Slijterij `t Fust

dranken, Bier etc. gedegen
kennis, Vinoloog en Liquorist

• Ronald
    Review voor Slijterij `t Fust

Fles en koker waren in perfecte staat en uitstekend verpakt. Prima service

• Sandra B.
    Review voor Slijterij `t Fust

Een verkeerde afbeelding op de website (70cl afgebeeld, 50 cl geleverd) Kan wel alles terug sturen maar moet dan zelf de verzendkosten betalen. Reactie op mails duren lang en krijg alleen antwoord als ik vraag of ik nog een antwoord mag verwachten.

• Hoe beoordeel je Slijterij `t Fust?

• Raymond
    Review voor Slijterij `t Fust

Prima webshop met goede communicatie en vriendelijke service.

• Andre Modderman
    Review voor Slijterij `t Fust

Nette prijzen en een correcte afhandeling en verpakking. Meerdere bestellingen gedaan en iedere keer perfect. Heb zelfs een keer een bezoek aan de winkel gebracht. Goede uitleg weten waar ze over spreken en het gevoel van wat leuk dat u langs komt. Top

• Danny
    Review voor Slijterij `t Fust

Ongelooflijk goede service, mega vriendelijke mensen, die met je meedenken en alles voor je doen! Ik ben fan en zal hier regelmatig mooie wijnen bestellen!

• Lisanne
    Review voor Slijterij `t Fust

Wij hebben een fles likeur voor onze opa en oma gekocht, omdat zij 55 jaar getrouwd zijn. Daarbij had ik gevraagd of dit om deze reden extra leuk ingepakt kon worden. Vandaag is het pakketje binnengekomen en het is fantastisch leuk ingepakt en met een mooie versierde brief erbij geleverd! Ontzettend leuk gedaan! Complimenten! En heel veel dank!

• Wilma Paulssen
    Review voor Slijterij `t Fust

De eerste keer een bestelling geplaatst en er ging iets mis op de website. Ik kreeg een mail met de vraag of er iets mis was en het probleem werd onmiddelijk opgelost. Fijn dat het zo wordt opgepakt.

• Bjorn
    Review voor Slijterij `t Fust

Goeie aan bod van wiskey

• Schoof
    Review voor Slijterij `t Fust

Al verschillende keren besteld, steeds snelle afhandeling en erg tevreden met de flessen (bubbels van Bernard Massard zijn écht n aanrader ;-)

• Andrew
    Review voor Slijterij `t Fust

Eerste bestelling gedaan, eindelijk weer een winkel die ook zijn verantwoordelijkheid neemt. Er was iets niet meer leverbaar.maar er werd gelijk contact gezocht en gekeken naar een oplossing en die is er ook gekomen. Top geregeld 👍. Een voorbeeld voor andere!!!!