Skandinavien
Skandinavien
De Scandinavische woonstijl is helemaal in. Ben jij groot fan en wil je de Scandinavische stijl doorvoeren in jouw interieur? Dan ben je bij Skandinavien aan het juiste adres. In onze online shop vind je stijlvolle, trendy en sfeervolle woonaccessoires met Scandinavische uitstraling.

Scandinavisch wonen: strak, authentiek en sfeervol
De Scandinavische woonstijl is een unieke stijl, die vrijwel in ieder interieur past. De stijl is strak en minimalistisch, maar brengt tegelijkertijd wel sfeer in huis. Ook hebben Scandinavische meubels en woonaccessoires een authentieke uitstraling. Je kunt de Scandinavische stijl doorvoeren in je landelijke interieur, maar ook in een industriƫle inrichting, in een huis met klassieke stijl en zelfs in een woning met moderne inrichting. Omdat de Scandinavische stijl zo strak en minimalistisch is, past deze in vrijwel iedere woning.

Het assortiment van Skandinavien
Skandinavien is gespecialiseerd in het verkopen van op en top Scandinavische woonaccessoires, ofwel accessoires met een strak en minimalistisch design en een authentieke en sfeervolle look.
Woonaccessoires, Interieur webshop

• Louise Verbeek
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Een mooie winkel, bestelling zeer netjes afgehandeld De ontvangst van mijn bestelling was letterlijk een kadootje!

• Leonie Kuipers
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Leuk assortiment; net wat anders! En m’n bestelde porseleinen vogel werd in stukjes bezorgd en kreeg een nieuwe opgestuurd.

• Hoe beoordeel je Skandinavien?

• Marijke Van Schaik
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Mooie spullen. Snelle levering. Top!

• Deborah van der Klooster
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Snel geleverd én ook nog eens geweldig ingepakt. Werd daardoor echt een cadeautje aan mezelf.

• anouk evers

Goede service!

Antwoord van Skandinavien

Hi Anouk, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel nog eens te zien bij Skandinavien. Liefs, Anne

• Niek Schuttert
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Prima afhandeling van mijn bestelling

Antwoord van Skandinavien

Hi Niek, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel nog een keer te zien bij Skandinavien

• Marieke Meijerink
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Superleuk assortiment en razendsnel geleverd.

Antwoord van Skandinavien

Hi Marieke, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Ik hoop je snel nog eens terug te zien bij Skandinavien en voor nu wens ik je veel plezier met je leuke aankoop. Liefs, Anne

• Vicky Tinga
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Mooi product, leuk verpakt, lief briefje erbij

Antwoord van Skandinavien

Hi Vicky, bedankt voor jouw beoordeling. Ontzettend fijn en leuk om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel nog eens terug te zien bij Skandinavien. Liefs, Anne

• Frederieke Hospes
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Leuke spullen, goeie prijzen en een snelle levering! Alles wordt goed verzorgd en mooi ingepakt. Ik bestel weer!

Antwoord van Skandinavien

Hi Frederieke, bedankt voor jouw beoordeling, hier worden we echt blij van! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je leuke aankoop en we hopen je snel nog eens te zien! Liefs, Anne

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Goede snelle service en een leuk persoonlijk kaartje erbij

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent! We hopen je snel nog eens terug te zien. Liefs, Anne