Skandinavien
Skandinavien
De Scandinavische woonstijl is helemaal in. Ben jij groot fan en wil je de Scandinavische stijl doorvoeren in jouw interieur? Dan ben je bij Skandinavien aan het juiste adres. In onze online shop vind je stijlvolle, trendy en sfeervolle woonaccessoires met Scandinavische uitstraling.

Scandinavisch wonen: strak, authentiek en sfeervol
De Scandinavische woonstijl is een unieke stijl, die vrijwel in ieder interieur past. De stijl is strak en minimalistisch, maar brengt tegelijkertijd wel sfeer in huis. Ook hebben Scandinavische meubels en woonaccessoires een authentieke uitstraling. Je kunt de Scandinavische stijl doorvoeren in je landelijke interieur, maar ook in een industriƫle inrichting, in een huis met klassieke stijl en zelfs in een woning met moderne inrichting. Omdat de Scandinavische stijl zo strak en minimalistisch is, past deze in vrijwel iedere woning.

Het assortiment van Skandinavien
Skandinavien is gespecialiseerd in het verkopen van op en top Scandinavische woonaccessoires, ofwel accessoires met een strak en minimalistisch design en een authentieke en sfeervolle look.
Woonaccessoires, Interieur webshop

• Jh Filius
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Netjes geregeld en mooi ingepakt

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop en je snel nog eens terug te zien. Liefs, Anne

• Karlijn Suithoff
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Nette, snelle levering! Fantastisch leuk ingepakt! :-)

Antwoord van Skandinavien

Hi Karlijn, bedankt voor jouw mooie beoordeling, leuk om te horen dat je zo tevreden bent ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

• Hoe beoordeel je Skandinavien?

• Anneke Gillissen
    Geverifieerde klant van Skandinavien

snelle service, leuk ingepakt!

Antwoord van Skandinavien

Hi Anneke, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

• Marjet Becherer
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Snel geleverd, mooie producten en het was superleuk ingepakt! Écht een cadeautje!

Antwoord van Skandinavien

Hi Marjet, Wat een mooie beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en de verpakking van jouw bestelling. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

• Loes Lageschaar
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Snelle service & ontzettend leuk verpakt! Echt een cadeautje!

Antwoord van Skandinavien

Hi Loes, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We proberen van iedere bestelling een klein cadeautje te maken. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

• Gerdina Van den berg
    Geverifieerde klant van Skandinavien

De bestelling werd snel geleverd en

Antwoord van Skandinavien

Hi Gerdina, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Ik hoop je nog eens terug te zien. Liefs, Anne

• Jeannette Lovers
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Snelle levering en ook nog mooi ingepakt. Super!

Antwoord van Skandinavien

Hi Jeannette, bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de sneller levering en het verpakken van jouw bestelling. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

• Minouche van Dam
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Wat een service...wat een klantvriendelijkheid. Echt chapeau! Heb online PT vogeltjes besteld. Snelle levering, mooi ingepakt en een lief handgeschreven kaartje erbij. Hier kunnen veel winkels van leren. Ik werd hier erg blij van...

Antwoord van Skandinavien

Hi Minouche, wauw wat een prachtige beoordeling, daar wordt ik erg blij van! Ik hoop je snel nog eens terug te zien. Liefs, Anne

• Emmy Jonkers
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Goede service, snel geleverd en een persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Antwoord van Skandinavien

Hi Emmy, bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent, ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

• Roelien Spee
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Vriendelijke service en snelle verzending.

Antwoord van Skandinavien

Hi Roelien, bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze snelle service en verzending. ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne