Smart en Duurzaam.nl

Smart en Duurzaam.nl

Bij smartenduurzaam .nl bent u op het juiste adres voor uw Slim wonen, security, en Multiroom audio en Video producten.
Van een Simpele Speaker, en TV tot en met een complete oplossing om uw woning of bedrijfspand , slimmer en duurzaam te maken.
Door deze slimme systemen toe te passen , kun u een hoop energie besparen en uw woning daardoor duurzamer te maken, wat goed is voor ons klimaat en leefomgeving.
9,1
Filter 322 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 321 met beschrijving

• Rob van Wijk
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Goede communicatie en erg fijn geholpen.

• Hans
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Zeer goede begeleiding en afhandeling. Speciaal compliment voor Alex!

• Hoe beoordeel je Smart en Duurzaam.nl?

• Henrique Doornink
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Een fantastische service, en after sales service. Het blijft niet bij het leveren alleen, ook bij vragen of installatie problemen helpt men je zonder dralen. Maak je niet vaak mee. Bravo

• Ard Vernooij
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Deskundige hulp, en betrouwbare service

• Ardjan van Ravenhorst
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Super geregeld, de pakketten waren al weg, maar opdat ik er haast mee had werd het speciaal weggebracht! Super service. bedankt.

• Dirk Rijsdijk
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Netjes verpakt en snel geleverd, aanschafprijs uitstekend.

• Karina van der Poel
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Nette service en goede hulp

• Has-Tech Solutions
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Goede service,ik had de verkeerde beugels besteld maar na een belletje heeft Alex de goede beugels dezelfde dag verzonden en volgende dag heb ik ze ontvangen, zeer goed geholpen.

• J Jansen

Gewoon goed. Alles zoals beloofd👍

• H Doornink
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Supersnelle levering, hele goede service , heel erg betrokken medewerkers. Met name Alex is the best. Ik heb nog nooit zo’n goede service van een webshop gekregen. Bravo ! En dank Henrique

• Peter Krabbenborg
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Ondanks levering in 3 keer via postnl heb ik een fantastische Sonos 7.1 gekocht met een top verzorging van de Sales.

• Haico Klaassen

Snel gelevetd

• Do
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

2 Artikelen besteld, email ontvangen en verzending meegedeeld, pakket is goed aangekomen maar met maar 1 artikel. Op de pakbon staat dat andere artikel in nazending is. Dit had eerder gecommuniceerd moeten worden dat niet alles geleverd kan worden. Ook op mijn mail een dag later wanneer de nazending is, volgt geen reaktie. Communicatie mag beter. Ik wacht nog een paar dagen hoe dit verloopt en of ik mijn bestelling nog ontvang.

• Henk Levels

Levering op tijd en besteld product POE Utp naar 12Vdc en UTP data werkt

• m.Holthuijsen
    Review voor Smart en Duurzaam.nl

Na wat problemen met levering heeft het langer geduurd dan aangegeven op de side maar ben uitstekend geholpen door Alex en is zo juist afgeleverd
    mijn Dank hier voor Alex

• Jardo Westerink
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Er waren wat leveringsproblemen, maar ik werd prima geholpen. Dus uiteindelijk prima zaak.

• Word niet geleverd, onbeschoft communiceren. Niet betrouwbaar
    Review voor Smart en Duurzaam.nl

Producten op de site op voorraad maar in werkelijkheid niet op voorraad. Je word aan het lijntje gehouden als je vraagt via telefoon of chat waar de bestelling blijft

• Stefan Leeuwenkuijl
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Prettig advies, geen gepush. Mensen nemen alle tijd voor uitleg!

• Norbert
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Heb niet geleverd gekregen wat ik besteld heb. Inmiddels opgelost

• Ronald Dekker
    Geverifieerde klant van Smart en Duurzaam.nl

Duidelijke website, oplettend personeel en snelle levering