Skuur 44
De webshop waar je terecht kunt voor al jouw originele cadeautjes! Bedankjes voor allerlei verschillende gelegenheden. Vele gepersonaliseerde mogelijkheden.
9,6
Filter 537 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 394 met beschrijving

• Lisanne Reijers
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Leuke items in de webshop, mooi verpakt. Ik had iets verkeerd gedaan bij de bestelling, daarover contact gehad en diezelfde dag nog goed geholpen. Blij met deze service!

• A. Duenas
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Snelle aflevering. Mooie cadeaus en kaarten. Een beetje duur maar de moeite waard.

• Hoe beoordeel je Skuur 44?

• Marijke Kooij
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Mooie prijzen en snelle verzending

• Aafje van Dijk
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Keurige aflevering en heel mooi verzorgd, dik tevreden 👍 nogmaals bedankt !

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Mooi verpakt, ontvanger was ontroerd bij het ontvangen.

• Jolanda Koemans

• Bernadien Janssen
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Fantastisch, mooi product, super snelle levering.

• Janna schreuder
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Aanrader! Snelle en nette aflevering!

• Leonie Van Hattem
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Super leuk ingepakt, snelle service en alles naar verwachting!

• Judith Schleper
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Ons kaartje met de afzender en onze boodschap zat er niet bij. Ontvanger moest zelf er achteraan van wie het pakketje af kwam. Inhoud is goed.

Antwoord van Skuur 44

Goedemorgen Judith,
    We vinden het heel vervelend dat dit bij jouw bestelling gebeurd is. Bij dit soort cadeaus mag dit zeker niet gebeuren. Onze oprechte excuses!

Wij zijn een nieuwe collega aan het inwerken en hier is het mis gegaan. Wij leren hiervan en pakken dit serieus op.

Anita en Maaike

• Reach Notarisappel

Erg mooi!!

• Vivian
    Geverifieerde klant van Skuur 44

De ontvanger was verrast door de orginele attentie. Mooi op tijd geleverd ook.

• Carolien
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Wat een leuke attenties hebben ze hier! Vraag via whatsapp snel beantwoord en hierbij vriendelijk geholpen. Brievenbuscadeau op tijd geleverd en zeer gewaardeerd door ontvanger.

• Ricardo van Schie
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Leuke cadeaus en te kiezen op volume.

• Eveline Haantjes
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Snelle levering. Goede kwaliteit en origineel cadeau

• Danielle

Ben zeer tevreden

• Natasha
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Leuk pakket, ik had een pakket gekozen met een kaarsje om iemand een hart onder de riem te steken en dat werd enorm gewaardeerd, ook was het heel netjes verpakt

• JS
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Erg leuke en lieve producten/verrassingen. Goed op de hoogte gehouden van levering etc. Site werkt prima

• MP
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Verzending was zoals afgesproken, echter de producten vielen tegen. Dit is netjes opgelost. Ik heb mijn geld terug gekregen.

Antwoord van Skuur 44

Goedenavond,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Je mag ons in dat geval altijd even contacten, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Wij gaan altijd voor tevreden klanten!

Wij zullen je ook nog even een mail sturen, zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Groetjes,
    Maaike en Anita

• Renee Van Dorp
    Geverifieerde klant van Skuur 44

Leuke webshop met veel originele kado’s. Verzending snel en goed verpakt. Ik vond het pakketje wel wat kleiner als dat het eruit zag op de foto’s.