalgesproken werken.

Ik hoop dat we het op deze manier goed voor je hebben kunnen oplossen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

• Mandy
    Review voor Skandinavien

Tot op heden nog niks ontvangen. Bespaar jezelf tijd en geld. Na een week een reactie op Whats-App (op de mail wordt niet gereageerd) ze zouden kijken wat er “fout” was gegaan. Helaas bijna 2 weken verder, nog steeds niks gehoord. Ik heb wederom een berichtje gestuurd dat ik de bestelling annuleer en mijn geld graag terug krijg. In de algemene voorwaarde van de website staat dat dit binnen 14 dagen mogelijk moet zijn. De webshop heeft de kans binnen 30 dagen mijn bestelling verzenden, indien dit niet gebeurd heeft de consument (zoals beschreven in de voorwaarde) recht om alsnog de koop overeenkomst te ontbinden en recht op een schade vergoeding. Helaas moet ik dan melden dat deze website niet te vertrouwen is.

• Lasse Scheele
    Geverifieerde klant van Skandinavien

I did not receive my order and the team from Skandinavien is not providing any useful info what the status is. They promised to get back to me, what they never did.

• Margo Bierens
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Ik heb tot op heden mijn product niet ontvangen. Op mailtjes worden niet gereageerd. Echter wel een mail ontvangen dat de bestelling afgerond zou zijn.. Heel vreemd!

• Gala

Alles prima!

• Claire
    Geverifieerde klant van Skandinavien

De kleur van het product kwam niet eens dichtbij de kleur op de foto op de site. Vervolgens moet je dan ook nog eens zelf de kosten om te retourneren betalen. 👎 Niet tevreden!

Antwoord van Skandinavien

Hi Claire, bedankt voor jouw beoordeling en wat jammer dat je ons beoordeelt met maar 1 ster. Wij doen ons best om producten zo goed mogelijk te fotograferen zodat de kleuren goed overkomen, echter kunnen product foto’s per pc en/of telefoon er net iets anders uitzien. Wanneer wij zelf een verkeerde kleur naar je hebben opgestuurd zullen we dit uiteraard oplossen met je, we vinden het jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen hierover. We sturen je daarom nog een mailtje om te kijken of we dit samen kunnen oplossen. Liefs, Anne