SkylandersKopen.nl

SkylandersKopen.nl

De grootste Skylanders winkel van Nederland. Met nog bijna alle Skylanders van alle games. Ook tweedehands!
8,6

• iPhone koper
    Review voor SkylandersKopen.nl

Ik heb een gereviseerde iPhone 5c bij iGoopple.nl gekocht en ze hebben me twee keer een kapot toestel gestuurd! Hoekan dat? Ik heb ze gebeld en kreeg iemand aan de telefoon die me alleen kon adviseren het standaard retour formulier op de site in te vullen. Bedankt.

Antwoord van SkylandersKopen.nl

Beste,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te horen dat u tot 2 maal toe een defecte telefoon heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor! Inmiddels is de situatie afgehandeld en heeft u een goedwerkende telefoon ontvangen. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!

GooHoo

• I Toevank
    Review voor SkylandersKopen.nl

Heel erg tevreden en dan zeker de klantenservice. Bij inruil 10% extra als punten voor besteding en tegemoetkoming met een korting. Aardig personeel.

• Hoe beoordeel je SkylandersKopen.nl?

• A. Spoor
    Review voor SkylandersKopen.nl

prima en snelle levering. goed verpakt en in prima staat.

• tijs kotkamp
    Review voor SkylandersKopen.nl

Supersnelle levering!! Netjes verpakt. Dik tevreden!!

• Marijke
    Review voor SkylandersKopen.nl

Ontvangen producten waren goed.
    Behulpzaamheid en meedenken van klantenservice vond ik echter ver beneden pijl. Een volgende keer ga ik liever naar een andere aanbieder!

Antwoord van SkylandersKopen.nl

Beste Marijke,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de informatie die u is geboden. In de mailconversatie die u met onze klantenservice heeft gehad is echter elke vraag die u heeft gesteld beantwoord en heeft de klantenservice zelfs meer informatie geboden dan normaal gesproken gegeven zou worden. Wij betreuren het dat u desondanks deze informatie en het extra tegoed dat u heeft ontvangen alsnog niet tevreden bent. Ons aanbod blijft staan en wij hopen u alsnog terug te zien in onze webshop.

Het klantenserviceteam van GooHoo

• marco van tilburg

prima , alles netjes afgehandeld

• Nathalie
    Review voor SkylandersKopen.nl

Snelle levering. Ik had een vraag vooraf en die werd snel en correct beantwoord. Producten zijn in orde.

• Tommy

Ik ben heel tevreden.
    Snelle levering en de Skylander figuren die we hadden besteld waren van prima kwaliteit.

• Elise
    Review voor SkylandersKopen.nl

Tevreden. We hebben gekregen wat we hadden verwacht en snel. 1 nieuwe en 4 gebruikte. Misschien is het mogelijk om bij gebruikte aan te geven welke upgrades zij al hebben, zodat je dan al weet wat je bestelt. Maar misschien is dit niet mogelijk ?

• Roy evers
    Review voor SkylandersKopen.nl

Erg tevreden, goede spullen voor een scherpe prijs en een snelle afhandeling. Ook bij klachten een super service