Smartbeveiliging

Smartbeveiliging

Smartbeveiliging is gespecialiseerd in slimme beveiligingsproducten. Al onze producten zijn uitbundig getest en bieden kwaliteit. Smartbeveiliging is jouw smarthomeheld met oplossingen die het leven thuis veiliger, makkelijker en slimmer maken.

8,7

• Vanessa
    Review voor Smartbeveiliging

Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden krijg geen reactie op de chat en niet op mail van hen
    Ik vertrouw het niet

• Hans
    Review voor Smartbeveiliging

Verkoper heeft toegezegd vandaag te gaan leveren, product had wat leververtraging. Kan gebeuren. Pakket is idd op weg dus dat wekt vertrouwen 👍.
    Camera geïnstalleerd, werkt prima. Met micro SD kaartje alle opnames terugkijken, naar wens continu of per gebeurtenis, aanrader dit product.

Antwoord van Smartbeveiliging

Beste Hans,

Wij begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en bieden onze oprechte excuses aan. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via info@smartbeveiliging.nl.

Team Smartbeveiliging.nl

• Hoe beoordeel je Smartbeveiliging?

• Michel
    Review voor Smartbeveiliging

Super blij met het alarm we hadden een kleine storing maar dat is heel goed opgelost en snel werkt perfect

• René
    Review voor Smartbeveiliging

Super systeem en echt een hele goeie service. Was iets niet helemaal in orde,na een mailtje werd alles gelijk geregeld,binnen een paar dagen alles opgelost. Echt een aanrader.

• Joe
    Review voor Smartbeveiliging

Pas na een paar weken het product binnen. Contact maken is niet heel gemakkelijk met de verkoper. Zal wel aan de drukte rond de feestdagen liggen🤷🏼‍♂️

Antwoord van Smartbeveiliging

Wij vinden het ook erg jammer dat het zo lang heeft geduurd. Dit was niet onze intentie. Wij doen er alles aan om de pakketten zo snel mogelijk te leveren. Doordat wij met externe partijen werken, kan het door verschillende omstandigheden (zoals Kerst en corona) wel is voorkomen dat de pakketten later worden geleverd dan verwacht.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u een fijn en gezond 2021 toe!

Team Smartbeveiliging.nl

• Pauli
    Review voor Smartbeveiliging

Goede service, nemen tijd voor je vragen,
    En er was een klein probleempje wat super werd opgelost

• BramdeBouwer
    Review voor Smartbeveiliging

Goede producten en top service. Duidelijke en uitgebreide antwoorden op al mijn vragen.

• Michael Michael
    Review voor Smartbeveiliging

Geweldige service! Reageren snel en duidelijk per mail. Zeer tevreden over de producten.

• Jan
    Review voor Smartbeveiliging

Door de summiere handleiding bij de geleverde artikelen had ik ondersteuning nodig en die was perfect.

• cas
    Review voor Smartbeveiliging

basis set bestelt miste 2x de beweging sensor.
    dus stuurde ik ze een bericht, binnen een paar uur antwoord gehad en 2 sensors opgestuurd gekregen.
    10/10

• Sander
    Review voor Smartbeveiliging

Producten zijn binnen een dag geleverd. Betrouwbaar webshop met goede klantenservice.

• Robert d.h
    Review voor Smartbeveiliging

Klantvriendelijk, snelle service en goede producten.

• Derek
    Review voor Smartbeveiliging

Vriendelijke en betrouwbare webshop. Een professioneel alarmsysteem en 2 buitencamera's gekocht waar ik zeer tevreden mee ben.

• D van Egmond
    Review voor Smartbeveiliging

Levering was één dag later dan verwacht, maar dit werd netjes gecommuniceerd. De buitencamera was eenvoudig te installeren. Ik ben er zeer tevreden mee.