Smartphonehoekje.nl

Smartphonehoekje.nl

Hoesjes voor alle hoekjes!
9,9
Filter 103 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Robert Ziaja
    Geverifieerde klant van Smartphonehoekje.nl

Snel geleverd en persoonlijke aandacht

Antwoord van Smartphonehoekje.nl

Bedankt voor uw moeite, tijd en energie om een review te plaatsen, dit waarderen wij enorm. Groetjes van ons allemaal!

• Max
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Snelle reactie en snelle levering! Top service!

Antwoord van Smartphonehoekje.nl

• Hoe beoordeel je Smartphonehoekje.nl?

• Germaine
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Persoonlijke service met followup, Klantenservice hield zelfs proactief in de gaten waar mijn bezorging bleef na vertraging van PostNL.

• Jesse
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Top service, duidelijk en makkelijk bereikbaar via WhatsApp.

Antwoord van Smartphonehoekje.nl

U heeft ons de 100ste review gegeven, ontzettend bedankt hiervoor! Groetjes van ons allemaal!

• Pascal
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Mooie prijzen en leveren goede kwaliteit. De service is prima.

• Alda
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Service is goed maar sneller leveren zou een must zijn

Antwoord van Smartphonehoekje.nl

Bedankt voor uw moeite, tijd en energie om een review te plaatsen, dit waarderen wij enorm. Het is inderdaad een beetje misgegaan met uw bestelling, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor!

• Sjors
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Een fantastisch vriendelijke verkoper, ging buitengewoon goed om met updates betreft mijn bestelling. Product is precies zoals verwacht, netjes verpakt & werkt buiten verwachting goed. Om & al, heel goede ervaring hier. Mede winkeliers mogen hier een voorbeeld aan nemen.

• Martin
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Snelle afhandeling, goede communicatie! Top.

• Frank
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Leveringsproblemen door UPS. Na whatsapp-berichten opgelost. Bedankt voor de tussenkomst

Antwoord van Smartphonehoekje.nl

Bedankt voor uw moeite, tijd en energie om een review te plaatsen, dit waarderen wij enorm. Nogmaals onze oprechte excuses voor de fout van UPS!

• Selma

JBL Flip 6;
    Fijn rechtstreeks contact via WhatsApp en uit hunzelf een erg vriendelijk aanbod voor een nog scherpere prijs nadat mijn gewenste kleur niet meer aanwezig was. Voor mij een onbekende website maar voelde gelijk vertrouwd en is zeker aan te raden.

• Joao Jose
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Clear and easy communication. Very satisfied

Antwoord van Smartphonehoekje.nl

Thank you very much! All the best from us!

• Chico
    Review voor Smartphonehoekje.nl

De bestelling was vertraagd maar de transparantie was enorm goed en er werd zelfs korting gegeven!

• Lars
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Beste prijs en super nette klantenservice

• Demy van leeuwen
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Snelle levering en goeie service

• Marie Louise

Goede service goed contact

• Linde
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Goede service goed geholpen en verzending was snel 1 dag en had mijn pakketje binnen

• Natascha Roland-Smits
    Geverifieerde klant van Smartphonehoekje.nl

Mooie prijs en goede (retour) service.

• Carl van de Vrande
    Geverifieerde klant van Smartphonehoekje.nl

Ben tevreden over de levering en de afhandeling in zijn geheel 👍

• Jay R
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Uitgebreid assortiment, hele scherpe prijzen en nu al mijn favoriete webshop

• Esther
    Review voor Smartphonehoekje.nl

Super snelle levering Top service en fijn
    Contact