Slaapwijzer
Slaapwijzer biedt alles op het gebied van natuurlijk slapen en ergonomie. Van 100% natuurlijke matrassen en beddengoed tot optimale ergonomische ondersteuning van onze gepatenteerde lattenbodems.
9,7

• Joris
    Review voor Slaapwijzer

Eigenlijk doet 5 sterren geen recht aan de service, het zouden er 10 moeten zijn! En buiten die geweldige service ligt het Flowsleeping ook nog eens heerlijk. Mijn pijn is in een maand tijd al stukken minder!

• Ralf
    Review voor Slaapwijzer

Ik heb zwaar lichamelijke werkzaamheden . Waarschijnlijk door het gebruik van een te oude matras en lattenbodem sliep ik minder goed . Nu sta ik 's morgens op zonder rugpijn en uitgeslapen. Ook mijn vrouw slaapt beter .

• Hoe beoordeel je Slaapwijzer?

• F. Pruissen
    Review voor Slaapwijzer

Netjes binnen de afgesproken tijd.

• I. van Geel
    Review voor Slaapwijzer

Snel geregeld en geleverd en de prijs-kwaliteit verhouding is echt gunstig.

• Rense
    Geverifieerde klant van Slaapwijzer

Snelle communicatie, goed verpakt ontvangen. Goede prijs.

• Gerda Jensz

Goede kwaliteit

• Jaro Blindenburg
    Geverifieerde klant van Slaapwijzer

Erg fijn dekbed, niet te dun en niet te dik(kameelhaar zomer). Goed op de hoogte gehouden via e-mail van de levering, snel in huis

• Anja
    Review voor Slaapwijzer

Zomer dekbed Alpaca dekbed besteld. Heerlijk super goed geslapen. Eindelijk af van het nachtelijke zweten. Top

• Elise

1* is nog teveel.
    Masker netjes betaald.
    Mis ik net post nl.
    Post nl schrijft mij dat ze mailen waar ik hem op kan halen.
    Nooit meer gehoord.
    Slaapwijzer zegt dat hij bij tuincentrum ligt.
    Daar zeggen ze "nee, bij alles wat we binnen krijgen, sturen we de ontvanger een mail. U kreeg die niet. Wij hebben hem niet."
    Nu zegt slaapwijzer dat het mijn schuld is ??? en ik een 2de hands kan kopen voor 20,00 euro.
    Sure.
    Geef me mijn geld terug!
    Je word gewoon geblokt.
    Lees goede reviews van William maar hier laat hij een flinke steek vallen. Of schrijft hij die zelf 🤔

Antwoord van Slaapwijzer

Dag Elise,
    Ik zie dat de review die hebt geplaatst voor slaapwijzer.net is.
    Wij van slaapwijzer.nl hebben geen banden met slaapwijzer.net.

• Verheul
    Review voor Slaapwijzer

Ik heb schouder/ nekklachten, zocht al heel lang naar een aangepast hoofdkussen.
    Door het uitstekende persoonlijk advies heb ik nu een hoofdkussen waar ik heel blij mee ben.
    Ook heel veel service, ik mocht de 2 opgestuurde kussens ieder 3 weken uitproberen zodat ik een goede keuze kon maken.
    Dat is dankzij het advies na mijn uitgelegde problemen ook meer dan uitstekend gelukt!
    Nogmaals hartelijk dank hiervoor en tevens voor het in mij gestelde vertrouwen !!👍👍

• Vredenbregt
    Review voor Slaapwijzer

Zeer deskundig. Neemt alle tijd voor uitleg, vragen en slaaponderzoek. Prima service. Erg vriendelijk en relaxed.

• Ron Huldman
    Geverifieerde klant van Slaapwijzer

Duidelijke site, snelle en goede levering.

• Elke
    Review voor Slaapwijzer

Het dekbed (kameel) is heerlijk! De beide delen zijn zeker warm genoeg voor in de winter.
    Voor eerste gebruik wellicht even laten luchten aan de buitenlucht, anders is de kameel nog wat aanwezig. Maar super fijn dekbed!!

Ook hebben we ook de lattenbodem en het matras van FlowSleeping, ik slaap nergens meer zo fijn als thuis. In een ander bed altijd last van mijn rug, maar niet in mijn eigen bed.

Daarnaast ook een hele fijne service, top zaak!

• Marloes
    Review voor Slaapwijzer

Goede service, flexibel en denken goed mee in oplossingen. Uitstekend slaapsysteem.

• Karel
    Review voor Slaapwijzer

Het Flow Sleep systeem zorgt ervoor dat je altijd de juiste ondersteuning krijgt. Zorgt voor een goede nachtrust waarbij je lichaam niet meer stijf of stram aanvoelt bij het opstaan omdat je in een verkeerde houding hebt gelegen. Een echte aanrader.

• de Haas
    Review voor Slaapwijzer

mijn man sliep niet goed: er bleek iets niet goed te zijn gaan zitten in het ondermatras; we hebben contact opgenomen en door het vlotte, acurate en deskundige handelen van de verkoper zijn de problemen van het bed opgelost.

• Laura
    Review voor Slaapwijzer

Fantastische spullen, hulpvaardig, vakkundig en meedenkend

• Ines
    Review voor Slaapwijzer

Zeer vriendelijke professionele service, een “luisterend oor”, iemand die meedenkt en … een geweldig product! Werkelijk een heerlijk bed, op reis gaan is steeds weer een stap terug zetten. :)

• Ad
    Review voor Slaapwijzer

goed advies, ruime keus en uitstekende service, ook de levering volgens afspraak.

• Bas
    Review voor Slaapwijzer

Goede duidelijke uitleg. Wordt de tijd genomen voor je. Prima after sales