Slaaptevreden
Een webwinkel gespecialiseerd in bedtextiel.

• Marc
    Review voor Slaaptevreden

Oorspronkelijke bestelling van kussenslopen was verloren gegaan. Prompt bestelde Dirk-Jan nieuwe kussenslopen, en betaalde hij bovendien het aankoopbedrag terug. Ik heb wel een tijdje moeten wachten voor de uiteindelijke levering, maar wat een service !!!

• Anja Visser
    Review voor Slaaptevreden

Uitstekende service. Het door mij bestelde dekbed en topperhoeslakens waren nooit geleverd, bleek achteraf bij iemand met dezelfde naam bezorgd, helaas niet teruggestuurd door deze persoon. Dirk-Jan heeft mij alles opnieuw opgestuurd. Toen bleel dat de topper hoeslakens noer op mijn topper pasten hebben wij kosteloos nieuwe gekregen die wel perfect passen.
    Ik raad iedereen aan mocht je nieuw beddengoed nodig hebben, bestel het bij www.slaaptevreden.nl👍👍👍

• Hoe beoordeel je Slaaptevreden?

• Corrie De Kleermaeker
    Review voor Slaaptevreden

Na een flinke teleurstelling over de ontvangen dekbedovertrek werd mijn klacht tenslotte serieus genomen. Ongevraagd werd het aankoopbedrag gerestitueerd, hetgeen absoluut niet de bedoeling was. Maar wel koninklijk opgelost!

• Saskia
    Review voor Slaaptevreden

Voor mij is er echt geen enkele verbetering vereist. Slaaptevreden levert een ongekende goede services. Namens mij een aanrader voor iedereen! Producten zijn van goede kwaliteit en worden naar alle volle tevredenheid geleverd. Bij vragen, wordt je per mail goed beantwoord. Zo zie ik ze nog maar weinig.

• Lex
    Review voor Slaaptevreden

Fijn geholpen met persoonlijk advies, bedankt hiervoor! In jullie webshop de producten uitgezocht en in de slaapstudio de mogelijkheid om te testen. Perfect.

• Marja Fick
    Review voor Slaaptevreden

Ik heb al meerdere producten bij Slaaptevreden besteld. Altijd zeer tevreden. Goede kwaliteit. Snelle en correcte levering. De hoeslakens zijn super. De dekbedovertrekken van Dommelin zijn prachtig. Onlangs heb ik er een matras gekocht. Die ligt heerlijk.