Smartmarine
Distribiteur in West Europa van Quark-Elec, Lightleaf en Electromaax. Dealer van o.a. Raymarine, Garmin, NASA Marine, Simarine, Navionics, Railblaza, EmTrak en Glomex
-
Volkert Struycken
prima kwaliteit en behulpzaam aan de telefoon!
-
W. v/d Velde
Klantvriendelijk en oplossingsgericht. De eerste zending was kwijt geraakt bij de post. Na overleg een tweede zending in orde gemaakt en door mij ontvangen.
-
Hoe beoordeel je Smartmarine?
-
john Muller
Helaas het werkte niet na goede hulp alles in order
-
Barry Klarenbeek
Goede prijzen en vriendelijk en vooral behulpzame medewerkers
-
Jess Lynggaard
is wery god
-
Willy van vilsteren
Ondanks de nalevering, had ik mijn bestelling toch vlot binnen
-
Dany
Heel snel reactie op mijn vragen en deskundig advies gekregen. Top firma.
-
Corné Snels
Elke weer snelle reactie en snelle en correcte levering en support
-
W. Scheltema
Een prima product, goede en snelle ondersteuning. Min puntje, geen handleiding in het Nederlands ( CE verplichting)
-
Richard vanderHorst
Echt hele goede service! Kan een watersport hofleverancier in Zaandam nog wat van leren!!
-
Stefan Hameeteman
Smart Marine heeft me goed geadviseerd in de combinatie met een high output dynamo en een Zeus controller. Volgend seizoen heeft mijn boot generator capaciteit, zonder de generator!
-
Oliver Draskovic
Great support from the team!
-
Jakub Zencak
I heard lot of great things about smartmarine so perharps I had little too high expectations.
But I was l dissapointed by 3 things. 1) delay with processing the order and shipping it . There was a confusion with adress , no one reached out to me to me for clarification,they just waited. 2)When I mentioned competion product,they gave me bunch of arguments why to buy theirs ,unfortunately half of those arguments are not true. 3 ) In today day and age with small company like this it takes 2 weeks to process the cancelatation and refund of orders.Antwoord van SmartmarineHi Jakub,
Thank you for your review.
Your order was ready to ship within two days. During that time, we adjusted the delivery address several times at your request, as you wanted the package sent to different PostNL pickup points. The first location turned out to be permanently closed, and after that you selected another point, which we updated again.
You then asked to receive only part of the combo deal because you had found an alternative elsewhere. We explained the differences between the products and managed to adjust the shipment at the last moment so it could still go out the same day.
Making three changes to a single order inevitably causes delays, and splitting a combo deal requires manual processing and a refund. This refund was completed today, within a week of your request.
It’s unfortunate that this was not satisfactory for you, but we processed every change as quickly as possible.
-
Dirk van Dijk
Fijne duidelijke uitleg aan de telefoon, gunstig geprijsd en nog eens snel geleverd.
-
Rob Raadt
Snelle service ook bij problemen
-
Hakan Astrom
Allt fungerade som det skulle, både leverans och vara.
-
Harm van Tinteren
Goed advies en goede prijs
-
Alin Veres
Good service
-
Andre
Gewoon zoals een webwinkel hoort te zijn, Goed.
-
J de Haan
Snelle reactie bijvragen, snel geleverd, mogelijkheid tot ophalen bij uitleverpunt. Top service.
Goed product.